Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään mä teen sen! Sivoan kaikki kusenpolttamat

Vierailija
19.04.2015 |

ja kulahtaneet "varaalkkarit" alusvaatelaatikosta! Ei, ei enää mun jalkaan semmoisia! EI!!! ''Haastan kaikki palstamammat mukaan! Ei sitä päivää oikeesti tule kun kaikki muut paremmat pikkarit olis muka pesussa!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:33"]

Myyt Suomi 24 Tori palstalla noita paskasia kalsareitasi.

Miettisit sinäkin, mitä näppikseltäsi suollat.

[/quote]

Ei ne ole paskaisia, ne on ihan puhtaita! Niin puhtaita ettei niissä ole enää osittain edes värejä!

-ap

Vierailija
22/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:03"]

Pissaatko housuun, jos pikkarisi ovat kusenpolttamia? Yäk!!!

[/quote]

Jostain syystä mulla on ollut niin voimakasta vuotoa tai mitä lie visvaa että mustista kalsareista on haarapalat palaneet vuotokohdista vaaleanpunaisiksi! Joo ällöttävää! Ja kyllä, myös virtsankarkailua on, mutta koitan kovasti jumpata ja parantaa tilannetta

-ap

[/quote]

Emättimen pH voi olla niin hapan, että se ajan kuluessa "valkaisee" tummat alushousut! Mistään ylenmääräisestä vuodosta ei aina siis välttämättä ole kysymys, vaan volyymiltaan ihan tavallinen vuotokin voi vuoden-pari vanhoissa housuissa alkaa näkyä värin haalistumisena, vaikka housut olisivat puhtaatkin. En sano tätä sillä, etteikö housuvarastoa tosiaan kannattaisi aina välillä karsia ja täydentää, mutta ihan normaalista ilmiöstä on kyse :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:03"]

Pissaatko housuun, jos pikkarisi ovat kusenpolttamia? Yäk!!!

[/quote]

Jostain syystä mulla on ollut niin voimakasta vuotoa tai mitä lie visvaa että mustista kalsareista on haarapalat palaneet vuotokohdista vaaleanpunaisiksi! Joo ällöttävää! Ja kyllä, myös virtsankarkailua on, mutta koitan kovasti jumpata ja parantaa tilannetta

-ap
[/quote]
Joo, siis tätä värimuutosta mustissa alkkareissa minäkin olen ihmetellyt! Pitäisi varmaan tehdä samanlainen alkkarilaatikon siivous.

Vierailija
24/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täällä haaveillaan. Heitän pois vasta käytettynä, säästyy pyykinpesulta pari viikkoa.
Mulla on ollut valkoisia mutta nyt ostan värillisiä tästedes.

Vierailija
25/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:33"]

Myyt Suomi 24 Tori palstalla noita paskasia kalsareitasi.

Miettisit sinäkin, mitä näppikseltäsi suollat.

[/quote]

Ei ne ole paskaisia, ne on ihan puhtaita! Niin puhtaita ettei niissä ole enää osittain edes värejä!

-ap

[/quote]

Vierailija
26/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava alotus, mukana talkoissa:)

Vierailija
27/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisia alkkareita te ostatte yleensä? Musta sloggit on laadukkaita ja kelpaa kyllä mulle, istuvat mukavasti. En vaan millään viitsisi niin kalliita ostaa.
Kulahtaneilla mennään, tai sitten ilman.

Vierailija
28/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:30"]

Minkä hintaisia alkkareita te ostatte yleensä? Musta sloggit on laadukkaita ja kelpaa kyllä mulle, istuvat mukavasti. En vaan millään viitsisi niin kalliita ostaa. Kulahtaneilla mennään, tai sitten ilman.

[/quote] Tapanani on kerran-pari vuoteen ostella alennuksista messevät määrät alkkareita. Halpiksia toki. Siksi ne kai kuluukin niin nopeasti. Lisäksi pesen ne aina 60 asteessa olipa materiaali mitä tahansa. Olen pienikokoinen, ja välillä löydän niitä lastenosastoltakin.

Vierailija
29/32 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan sloggeja, niitä saa alle 20 kolme kappaletta.
En viitsi kalliimpia ostaa.

Vierailija
30/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö olet

Vierailija
31/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hintaisia alkkareita te ostatte yleensä? Musta sloggit on laadukkaita ja kelpaa kyllä mulle, istuvat mukavasti. En vaan millään viitsisi niin kalliita ostaa.

Kulahtaneilla mennään, tai sitten ilman.

Sellaiset vanhat harmaat mummohousut on parhaat.

Vierailija
32/32 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku yksinpuhelu jonkun .....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan