Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaa kasvistortilloihin sisälle?

Vierailija
19.04.2015 |

Hyvät kasvistortillojen sisusvinkit jakoon! Ei mielellään mitään kovin tyyriitä ruoka-aineksia. Mitenkä Cheddarkastike, ostatteko sen keltaisen purkin kaupasta ja käytätte sitä, vai lisäättekö maitoa Cheddarjauheeseen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vastata ihan kohta, kunhan saan vauvan nukkumaan ja toisen käden vapaaksi!

Vierailija
2/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falafel-pyöryköitä tai -pihvejä. Vihreetä salaattia, tomskua, kastikkeeksi kermaviilikastike (reilusti valkosipulia ja yrttejä). Naaaam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettini on tacomausteella maustettua soijarouhetta, salsaa, juustokastiketta, tomaattia, kurkkua ja salaattia sekä ranskankermaa. Välillä vaihdan soijarouheen vaikka halloumiin ja tavallisen salsan johonkin muuhun (esim. ananassalsa).

Vierailija
4/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen usein sipuli-paprikahässäkkää hauduttamalla, maistuu tosi hyvältä tortillan sisällä ja voi tuunata miten haluaa. Sen kanssa vaikka paahdettuja halloumisuikaleita

Vierailija
5/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä wokataan paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa hyvillä mausteilla. Lämpimän täytteen lisäksi jäävuorisalaattia, fetaa, tomaatti, kurkku.

Vierailija
6/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:33"]

Falafel-pyöryköitä tai -pihvejä. Vihreetä salaattia, tomskua, kastikkeeksi kermaviilikastike (reilusti valkosipulia ja yrttejä). Naaaam!

[/quote]

Tomsku? Ja ikäsi oli alle 10?

Vierailija
7/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisenhilloa ei sovi unohtaa. :)

Vierailija
8/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissekoitus: sipulia, paprikaa, kesäkurpitsaa paistetaan pannulla, lisätään fajitas-maustesekoitusta tai tehdään sopiva sekoitus itse.

Kasvissekoituksen kanssa voi laittaa esim. avokadonpaloja, (kurkumalla maustettua) riisiä, salsaa ja juustokastiketta. Mä teen juustokastikkeen itse sulattamalla creme fraiche -purkilliseen 4 kpl cheddar-sulatejuustoviipaleita. Lisäksi voi laittaa jalapeñoa palasina.

Vierailija
9/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia

Vierailija
10/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, kurkkua, tomaattia, maissia, avokadoa.
Raejuustoa
Paprika-sipulipaistosta
Papumuhennosta

Vierailija
11/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä ja lisää tulemaan! :) Te jotka käytätte esim. guacamolea, salsaa yms niin käytättekö valmispurkkeja vai teettekö itse? Mietityttää onko valmispurkkien maku jotenkin vastenmielinen tai esanssinen? Ostin joskus Cheddaria siinä valmiissa purkissa ja maku ei ollut kehuttava.. :D

Vierailija
12/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:49"]

Kiitos hyvistä vinkeistä ja lisää tulemaan! :) Te jotka käytätte esim. guacamolea, salsaa yms niin käytättekö valmispurkkeja vai teettekö itse? Mietityttää onko valmispurkkien maku jotenkin vastenmielinen tai esanssinen? Ostin joskus Cheddaria siinä valmiissa purkissa ja maku ei ollut kehuttava.. :D

[/quote]

Mä käytän kyllä valmista tomaattisalsaa (Old El Paso on parasta), mutten koskaan guacamolea tai juustokastiketta, koska ne maistuu mun mielestä lähinnä pierulta.

Vierailija
13/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:33"]

[/quote]

Tomsku? Ja ikäsi oli alle 10?
[/quote]

Ja sä puhut aina kirjakieltä?

Vierailija
14/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kasviksia? Daa.

Vierailija
15/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guacamole kannattaa toki tehdä itse: tosi helppoa ja nopeaa ja paljon paremman makuista kuin purkista (jossa avocadoa saattaa olla sisällöstä se 1%). :)

Vierailija
16/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:55"]

No kasviksia? Daa.

[/quote]

Joo, siitä vain vaikka raaka porkkana ja peruna, lätty ympärille ja ääntä kohti! Daa daa!

Vierailija
17/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty salsa ja goagamole on parasta. Tuoresalsaan tomaatti, chili, punasipuli, korianteri, sitruuna tai lime

Vierailija
18/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä!

Vierailija
19/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkea porkkana

Vierailija
20/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:58"]Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä!
[/quote]

Ei mitään mausteseoksia mihinkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän