Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin ruma - mitä teen?

Vierailija
19.04.2015 |

Yksi vaihtoehto olisi toki itsemurha, mutta haluaisin ehkä vielä yrittää elellä täällä. Olen ollut aina aikuisiällä ruma, mutta olen "huijannut" itselleni silti puolison vähän päälle kolmekymppisenä (viitisen vuotta sitten). Mieheni juuri tuossa eritteli, miksi olen niin ruma hänen mielestään (olen vanhan näköinen ja piirteeni ovat epämiellyttävät sekä näytän kuulemma venäläiseltä). Silmäkulmissani kuulemma erottuu ilmeryppyjä ja nauraessa niihin tulee kuulemma joku outo ryppy, joka näyttää siltä, että silmät menisivät alaviistoon.

Mitä voisin tehdä, että minusta tulisi edes normaalin ihmisen näköinen? Olen tässä harkinnut plastiikkakirurgia, mutta pelkällä nenäleikkauksella sekä leukaimplantilla ei kovin pitkälle pötki, jos sattuu olemaan erittäin ruma. En ole käynyt pariin vuoteen kampaajalla, joten hiukseni ovat todella pitkät (sinänsä myös paksut) ja ulottuvat alaselkään. Kroppa on miehen sanojen mukaan "kylmäverisen hevosen" kroppa eli raskasrakenteinen ja alapainotteinen. En siis saa lantiotani kovin kapeaksi, vaikka laihduttaisin kuinka paljon. Kropan osalta varmaankin todella rankka treeni muokkaisi sitä erimuotoiseksi, mutta haluaisin pysyvää muutosta.

On ikävää olla näin ruma; se tuntuu nöyryyttävältä ja onnettomalta jok'ikinen päivä. Olen todella epätoivoinen, tarvitsen hyviä neuvoja! :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi eritteli rumuuttasi? Mies vaihtoon tai lakkaat ala-arvoisten provojen rustaamisen.

Vierailija
2/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meikki, hiukset kuntoon kampaajalla ja kropallesi sopivat, trendikkäät vaatteet päälle. Lisäksi ei tarvita muuta kuin iloinen ilme. Homma hoidossa, olet nätti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"]

Hyvä meikki, hiukset kuntoon kampaajalla ja kropallesi sopivat, trendikkäät vaatteet päälle. Lisäksi ei tarvita muuta kuin iloinen ilme. Homma hoidossa, olet nätti!

[/quote]

Halojaa halojaa, onko imbesillillä? Luitko sä muovinen pusukala tuota aloitusviestiä. Niele botoxia. Ongelma ei liene aloittajan ulkonäkö edes nimeksikään, vaan joku ihan muu.

Vierailija
4/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi eritteli rumuuttasi? Mies vaihtoon tai lakkaat ala-arvoisten provojen rustaamisen.

[/quote]

AP:han sanoi, että on huijannut miehen itselleen. 

Eli mies ei liene ihan vapaaehtoisesti ap:n kanssa.... veikkaa maailman vanhinta eli lapsikikkaa tai heittäytymistä mielenterveyshäiriöiseksi paraksi, josta mies ei kehtaa tehdä eroa. 

Vierailija
5/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"]

[/quote]

Halojaa halojaa, onko imbesillillä? Luitko sä muovinen pusukala tuota aloitusviestiä. Niele botoxia. Ongelma ei liene aloittajan ulkonäkö edes nimeksikään, vaan joku ihan muu.
[/quote]
No ulkonäköön ainakin pystyy noilla asioilla paljon vaikuttamaan. Rumuus tässä kuitenkin oli yksi ongelmista, en sano että suurin. Kusipäämies maata kiertävälle radalle voisi kohottaa itsetuntoa kummasti.
.
Sinulle kommentoija sanoisin, että voisit opetella nimittelyn sijaan vastailemaan asiallisesti, jos haluat, ettei sinua pidetä täytenä idioottina ja junttina.

6/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina meikata, tai käyttää kauniita vaatteita.

Olisit iloinen, ettei sinulla ole "pään sisäistä rumuutta".

Vierailija
7/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"] Hyvä meikki, hiukset kuntoon kampaajalla ja kropallesi sopivat, trendikkäät vaatteet päälle. Lisäksi ei tarvita muuta kuin iloinen ilme. Homma hoidossa, olet nätti! [/quote] Halojaa halojaa, onko imbesillillä? Luitko sä muovinen pusukala tuota aloitusviestiä. Niele botoxia. Ongelma ei liene aloittajan ulkonäkö edes nimeksikään, vaan joku ihan muu. [/quote] No ulkonäköön ainakin pystyy noilla asioilla paljon vaikuttamaan. Rumuus tässä kuitenkin oli yksi ongelmista, en sano että suurin. Kusipäämies maata kiertävälle radalle voisi kohottaa itsetuntoa kummasti. . Sinulle kommentoija sanoisin, että voisit opetella nimittelyn sijaan vastailemaan asiallisesti, jos haluat, ettei sinua pidetä täytenä idioottina ja junttina.

[/quote]

Mulle on hyvin pitkälti samantekevää, mikäli minua pitää idioottina ja junttina joku höttöinen kemikaalien kyllästämä tuulitunneli, jonka käsitys ihmisarvosta ja siitä mikä on arvokasta, on täysin perverssi ja päälaellaan. Noin muuten kyllä olen epäilemättä vähemmän juntti kuin moni täällä palstalla, mutta eipä siitä enempää. Idiootti olen vain idiootissa seurassa.

Vierailija
8/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"] Hyvä meikki, hiukset kuntoon kampaajalla ja kropallesi sopivat, trendikkäät vaatteet päälle. Lisäksi ei tarvita muuta kuin iloinen ilme. Homma hoidossa, olet nätti! [/quote] Halojaa halojaa, onko imbesillillä? Luitko sä muovinen pusukala tuota aloitusviestiä. Niele botoxia. Ongelma ei liene aloittajan ulkonäkö edes nimeksikään, vaan joku ihan muu. [/quote] No ulkonäköön ainakin pystyy noilla asioilla paljon vaikuttamaan. Rumuus tässä kuitenkin oli yksi ongelmista, en sano että suurin. Kusipäämies maata kiertävälle radalle voisi kohottaa itsetuntoa kummasti. . Sinulle kommentoija sanoisin, että voisit opetella nimittelyn sijaan vastailemaan asiallisesti, jos haluat, ettei sinua pidetä täytenä idioottina ja junttina.

[/quote]

Mulle on hyvin pitkälti samantekevää, mikäli minua pitää idioottina ja junttina joku höttöinen kemikaalien kyllästämä tuulitunneli, jonka käsitys ihmisarvosta ja siitä mikä on arvokasta, on täysin perverssi ja päälaellaan. Noin muuten kyllä olen epäilemättä vähemmän juntti kuin moni täällä palstalla, mutta eipä siitä enempää. Idiootti olen vain idiootissa seurassa.
[/quote]
Johan tulee taas fiksua tekstiä...

Vierailija
9/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"]

[/quote]

Eli mies ei liene ihan vapaaehtoisesti ap:n kanssa.... veikkaa maailman vanhinta eli lapsikikkaa tai heittäytymistä mielenterveyshäiriöiseksi paraksi, josta mies ei kehtaa tehdä eroa. 

[/quote]

"Huijasin" miehen siis siten, että satsasin alussa ulkonäkööni kivuliaan paljon energiaa (meikit, uudet tarkkaan harkitut vaatteet, kampaajalla ja kuntosalilla käyminen sekä terveellisesti syöminen). Yritin teeskennellä, että olisin mukamas viehättävä, jotta mies ei arvaisi totuutta. Olen kertonut ikisinkkuudestani sekä onnettomasta nuoruudestani ilman poikaystäviä vasta myöhemmin. T. Ap

Vierailija
10/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

"Huijasin" miehen siis siten, että satsasin alussa ulkonäkööni kivuliaan paljon energiaa (meikit, uudet tarkkaan harkitut vaatteet, kampaajalla ja kuntosalilla käyminen sekä terveellisesti syöminen). Yritin teeskennellä, että olisin mukamas viehättävä, jotta mies ei arvaisi totuutta. Olen kertonut ikisinkkuudestani sekä onnettomasta nuoruudestani ilman poikaystäviä vasta myöhemmin. T. Ap
[/quote]

Vierailija
11/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en usko, että huijasit yhtään mitään, vaan voit olla oikeasti ihan hyvännäköinen, jos niin haluat. Nyt vain olet ilmeisesti päättänyt olla ruma ja näkemättä yhtään vaivaa ulkonäön suhteen.

Vierailija
12/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap!

Itsekin olen joutunut elämään aikuisikäni ns. rumana naisena. Eli piirteeni ovat erittäin epänaiselliset, olen naamaltani ja kropaltani hyvin kulmikas ja ihoani "koristaa" akne. Nuorena yritin kovasti, että näyttäisin kauniimmalta; käytin päivässä tuntikausia jo pelkkään meikkiin, hiusten laittamiseen ja pukeutumiseen. Nyt yli kolmekymppisenä olen niin väsynyt tuohon touhuun, että olen ruvennut opettelemaan elämää omana, rumana itsenäni. Kritiikkiä ja arvostelevia katseita tulee, mutta enää ne eivät satuta niin paljon. Yritän niiden murehtimisen sijaan keskittyä ihan muihin juttuihin. Jos miehesi tosiaan ulkonäköäsi noin tökerösti arvostelee, niin laita miehestä kuva tänne - ruoditaanpa sitten vaihteeksi hänen naamatauluaan ;)

Vierailija
13/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti et ole ruma. Et millään olisi pystynyt feikkaamaan, jos olisit ruma. Mikset toimi nyt samalla lailla kuin silloin ns. huijatessasi?

Vierailija
14/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mies noin jonkin riidan aikana tai meneekö teillä muuten huonosti? Hän varmasti tietää että olet epävarma ulkonäöstäsi, joten siihen hän sitten kävi käsiksi kun halusi satuttaa pahasti. Voi olla että hän ei oikeasti ajattele lainkaan noin.

Vierailija
15/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Sinulla on vain liikapainoa yhden ylimääräisen miehen verran. Ja sillehän on aina jotakin tehtävissä. :)

Vierailija
16/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/17 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta ihanaa rumaa tai arkisen näköistä ihmistä. Todella charmantteja ja hurmaavia persoonia. Ja mikäköhän heidät tekee sellaisiksi? Se on kuule se itsevarmuus ja se, mitä ajattelet itsestäsi. He eivät  koko ajan märehdi ja murehdi sitä mitä muut ehkä ajattelevat heistä, varsinkaan ulkonäöstä.

Hanki harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita elämääsi. Panosta sisäiseen äläkä murehdi ulkoisesta. Vanhuksina me kaikki olemme ulkonäön suhteen aika samalla viivalla. Kaikki me rypistytään ja rapistutaan. Kauneus on katoavaista, sisäinen kauneus kestää aina.