Olen huomannut että yksi kiinnostava mies pelaa kännykällä jotain peliä kun usein istumme samassa bussissa
Voinko kommentoida tuota peliä jotenkin? Olisi kiva avata keskusteluyhteys :)
Kommentit (15)
"hei, vieras mies, katsoin että pelasit jotain peliä. Näytät olevan aika näppäräsorminen mies, hehheh?"
Vierailija kirjoitti:
"hei, vieras mies, katsoin että pelasit jotain peliä. Näytät olevan aika näppäräsorminen mies, hehheh?"
Haha ei nyt näin röyhkeää :)
Kurki olan yli mikä peli on kyseessä ja lataa se itsellesi sekä pelaa sen verran, että keksit siitä jotain puheenaihetta jonakin toisena päivänä. Siis kurki niin vaivihkaa ettei mies huomaa.
Itse usein luen linja-autossa pokkaria. Pitääkö mun nyt vaihtaa se kännykkään, jotta saan naisten huomion?
Vierailija kirjoitti:
Kurki olan yli mikä peli on kyseessä ja lataa se itsellesi sekä pelaa sen verran, että keksit siitä jotain puheenaihetta jonakin toisena päivänä. Siis kurki niin vaivihkaa ettei mies huomaa.
Joo en ole vielä keksinyt varmaksi mikä peli on mutta jotain tuollaista Candy Crushin tapaista ja se latasin kuin latasinkin itselleni :)
Vierailija kirjoitti:
Itse usein luen linja-autossa pokkaria. Pitääkö mun nyt vaihtaa se kännykkään, jotta saan naisten huomion?
Lukeminen on niin harvinaista että yritän aina salaa nähdä mitä pokkaria kukakin lukee :) Vastaa joskus katsekontaktiin niin voit saadakin huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen on niin harvinaista että yritän aina salaa nähdä mitä pokkaria kukakin lukee :) Vastaa joskus katsekontaktiin niin voit saadakin huomion.
Tämä on kyllä paha. Yleensä kun nostan katseeni kirjasta niin näen vain ihmisiä kumartuneena puhelimiensa päälle. Ja toisaalta, jos kirja on mukaansatempaava niin ei siitä viitsi katsetta nostaa.
Kiitos silti vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lukee sitä pokkaria kännykästään. Tai kuuntelee.
Mä pelaan Pokemon Go:ta, oon 41 v. sinkkunainen 😊
Vierailija kirjoitti:
Selvä pelimies 😲
Kirjaimellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Mä pelaan Pokemon Go:ta, oon 41 v. sinkkunainen 😊
Mä olen kuuskymppinen setämies ja level 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha ei nyt näin röyhkeää :)
No entäs: "hei, näytät olevan pelimiehiä. MInkälainen peli sinulla on, haluaisitko näyttää sen minulla ja antaa minun kokeilla sitä?"
Mä mitään peliä pelaa siellä bussissa. Yritän katsoa shemale aikuisviihdettä ja ärsyttää kun yrität kurkkia kokoajan. Voit toki siitä tehdä keskustelun aloitteen.
Hei auttakaas nyt mammat, voisin tehdä itselleni uudenvuodenlupauksen tehdä tuolle miehelle jonkinlaisen aloitteen jos keksitte hyvän!