Huoh, VIHAAN mun siskoa
Mulla on tasan yhdet mustat farkut, jotka on liian isot ja 2 kertaa paikatut (sisko rikkoi). En oo raaskinut ostaa uusia, mutta ajatuksena oli, että ne paikkaukset kestäis ens kuun alkuun, jolloin ostaisin uudet, vähän kalliimmat housut.
Mutta ei. Tällä viikolla en kertaakaan voinut koulussa käyttää mustia farkkuja. No miks? Koska ne oli mun siskolla koko ajan. Valitin mun siskolle, että miks se käyttää mun housuja koko ajan. En voinut laittaa niitä ees pyykkiin, koska se otti ne jalastaan pois just ennen kun se meni nukkumaan eikä kerrostalossa oo soveliasta pestä pyykkiä klo 12 jälkeen yöllä.
Kai mä olisin voinut laittaa sen jäljiltä likaset housut, mut ei oikeen innosta, kun se ei pyyhi persettään sen jälkeen kun käy vessassa. Kusen ja paskan hajuset housut - no thanks.
Ärsyttää ihan helvetisti. Oon säästänyt rahaa, koska mennään matkalle kesäkuun alussa. En haluais tuhlata rahaa "turhuuksiin" tai sellaseen mitä en tarvii. Sisko sen sijaan ei oo säästänyt senttiäkään ja ostelee uusia vaatteita (myös niitä mustia farkkuja, joita sillä muuten on jo 3). Miksei se sitten voi ostaa omia housujaan vaan pitää rikkoa mun?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:49"]
Lainaa siskolta!
[/quote] Ai sen rikkinäisiä housuja? Ap
Onko siskosi jotenkin häiriintynyt, kun pitää rikkoa ja varastaa toisen omaisuutta? Mies21
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:52"]
Onko siskosi jotenkin häiriintynyt, kun pitää rikkoa ja varastaa toisen omaisuutta? Mies21
[/quote] Varmaan onkin. Ton lisäksi kohta 17v eikä pyyhi tavaraansa vessakäyntien jälkeen... Ap
Pyydät sitä ostamaan sulle uudet tai korjaamaan ne.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:53"]
Pyydät sitä ostamaan sulle uudet tai korjaamaan ne.
[/quote] Sanoinkin sille, et ostaa mulle uudet, mut ei sillä mitään rahaa oo. Eikä se osaa mitään korjata, mä oon kaikki sen rikkomat housut paikannut. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:52"]
[/quote] Varmaan onkin. Ton lisäksi kohta 17v eikä pyyhi tavaraansa vessakäyntien jälkeen... Ap
[/quote]
No hyi yök.
Www.demi.fi, klikkaa keskustelut.
Lapsia olette. Eikö teillä ole vanhempia pitämässä teistä huolta ja katsomassa että kotielämä sujuu oikeudenmukaisesti?
Voimia!