Olen naimisissa aasialaisen naisen kanssa (japani) kysy mitä tahansa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
奥さんはフィンランド語ができますか? どこに住んでいますか?
Joo puhuu suomea, mutta en kerro missä asumme tai tosi moni tietää kuka olen ja , että vauvapalstailen :D
Ai nyt tämä sama AP on naimisissa aasialaisen kanssa. Vielä hetki sitten hänen puolisonsa oli afrikkalainen ja erillisessä ketjussa AV-mamma... Heikkoa provoamista, kun on näin helppo tunnistaa.
Ovatko kieli- ja kulttuurierot haitanneet kanssakäymistä?
Vierailija kirjoitti:
Kikattaako ja hymyileekö vaimosi sillä lailla söpösti?
Joskus.
ap
Miksi vaimo Japanista asti? Kokemuksesi Suomi-naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, ja ennen olit naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa.
en ollut vaan koitan inhimillistää aasialaisia naisia , jotta naiset ei raivostu.
Japanilaiset ovat yleensä hyvin koulutettuja, eivätkä mitään alistettuja palvelijoita, niin kuin useimmat Suomeen raahatut thai-vaimot.
Koulutettuja, mutta kyllä siellä yleisesti ollaan tasa-arvosta Suomeen verrattuna jäljessä. Naisten lääkispääsykokeet päätyvät roskikseen ja vaimo putsaa miehensä korvatkin käskystä. Suomimies voi vaikuttaa hyvin freesiltä feministisemmän japanilaisnaisen silmissä, pienentää eri kulttuurin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kieli- ja kulttuurierot haitanneet kanssakäymistä?
Ei oikeastaan , koska hän oli pienestä pitäen kiinnostunut pohjoismaista. eli junttiuteni ei haittaa jostain syystä. Toki on vähän kuumaverisempi kuin suomalaisnaiset, joten joskus tarvitsee vähän varoa.
ap
Onko totta, ettei japanilaisilla naisilla oikein kasva kainalokarvat? Se oli jossain dekkarissa, jossa puoliksi japanilainen nainen kirosi, että hänen piti käydä sokeroitavana, kun japanilaisten naisten ei tarvinnut käydä.
Miten uusi vuosi menee teillä? Nyt tai aiempina vuosina.
Olisiko vaimon perhe toivonut kotimaista miestä tytölleen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimo Japanista asti? Kokemuksesi Suomi-naisista?
en voi kertoa tarinaa tai kaikki tunnistaa vaikka onkin hyvä tarina. Joo nuorempana oli muuta suomi nainen. Ihan ok kokemukset heistäkin.
ap
Miksi vietät uutta vuotta av:lla?
Vierailija kirjoitti:
vaimo perheen luona japanissa ja minä vauvapalstailen.
tulee takaisin viikon päästä.
ap
Et ole naimisissa ja osin kanssa. Enkä minä ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, ettei japanilaisilla naisilla oikein kasva kainalokarvat? Se oli jossain dekkarissa, jossa puoliksi japanilainen nainen kirosi, että hänen piti käydä sokeroitavana, kun japanilaisten naisten ei tarvinnut käydä.
sanotaanko , että dekkari on väärässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
vaimo on käymässä japanissa. Ainakin vaimon isä pitää minusta. äidistä en ole ihan varma , mutta lähettää aina paljon tavaraa minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
奥さんはフィンランド語ができますか? どこに住んでいますか?
Kiitos. Eli toiseen ei tule herkkusieniä. Selvä. Ja annatteko vielä osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaimo on käymässä japanissa. Ainakin vaimon isä pitää minusta. äidistä en ole ihan varma , mutta lähettää aina paljon tavaraa minulle.
ap
Äiti pitää aina sulhasesta. Olen katsonut opetuselokuvia.
Kikattaako ja hymyileekö vaimosi sillä lailla söpösti?