Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaa kasvistortilloihin sisälle?

Vierailija
19.04.2015 |

Hyvät kasvistortillojen sisusvinkit jakoon! Ei mielellään mitään kovin tyyriitä ruoka-aineksia. Mitenkä Cheddarkastike, ostatteko sen keltaisen purkin kaupasta ja käytätte sitä, vai lisäättekö maitoa Cheddarjauheeseen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:58"]Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä! [/quote] Ei mitään mausteseoksia mihinkään

[/quote]

Voi voi, kyllä mä käytän aina tacomausteseosta, kun teen tacoja ;) Ei pidä ottaa niin vakavasti. Toisaalta curryn sekoitan yleensä itse.

Vierailija
22/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falafelia tai maustettuja kikherneitä, feta/salaattijuustoa, oliivia, tsatsikia, salsakastiketta, salaattia, tomaattia, punasipulia, jalapenoa jos tykkää tulisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:58"]Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä!
[/quote]

Ei mitään mausteseoksia mihinkään
[/quote] joopas juupas se maistuu hyvältä!

Vierailija
24/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guacamole kannattaa todella tehdä itse, aivan erilainen maku kuin valmiissa! Salsaa ostamme joskus valmiina, vaikka isäntä haluaa mieluiten että sekin on itse tehtyä

Vierailija
25/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä itsekin näitä!

Vierailija
26/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita papuja! Vaikka muhennokena tai soijarouheen ja mausteseoksen kanssa. GoGreenin salsa original on myös hyvä. Ja itse tehty guacamole on ehdoton.

Vierailija
27/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitamme mausteissa paistettuja Quorn-paloja tai soijasuikaleita, paprikaa, herkkusieniä ja mustia papuja (näistä muodostuu siis sörsseli, joka lämpimäksi täytteeksi burritoon). Lisäksi tuoretta tomaattia, avokadoa, juustoa ja turkkilaista jogurttia +jalopenoja kelle maistuu.

Nam!

Vierailija
28/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen: salsapurkki, tuorejuustopaketti ja papupurkki, sekaisin ja kuumaksi. Vakeusastetta saa, kun sekaan laitetaan paprika-maissi-sipuli, pieneksi paloiteltuna ja öljyssä kypsenneltynä. Mausteet maun mukaan.

Vierailija
29/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niihin varmaan kannata lihaa laittaa. Paprikaa riisiä maissia punasipulia jalapenoja ananasta..

Vierailija
30/30 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää termejä oikein. Aloittaja pyysi hyvää kasvistortilla ohjetta!! Suurin osa näistä ei ole tortillaa nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi