Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen loukussa

Vierailija
31.12.2021 |

Kumman valitsisit? Miehen joka pitää säännöllisesti yhteyttä ja tapaatte usein ja teette paljon asioita yhdessä, mutta ei osaa puhua tunteistaan eikä tee aloitetta läheisyyden suhteen vai miehen joka viestittelee vain harvakseltaan tapaamista (seksiä ja kahvittelua) varten mutta on todella kiihkeä ja haluaa paljon läheisyyttä ja puhuu tunteistaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten Danny.

Vierailija
2/21 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen olet miestä valitsemassa? Ja oletko varma että valinta on sinun?

Vierailija
4/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä molemmat, turha toisesta on luopua.

Vierailija
5/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiselle et ole ainoa, varalla vaan.

Vierailija
6/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pitäjä saattaa lopulta jäädä ilman näitä molempia, kunhan he saavat tietää toisistaan.

Vierailija
7/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvin harvoin sarjamurhaajat toimivat pareina.

Vierailija
8/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen olet miestä valitsemassa? Ja oletko varma että valinta on sinun?

Kyllähän minä lähtökohtaisesti elämänkumppanua olen etsimässä... enkä todellakaan luule että valinta olisi minun, mutta en voi jatkaa kahden tapailua edes niinkään kauan että asia selviää. Kun luin kirjoitukseni uudestaan niin taitaa olla niin, ettei kumpikaan ole sitä mitä haen, noiden miesten yhdistelmä kyllä :). Täydellistä en edes hae, mutta saisi sitä puhetta ja hellyyttä kuitenkin olla ja myös säännöllistä yhteydenpitoa ja tapaamista.... haaveilenko kuuta taivaalta?

Vierailija
9/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valitse kumpaakaan, anna ajan kulua!

Vierailija
10/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valitse kumpaakaan, anna ajan kulua!

Älä tee näin, mä oon antanut ajan kulua nyt 4 vuotta ..

Vierailija
11/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin jälkimmäisen tyypin, kolme vuotta ja lopetti puhumisen eikä seksiä enää jaksa, oikeesti kattoo vain telkkua ei tee mitään muuta, järkyttävää.

Vierailija
12/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Tarvin todellisen ihastumisen enkä mitään vaihtoehtoa.

Vierailija
13/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minä lähtökohtaisesti elämänkumppanua olen etsimässä... enkä todellakaan luule että valinta olisi minun, mutta en voi jatkaa kahden tapailua edes niinkään kauan että asia selviää. Kun luin kirjoitukseni uudestaan niin taitaa olla niin, ettei kumpikaan ole sitä mitä haen, noiden miesten yhdistelmä kyllä :). Täydellistä en edes hae, mutta saisi sitä puhetta ja hellyyttä kuitenkin olla ja myös säännöllistä yhteydenpitoa ja tapaamista.... haaveilenko kuuta taivaalta?

Kun sanot että eka ei osaa puhua tunteista niin olet siis kuitenkin yrittänyt saada häntä niistä puhumaan? Vai ei puhu oma-aloitteisesti? Entä onko ihan mahdoton ajatus, että itse teet aloitteen läheisyyteen ja katsot mitä tapahtuu? Toka mieshän vaikuttaa ilmiselvältä pelurilta. Jos elämänkumppania olet etsimässä niin ekassa on enemmän potentiaalia. Minusta.

Toki moni sanoisi että jos joudut tällaisia miettimään niin odota vielä sitä kolmatta. Mutta eihän se aina niin mene että sitä on edes tulossa.

Vierailija
14/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen loru lapsuudesta:

Entten tentten

teelikka mentten

Hissun kissun

vaapulavissun…

Vierailija
15/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun sanot että eka ei osaa puhua tunteista niin olet siis kuitenkin yrittänyt saada häntä niistä puhumaan? Vai ei puhu oma-aloitteisesti? Entä onko ihan mahdoton ajatus, että itse teet aloitteen läheisyyteen ja katsot mitä tapahtuu? Toka mieshän vaikuttaa ilmiselvältä pelurilta. Jos elämänkumppania olet etsimässä niin ekassa on enemmän potentiaalia. Minusta.

Toki moni sanoisi että jos joudut tällaisia miettimään niin odota vielä sitä kolmatta. Mutta eihän se aina niin mene että sitä on edes tulossa.[/quote]

Eka ei puhu tunteista oma-aloitteisesti. Olen sen verran vanhanaikainen että minusta miehen tulisi ensin puhua tunteistaan... mutta taitaa kuulua sen luokan kavereihin että tekemällä asioita näyttää tunteensa. Olenkin itse ruvennut tekemään aloitteita läheisyyteen ja toki sieltä vastakaikua tulee, mutta mietin että onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan kun itse ei tee aloitetta läheisyyden suhteen...

Vierailija
16/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi kumpaakaan. Kun oikea ihminen osuu kohdalle, valinta on selvä, eikä tarvi arpoa useamman vaihtoehdon välillä.

Vierailija
17/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että molemmissa on vikaa joiden takia et pysty sitoutumaan. Jos et pysty itse mukautumaan puutteisiin, niin molemmat hylkyyn. Toisaalta kannattaa tiedostaa, että omien mielikuvien prinssi rohkea on vain satuolento. Kaikissa meissä on puutteita. Joidenkin kanssa pystyy elämään ja sopeutumaan mutta toisiin ei. Täydellistä vaativalla jää lopulta luu käteen, koska kukaan ei ole itsekään täydellinen.

Eli et ole kahden miehen loukussa vaan ongelmasi on kykenemättömyys tehdä oma päätös ja sitoutua siihen.

Vierailija
18/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että molemmissa on vikaa joiden takia et pysty sitoutumaan. Jos et pysty itse mukautumaan puutteisiin, niin molemmat hylkyyn. Toisaalta kannattaa tiedostaa, että omien mielikuvien prinssi rohkea on vain satuolento. Kaikissa meissä on puutteita. Joidenkin kanssa pystyy elämään ja sopeutumaan mutta toisiin ei. Täydellistä vaativalla jää lopulta luu käteen, koska kukaan ei ole itsekään täydellinen.

Eli et ole kahden miehen loukussa vaan ongelmasi on kykenemättömyys tehdä oma päätös ja sitoutua siihen.

Erinomainen kirjoitus, kiitos :) Ja niin totta! Tarvitsenkin vähän eri näkökulmia tähän asiaan, kun itse pyörittelee asiaa mielessään niin jää hieman suppeaksi.

Vierailija
19/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota molemmat. Double Penetration.

Vierailija
20/21 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota molemmat. Double Penetration.

Tuohan on käytännöllinen idea. Tai sitten otat sen kummalla on ismpi. Sehän se on lopulta miehessä tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän