Mitä laittaa kasvistortilloihin sisälle?
Hyvät kasvistortillojen sisusvinkit jakoon! Ei mielellään mitään kovin tyyriitä ruoka-aineksia. Mitenkä Cheddarkastike, ostatteko sen keltaisen purkin kaupasta ja käytätte sitä, vai lisäättekö maitoa Cheddarjauheeseen?
Kommentit (30)
Falafelia tai maustettuja kikherneitä, feta/salaattijuustoa, oliivia, tsatsikia, salsakastiketta, salaattia, tomaattia, punasipulia, jalapenoa jos tykkää tulisesta
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:58"]Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä!
[/quote]
Ei mitään mausteseoksia mihinkään
[/quote] joopas juupas se maistuu hyvältä!
Guacamole kannattaa todella tehdä itse, aivan erilainen maku kuin valmiissa! Salsaa ostamme joskus valmiina, vaikka isäntä haluaa mieluiten että sekin on itse tehtyä
Ruskeita papuja! Vaikka muhennokena tai soijarouheen ja mausteseoksen kanssa. GoGreenin salsa original on myös hyvä. Ja itse tehty guacamole on ehdoton.
Me laitamme mausteissa paistettuja Quorn-paloja tai soijasuikaleita, paprikaa, herkkusieniä ja mustia papuja (näistä muodostuu siis sörsseli, joka lämpimäksi täytteeksi burritoon). Lisäksi tuoretta tomaattia, avokadoa, juustoa ja turkkilaista jogurttia +jalopenoja kelle maistuu.
Nam!
Tämmöinen: salsapurkki, tuorejuustopaketti ja papupurkki, sekaisin ja kuumaksi. Vakeusastetta saa, kun sekaan laitetaan paprika-maissi-sipuli, pieneksi paloiteltuna ja öljyssä kypsenneltynä. Mausteet maun mukaan.
ei niihin varmaan kannata lihaa laittaa. Paprikaa riisiä maissia punasipulia jalapenoja ananasta..
Käyttäkää termejä oikein. Aloittaja pyysi hyvää kasvistortilla ohjetta!! Suurin osa näistä ei ole tortillaa nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:58"]Tacomausteseos soijarouheen sekaan ja pannulle. Sitten salaattia, tomaatti, kurkkua, aurajuustoa, jalopenopaloja, salsaa... om nyt tuli nälkä! [/quote] Ei mitään mausteseoksia mihinkään
[/quote]
Voi voi, kyllä mä käytän aina tacomausteseosta, kun teen tacoja ;) Ei pidä ottaa niin vakavasti. Toisaalta curryn sekoitan yleensä itse.