Uskotteko että 110kg nainen jaksaa tehdä ongelmitta fyysistä työtä?
Tuntuu että jotkut ovat epäileväisiä etten pystyisi työhöni kun olen läski, mutta jaksan silti ongelmitta painaa reippaasti 8 tunnin päivää remppahommissa. Tai no jalkoja särkee päivän päätteeksi jos olen koko päivän jalkojen päällä, mutta niin varmaan monella normipainoisellakin.
Kommentit (32)
Kyllä jaksaa kun olen itse nähnyt.
Uskon että pystyy, tiedän useita mm.siivoojia. Sitten toki jos nivelvaivoja tulee, muuttuu vaikeaksi.
Kyllä, kannat varmasti hiidenkiviä vaikeuksitta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 65kg nainen on jo sairaalloisen lihava, joten tuskinpa.
M31
😁😁😁😁😁 voi teitä miehiä
Polvet ja nilkat ei kestä. Kotona kuulemma olisi hyvää kuntoilua siivoaminen. Imurointi varsinkin.
Suomen naiset pystyvät mihin vain!
Vesikävely voisi auttaa lihavuuteen
Kyllä pystyy, jos on nuori ja ei perussairauksia. Itse väsyin jo normaalipainoisena 8,5 tunnin työrupeamasta hyväntekeväisyydessä, siivousta, vartin käytin eväiden syömiseen ja kerran kahvit, muutama vessakäynti. Joskus 20 vuotta sitten ja painavampana olisi ollut paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
M31
Miehenä hävettää tällaisten urpojen kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Simp 🤭
Jaksaa. Mummoni oli 60 vuotiaaksi asti leipomossa duunissa. Loppuvuodet olivat kyllä sairaita, eikä elänyt kovin vanhaksi.
Miksi vitussa ei jaksaisi? Itse jaksoin 120 kiloisena vaikka lenkkeillä neljä tuntia.
Olisikohan tarvetta laihduttaa... En ymmärrä, miksi läskit ihmiset valittavat oireistaan. Laihduttaisivat saatanat, eivätkä rasittaisi terveydenhuoltoa vaivoineen.
Ja pitää kyllä mainita, että läskit ihmiset kuvottavat jo pelkällä ulkonäöllään.
Minä olen tuossa painossa nuorempana painanut täysillä lapsiperhearkea, hoitanut yksin kaikki kotityöt ja kauppa-asioinnit ilman autoa jne. ongelmitta. Muksujen kanssa riehunut puistoissa ja pihalla. Ei mitään ongelmia.
..mutta nyt kun ikää alkaa olemaan 40, polvia särkee todella helposti ja usein.
Ja tulevaisuudessa edellytät yhteiskunnan maksavan tekonivelesi?
Uskon koska mä 10kg painavampana teen myös fyysisesti raskasta työtä. Nyt olen toki aloittanut elämäntaparemontin syksyllä ja paino on pudonnut aiemmasta 128 kilosta. Ostin kuntosalin kortin, käyn uimassa ja nyt talvella hiihtämässä. Sulana aikana pyöräilen. Lisäksi tein sen tärkeimmän eli laitoin ruokavalion kuntoon. Jaksan tehdä työni, mutta paremmin jaksan sen tehdä kun olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Simp 🤭
Sitten vielä ihmetellään, miksi miehen muotti on niin ahdas, tukala ja yksipuolinen. Ääliöt kaivatte itsellenne sitä syvää kuoppaa.
190 cm nainen jonka paino on pääasiassa lihasta jaksaa helpostikin.
Uskon, koska mä teen. 106,7 kg. Laihikset saikuttaa koko ajan.