Poliisi: Vantaalla ei ole sattunut joukkoraiskausta 17.4.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1429408254582.html
Poliisi kiistää MV-lehden väitteen joukkoraiskauksesta. Kyseessä on siis jonkun mieleltään sairaan ihmisen alulle panema huhu.
Kommentit (65)
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="19.04.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:01"]Mieleltään sairas ihminen = persu
Viimeisiä epätoivoisia yrityksiä yrittää vaikuttaa äänestämiseen.
Päätin äänestää persuja vastaan, eli vihreitä, kun ei muutenkaan sopivaa ehdokasta löytynyt.
[/quote]
Olen itse persu ja tuomitsen tämän.
[/quote]
Itse en ole edes Persu mutta silti tuomitsen sentään tuon vihreiden äänestämisen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:56"]Mulla ei jumankekka ole edes ollut maahanmuutosta juuri mielipidettä tätä ennen, koska idiootitkin tajuaa että Suomella on erittäin paljon isompia ongelmia kuin maahanmuutto tällä hetkellä.
[/quote]
On isompiakin ongelmia kuin maahanmuutto tällä hetkellä, mutta jos maahanmuuton ongelmiin herätään vasta silloin, kun se on Suomen suurin ongelma, niille ei ole enää juuri mitään tehtävissä. Muutokset ovat peruuttamattomia. Sen sijaan voidaan olla etukäteen viisaita ja katsoa, mitä esimerkiksi Ruotsissa on tapahtunut kehittymättömistä maista tapahtuneen massamaahanmuuton seurauksena.
Ainakin tämä keissi osoittaa, millainen porukka Suomessa on nyt sitten menossa meidän kaikkien asioista päättämään, jos nyt hallitukseen sitten uskaltavat: salaliittoteoreetikoita, rasisteja ja lapsena päälleen pudonneita. Tosi turvallinen olo tulee.
Miten voisin äännestää puoluetta joka ei näe maahanmuuton ongelmia. Jos näin sokeita ovat niin missä muussakin kääntää selkänsä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"]
Englannissahan maahanmuuttajat raiskasivat 1400 britti lasta. Poliisit ja viranomaiset eivät tehneet asialle mitään ja eivätkä edes uutisoineet.
[/quote]
Lopeta jo
[/quote]
Miksi minun pitää lopettaa??? Noin oikeasti tapahtui Englannissa!!!! Etkö lue uutisia????