Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUUN KULLANMURUT*** maanantaina 18.9.

18.09.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se pino jo perustettu. ;)

Täällä piinaillaan niin, ettei jakseta aamulla nukkua vaan heti pitää tulla tänne kärppänä roikkuun.

Toivottavasti kaikkien viikonloppu meni mukavasti ja plussaillen/oviksia bongaillen! Itse en ollut koneen ääressä kun säpinää oli niin kovasti.

Tänään sitten kp 25/24-29. Oleensä siis tuo 29, mutta silloin ovis tapahtunut kp 19. Tässä kierrossa ovis kp 14 joten lyhyempää kiertoa odottelen. Vielä en ole mitään suurempia oireita bongannut. Ainoa mikä mietityttää on se, että rinnat ei ole vielä yhtään kipeät, vaikka se on aina varma merkki lähestyvästä tädistä. Eikö täti siis olekaan tulossa?! Toivossa on hyvä elää!!

Kai sitä pitäisi vääntää itsensä salille ennen töitä niin saa ainakin hetkeksi jotain muuta ajateltavaa. Olen päättänyt, että en testaa ennen kp 29/29. Saa nähdä miten käy... ;)

Ihanaa viikon alkua kaikille! Ja toivotaan, että taivaalta sataa oikein paljon plussasäteitä!

pikkuplaneetta

Vierailija
2/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikonlopun nettipimennossa ja nyt kun pääsin koneelle niin innoissani laitoin niin pitkän otsikon että se menikin kahdelle riville :(

ONNEA LARU! Aivan kertakaikkisen mahtava juttu - kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu! Tästä se plussakejtu alkaa. Onko muita plussauutisia viikon alkajaisiksi?

Olin jo aivan varma, että tässä kuussa ovis jäi väliin, mutta lauantai-aamuna heräsin siihen, että tunsin vahvasti ovis-oireilua! Olin lopettanut tikuttelun kp 18 ja nyt kp oli 22, joten ajattelin ettei se voi mitenkäänpäin olla mahdollista. Mutta oireeet oli kyllä aivan selvät. Oli pakko tarkistaa testillä ja ovisplussaa näytti. Aika merkillinen juttu. Ilmeisesti nyt sitten onkin kyseessä pidempi kierto.. Normaalisti melko tasaisen varma kierto 27-28 eli jos 14 vrk oviksesta olisi se oletettu tädin saapuminen, niin tämän kierron pituus olisi 35. Pisimmillään ikinä mulla on ollut kierto 32, joten aika epätavallistahan se olisi jos nyt menisi noinkin pitkäksi. Tai sitten oli vaan myöhäinen ovulaatio ?!Vähän alkoi mietityttää, että oliko se niin, että tuo " myöhäinen" ovulaatio on jotenkin huonompi juttu hedelmöittymisen kannalta?? Osaisiko joku kertoa?

Oltiin koko viikonloppu isolla porukalla mökillä, joten piti sitten " salassa" nopeasti pupuilla, mikä oli sinänsä hauska juttu. Jännitystä elämään, hih! Yritys oli ainakin kova, vaikka voihan se olla, että oli jo liian myöhäistä. Nyt sitten jännittää kahta kauheammin että saapuuko täti ja jos saapuu, niin koska se oletettavasti saapuu!

Plussamyrskytuulia puhallellen,

Emik kp 24/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun pinot on mulla vielä lukematta, mutta sen verran tuota eilistä pinoa vilkasin, että en voinut olla huomaamatta Larun haalean plussan uutisia. Paljon onnea!!! Eiköhän se plussa siitä vahvistu. :)

Täällä ei mitään merkittäviä oireita ainakaan vielä ilmaantunut. Joka kierrossa mie niitä oireita löydän, mutta toistaseksi ne on kaikki ollu ihan kuviteltuja. Nyt voisinki yrittää olla huomioimatta joka ikistä pientä nippailua mahassa tai pientä etovaa oloa yms. mitä mulla tuntuu tulevan aina myös ennen menkkoja.

Viikonloppuna näin joka yö vauvaunia. Ekassa unessa olin just synnyttäny ja toisessa imetin. Voi ku oli toden tuntusta. :) Hih, viimeks tommonen vauvaunien putki tiesi plussaa... (ja hetihän mun täytyy tämäki lukea siis raskausoireeksi!!!)

Kp nyt 20/26-29, piinaviikko alkakoot!

Mukavaa viikonalkua ja paljon plussia kaikille! Tää siirtyy takas töiden pariin, ainaki hetkeks.. =) -S-

Vierailija
4/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi piiiiinaviiiiikko.

Menossa kp20/25-26 dpo7. Olen lämpöjä mittaillut ja taitaa nää viilenneet ilmat/huoneenlämmön viileneminen selvästi näkyä aamulämmöissä. Ovat alempana kuin aiemmissa kierroissa, noin 0,1-0,2 astetta, mutta selvästi kuitenkin ylempänä kuin alkukierrosta. Tämmöistä tilastotieteilyä täältä.

Edelleenkin pupuiluintoa ja tärppionnea!!!

-S- kp20/25-26 dpo7 tai rv3 :)))

Vierailija
5/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larulle hurjasti onnea! Toivottavasti tämä pikkuinen pysyy hienosti matkassa koko 40 viikkoa!

Joko sut saa lisätä listan plussanneisiin?

Eiliseen galluppiin!

Tässä kolmosen kuumeilussa pinoilun aloitin viime vuoden kesäkuisissa. Sitä ennen oon täällä pyöriny kuopusta kuumeillessa vaikka silloin ei tarvinu tosiaan kauaa täällä aikaa viettää, kun tärppäsi heti ekasta kerrasta.

Siksi varmaan tää onkin ollu niin vaikee kestää, kun ei nyt saa raskautta jatkumaan millään.

Tänä aamuna oli kyllä lämmöt reippaasti nousseet eli kinnittymisdipiltä vaikuttaa! Eilen oli vielä ihme kipujakin joten varovaisen toiveikas mieli on.

Toisaalta niin monta kertaa, kun nyt on näitä plussia testannut mitkä ei koskaan sitten ole vahvistuneet niin välillä tuntuu, että osaiskohan siitä plussasta iloitakkaan enää. Vaikka toisaalta molempien likkojen kohdalla testasin ihan selkeen plussan 27/29 ja pari päivää myöhemmin viiva olikin jo tosi vahva.

Luultavasti aloitan testailun taas turhan aikasin, näänpä sitten ainakin tapahtuuko viivoissa kehitystä (jos niitä siis tulee) ja jos ei niin osaan ainakin varautua pahimpaan heti ilman turhia toiveita.

Heh, kuulostaa kyllä vähän tekosyyltä, että pääseepä aikasin tikuttelemaan! =D

Emik! Kunhan vaan tuo luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä niin eiköhän se raskaus ala ihan yhtä todennäköisesti pidemmässäkin kierrossa! Toivotaan parasta!

Nyt oikein muksaa alkanutta viikkoa kaikille!

piipaa kp 21/29 dpo 7

Vierailija
6/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää!

Täällä kp23 ja maha sekaisin ja oudon oloinen. Eilen oli tosi kipee maha tuikki oikeaan alamahaan. Oikein tuskaksi asti. Mitä lie? Rinnat ei ole yhtään kipeät. Mulla on ollut muina kuukausina tosi kipeet ennen menkkoja. Vuosi tulee kuluneeksi keskenmenosta joten toivoisin kovasti et nyt onnistais. Viime viikolla oli väsymystä mut ei niinkään. Viime kerralla raskauden alussa (tietämättäni siitä) olin tosi väsynyt. Miltä kuulostaa nämä oireet? En testaa ennen ensiviikkoa, etten pety. Yritän ainakin olla testaamatta. Onnea kaikille yrityksiin. T:Taapero74

Vierailija
7/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi viikko ja uudet kujeet. toivottavasti oikein iloinen, plussauutisia sisältävä viikko onkin tulossa. koko viime viikko oli niiiin kiireinen että hyvä jos ehti pinoja käydä lukemassa mutta mitään ei ehtinyt kommantoimaan. nää päivä pinot on kyllä osoittautuneet hyväks ratkasuks.

larulle täältäkin päin onnittelut! viiva vahvistukoon vaan! tosi jänskää ootella teidän muidenkin testauksista uutisia. tänne sit heti kertoon!

kukas se oli joka oli nähnyt vauvaunia? mäkin nään usein. viimeks tossa viikolla näin unta et oltiin saatu sulonen poikavauva jonka kanssa oltiin päästy sit kotiin ja ekan yön jälkeisenä aamuna heräsin siihen et tajusin et en ollu imettänyt vauvaa koko yönä! ja kauheellla kiireellä si taloin herättään poikaa et se kerekeis syömään ennen kun mä olin lähössä töihin. hih.

ON: ristiriitainen olo. itteensä koittaa tutkailla koko ajan, mutta sekasin tässä menee. ovista en oo viä pongannu. oon koittanu pitää jalat maassa ja aatellu et jtp- manetelmällä kun mennään niin kattotaan tää eka kierto mihin se riittää. viime kierto oli vaan 25 päivää ja siinä ovis ehkä vasta kp17 tai jotain eli vähän huolettaa et jos toi jää sit liian lyhyeks kiinnittymistä ajatellen. en tiä, hulluks täällä tulee kun kaikkee miettii. välillä vaan tuntuu et ei tästä tuu mitään ja on ihan luovuttajafiilis vaikka ei oo ees piinaileen viä päässyt.

hei, mutta mukavampiin aiheisiin. mä lähen veljenpojan kanssa kohta katsoon auto-leffaa ja nauttiin vapaapäivästä. aurinkoista päivää kaikille!

heltsy kp 15/25

Vierailija
8/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki kesäkuiset!

Tipuin tuolta Toukokuisista, joten jos vaan sopii niin liittyisin teidän kanssa kuumeilemaan! Meillä pyörähtää 5. yrityskierto, huomaa että ei se niin helppoa olekaan saada vaavia...se tosiaan tulee sitten kun se haluaa tulla. Nyt käytössä greippimehu, jtp-pupuilut, sinkki miehellä, venhänalkioöljy, aamulämpömittaukset silloin kun jaksaa...:) Tos laskeskelin että LA ois 19.6.07 , spoisi vallan hyvin! ;)

Vierailija
9/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iha uus täällä, mut hyppäänpä mukaan keskusteluun. Meillä kuumeillaan toista lasta ja yritys on aloitettu nyt tässä kuussa. Tällä hetkellä kp 7/27 eli alussa mennään. Päivät onneksi menee aika äkkiä kun töissä käy ja lapsen kanssa touhuilee niin ei kerkee hirveesti stressata ja miettiä oireita niinku oli eka raskautta ootellessa =) Mut katotaas loppukuusta sit mitkä on fiilikset...;)

pirpana81

Vierailija
10/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin listautumassa tuonne kesäkuun kullanmuruihin. Onhan sitä tässä kolmatta kullanmurua yritetty saada alulle jo aika pitkään - enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Jospa tämä " listautuminen" auttaisi? :)

Oikeasti alkaa kohta hymy hyytyä. Vaikka mä kuinka vannoin, ettei paniikkia, tulee-jos-on-tullakseen, niin parkuhan multa pääsi, kun menkat viime keskiviikkona alkoi. Taas.

Vieläkään en tosin ole ostanut ovistestejä tai alkanut laskea tarkkoja tärppipäiviä, mutta kai se kohta pitää... Miten voi näin ristiriitaisia ajatuksia ollakin? Toisaalta olen äärettömän onnellinen kahdesta kivasta, terveestä lapsesta ja ajattelen, että ehkä meidän perhe on tässä. Mutta vauvankaipuu on välillä hirmuinen. Eikä vain vauvankaipuu, vaan kaipuu raskauteen ja kaikkeen muuhunkin.

Tätä palstailua rajoittaa mulla muuten se, että mä en juuri kotona konetta aukaise - vain näin työpaikalla. Hehe, tj on varmaan tyytyväinen... Näytänpähän ainakin kiireiseltä ;)

Niin, että jos mukaan huolitte, niin jatketaan keskustelua hyvässä hengessä.

Vierailija
11/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuttoman kipiät ollu nuo munasarjat jo muutaman päivän! Auts..

Ovis kyllä kaiken jären mukaan on ohitte - et ei ainakaan siitä johdu.

Mitäköhän sitä keksis näin maanantai päivään - Pitäs ainaski käydä keräämässä risuja, joista kehittelen jotain väserryksiä ikkunalaudalle ja lyhdyt vois jo kaivella varaston peruilta - Niin saisi tähän syksyyn tunnelmaa :)

nekku kp 20/n.30

Vierailija
12/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kesäkuiset!

Laru: Ihania uutisia heti näin viikonalkuun! Plussasi vahvistukoon!=)

Tuuhan heti kertoon kun oot testaillu uudestaan!!!+++

Emik: Hih!=) Kyllä sitä jännitystäkin elämässä olla pitää!!! " salainen" pupuilu silloin tällöin on toosi hauskaa..=)

Sofialle ja SannaP:lle tsemppiä piinaviikkoon!!!

Piipaa00 hyvä hyvä!!! Toivotaan, et toi lämpöjen nousu viittaa siihen kiinnittymisdippiin!+++

Taaperolle ja Heltsylle tsempit myös!!! bdbdbdb

Br@zil, Pirpana ja Amanita tervetuloa mukaan!!!=) Mennään täältä sit kaikki yhdessä tuonne odotus-puolelle, eiks je?!=)

Pikkuplaneetta: Sait mut hymyilemään! Ku sulla vauvakuume on niin kova, ettet jaksa edes nukkua.hih..=)

ON: Mulla meneillään kp15, tikutellut oon jo viis päivää (alotin ainakin ajoissa!=), tänään haaleanhaalea viiva tuli, mut luulenpa silti et ovis on tuloillaan vasta tossa loppuviikosta. Ainakin ovislaskurin mukaan parhaat päivät ois tossa ens weekendinä, mut ku viime kierto oli " vain" 29 päivää, niin täytyy sit mennä varulta vähän senkin mukaan. Yleensä mulla siis kierto 34pv. Noh, pupuilut alotettiin perjantaina ja kivaahan se on vaikkei sitä ovista vielä odota tulevakskaan..;D

Plussia kovasti meille kaikille toivottelen! Ensiks niitä ovisplussia ja sit

niitä oikein ihanan iloisia tädin karkoitus plussia!!!=)+++++++

terveisin, hope 15-29/34

Vierailija
13/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laru: Ihanaa! Onnittelut plussasta! Kyllä se siitä vahvistuu! Kylläpä piristää kummasti nuo plussauutiset! Jes!

Tervetuloa uudet kullanmurujen kuumeilijat!

ON: Kp 24/21-25. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Kylläpä on tylsää taas. Mutta sitä tätiä mä tässä enempi odotan tai oikeestaan pelkään sen taas kohta ilmaantuvan paikalle. Noh, vielä ei ole toivoa täysin menetetty.

Puuh, puuh! Puhaltelen tässä plussatuulia kaikille! Vai pitäsköhän tuon Larun puhallella niitä meille oman plussansa vahvistamana?!

Vierailija
14/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri vessassa ja paperiin jäi outoa rusehtavaa limamaista " tavaraa" .. hmm.. mitä ihmettä tää mahtaa meinata..?! Mulla kun ei oo ikinä mitään tuhruvuotoja.. ja siis ovis oli testin mukaan vasta lauantaina joten mitään kiinnittymisvuotojakaan ei oikein voi olla... Olisko sitten vaan täti jo kolkuttelemassa pikkuhiljaa tms. Mutta outo ajankohta ja vielä oudompi koostumus sillä sitten tällä kertaa on!

Emik, jolla kp edelleen 24/27- ?

Vierailija
15/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen pysynyt täältä hieman pidempään poissa :) eli nyt vasta iltasella kirjoittelen.

Emik: Ihanaa, kun bongasit sen oviksen. Minun mielestäni jos ovis tapahtuu, ei sillä ole merkitystä mikä kp on, eli yhtä hyvät mahdollisuudet on sulla raskautua, kun aiemmilla kp:llä. Joten onpa mukavaa, kun pääset sinäkin piinailemaan. Ehkä tuo extrajännitys tekeekin vai hyvää lopputulosta ajatellen!

Sanna-P: Minä olen sitä mieltä, että kunnes toisin todistetaan niin saat laskea ne unet raskausoireiksi!

Piipaa00: Onpa ihania uutisia sullakin, kuulostaa todella lupaavalta. Täällä innolla odotellaan sitä testausta. Mulla itsellä nyt siis dpo5, joten jännitystä riittää tuo lämpökäyrän suhteen...

Taapero: Olisikohan ne sun vatsanippailut kiinnittymiskipuja? Sopisi ainakin noihin kierronpäiviin erinomaisesti!

Br@zil,Pirpana81 ja oliko se amanila: tervetuloa vaan uudet joukkoon!

Oma napa: No jaa, lämmöt hieman alempana tänään, mutta herätyskin oli tuntia aiemmin, jota merkkaa tuskin mitään. Ei oikein oireita suuntaan tai toiseen, ei mahassa kyllä minkäänlaisia menkkatuntemuksia tai muita nippailuja, vv edelleen runsasta niinkuin yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa. Päänsärkyä tosin edelleen, mutta enpä tiedä mihin se voisi viitata. Joten katellaan rauhassa....

Mutta plussatuulia puhallan ja niille joille testit huutelevat kaapissa niin " luvan" annan ja tulkaas sitten tänne kertomaan pikaisesti tuloksia.

kp20/29 dpo5

Vierailija
16/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Larulle haamusta, kyllä se viiva siitä vahvistuu! Kovasti kaikkia mahollisia tarra-asusteita nyytille matkaan, että pysyy kyydissä :)

Tervetuloa uudet!

Aika monihan täällä jo piinailee. Oikein jännittää montako plussaa saadaan tälle viikolle, toivottavasti monta. Tietysti oma plussa olis myöskin aika kiva. Tosin ei ole oireen oiretta :( Yritän kovin likistellä rintoja ja mietiskellä maha väänteitä, mutta ei niin mitään. On siis erittäin positiivinen ylläri, jos plussa vielä tulee.

Emik(köhän) pohdit rusehtavaa vuotoa. Aika merkillistä, vaihtoehdothan jo luettelitkin, että ei kai auta kuin odottaa muutama päivä. Itselläni edellisessä raskaudessa (keskeytyi vklla6) oli ruskeaa limaista kiinnittymisvuotoa, joita luulin silloin menkoiksi. Toisinaan menkkani alkavat sellaisella epämääräisellä tavaralla.

Tsemppiä odotteluun.

Tsemppiä myös kaikille muille ja paljon niitä kuuluisia säteitä.

Iksu kp24(tj)/28-35

Vierailija
17/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi selkäsärky/vatsasärky ja oviksesta on 7 päivää..näin oli viimekin kierrossa, joten ei hirveän positiiviselta vaikuta. Onko kellään kokemusta selkäsäryistä loppukierrosta. Siis yleensähän nää menkkamaiset säryt tulee vasta just ennen menkkoja tai menkkojen aikaan. Mutta että melkein viikko enne menkkoja..

-S- kp20/25-26 dpo7

Vierailija
18/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku! *vilkutus*! =D Tokihan mä nyt sut muistan! Oli kiva, kun huomasin sun taas ruvenneen pinoutumaan ja pitikin siitä jo monta kertaa mainita!

Selasin nimittäin tuossa vanhoja pinoja ja huomasin, että olitkin mua siellä moikannut! Munkin on tosiaan pitäny monta kertaa moikata sua, mutta eihän tässä hattarapäässä mikään ajatus hetkeä kauempaa pysy! Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! ;)

Eihän mulla enää mitään pikkuvauvaa oo, snif. Johan tää nuorempi on 1,5v. Tai oikeestaan kai se on mulle vauva vielä niin kauan kunnes (siis jos) kolmonen syntyy! =D

Emik! Mun on ihan pakko vielä pähkäillä tuota sun tilannetta. siis jos sä lopetit tikuttelun kp18 ja kp22 tunsit oireet. Meinaan vaan, että oishan sun ovis voinu kuitenkin olla jo esim torstaina tai perjantaina, koska tikuthan voi näyttää vielä jälkikäteenkin plussaa ja silloinhan sä et enää tikuttanut. Ja silloinhan ois mahdollista nyt olla jo kiinnnittymisvuotoa!

Ja lauantaiset oireet ois voinu olla irronneen munasolun jättämää kirvelyä tms! *tsemppaa*

Niin ja kovasti tervetuloa kaikille uusille!

Toivottavasti saadaan pian kunnon plussa-aalto tänne meidän laivaa keinuttelemaan! =D

Vierailija
19/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mun risujen keräämisestä (taaskaan) mitään - ihan perus pyykin pyöritykseen ja ruuanlaittoon meni koko päivä.

[b]Piipaa[/b] - Niin taitaa olla täälläkin yks hattarapää, aika menee niin hurjaa vauhtia että se teidänkin (silloinen vastasyntynyt) on jo hieman kasvanut ;D

Juu, palataan!

Vierailija
20/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1, joten tunnelma hieman myrtsi, mutta jospa tämä tästä taas. Tuttuja täällä jo osa onkin, terve teille ja kaikille muillekin! Yrityskierto 3 pyörähtää minulla käyntiin. Lämpöjä ajattelin ruveta mittaamaan nyt oikein oikeaoppisesti ja hain apteekista kunnon mittarin, joka näyttää 2 desimaalin tarkkuudella mittaustulokset. Minulle tuo on lähinnä oviksen varmistuskeino. Käytössäni on personamonitori, joka näyttää lh-huipun, lämmöillä varmistelen, että jotain tosiaan tapahtuu.

Täällä jo osa piinailee. Ja Laru ystäväiseni, sait plussan, upeaa!!! La taitaa ollakin toukokuun puolella, vai mitä? Hieno homma, toivottavasti kaikki menee nyt tällä kerralla ok ja miksei menisi. Ihanaa! Toivottavasti plussaonni tarttuu täällä moneen muuhunkin.

Plussasäteitä kaikille toivotellen

Koralli73 kp 1/24-32 yk3