Mikä auttaa noidannuoleen?
Repii niin pahasti, ettei missään asennossa ole hyvä olla. Auttaako jos otan relaksantin ja panadolia? Buranaa ei nyt ole. Arcoxiaa on kyllä, mutta se ei taida auttaa tähän vaivaan?
Kommentit (36)
Hopeavettä ja kaksi tippaa auringonhattu-uutetta.
Liike on lääke.
Mulla helpotti kun läksin liikkeelle ihan ulos kävelemään. Ja burana.
Psoas-tyyny tai vaikka jakkara, jonka päälle laitat jalat kun makaat kylmäpakkaus ristiselän alla.
Soita Kaikkoselle ja kysy siltä, se ohjaa sut Jori Samarinille.
Olen varoittanut noidista täällä. Ette kuunnelleet ja nyt on AP:lla nuoli selässä. Noitaoikeudenkäynnit täytyy palauttaa Suomeen välittömästi!
Ota kunnon siivu raakaa viinaa ja vedä pois. Sattuu saakelisti, mutta sitten helpottaa.
Mene lattialle selällesi makaamaan ja nosta jalat sohvalle. Yritä saada ristiselän alle pientä koroketta. Yritä rentouttaa selkälihakset maatessasi tässä asennossa.
Asento on siis että polvet on 90 asteen kulmassa ja selkä lattialla.
Itsellä tämä auttaa. Ilmeisesti nikamassa on joku jumi ja tällä asennolla laukeaa
Liike..eli älä jää paikoilleen vaan liiku väkisin, pikku hiljaa menee ohi
Laihtuminen ja lihaskunnon parantaminen.
Panadol on minulla auttanut parhaiten. Kun pahin kipu on tiessään, pitkät rauhalliset kävelyt huolehtien, että selkä on huolella lämmin.
Lihasrelaksantti, kipulääke ja lämmin kaurapussi. Liikettä vasta sitten kun pahin vaihe on ohi.
Kun se iskee kunnolla, en voi tehdä _mitään_
Viimeksi kesti 52 tuntia ja ylipäätään että pääsin sängystä tarpeilleni, piti selkä sitoa ja tukia painonnostovöillä niin että mikään ei liiku mihinkään suuntaan. Pienikin liike ja tuntui että taju lähtee. Siinä sitten kuseminen ja paskantaminen suihkussa seisaaltaan koska istua ei voinut. Tarpeiden tekeminenkin tuntui siltä että joku hakkaa lihakirveellä selkärankaa poikki kun joutui pinnistelemään ja pusertamaan.
Joillaki se on tämmöistä
Sirdalud auttoi itellä. Oli niin paha etten pystynyt kävelemään ilman lääkettä. Meni ohi kolmessa päivässä.
Mulla aiemmin oli jatkuvasti tuo. Ainoastaan lihasrelaksantti, tramadoli ja ibuprofeeni auttoivat. Sitten kun viimein ostin uuden sängyn, vaivat katosivat täysin. Mulla oli aiemmin ollut yksinkertaisesti liian kova sänky, missä selvä taipui notkolle ja aiheutta nämä aiemmat vaivat.
Velhonjousi.