Minkä ikäistä porukkaa täällä on nyt näin uuden vuoden aattona paikalla?
Ikäsi? Miksi palstailet etkä ole sosialisoimassa?
Kommentit (58)
N28 koska ei ole parisuhdetta, eikä kavereita. Vanhemmat ja siskot asuu 100km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kohta 14 vuotta vanha. 1.3. 2022.
Onnea :) muistan tuon iän niin hyvin.. se oli herkkää aikaa itselleni ja kamppailin mm. masennuksen ja koulukiusattuna olemisen kanssa. Toivon sinulle hyvää uutta vuotta ja jos joskus mieli on musta, muista että apua on aina saatavilla
Mummeli-ikäinen. Ei enää kiinnosta vuoden vaihteet, niitä on tullut jo nähtyä monta. Vähän otettiin miehen kanssa skumppaa ja katsottiin televisiota, kohta varmaan mennään punkkaan lukemaan kirjaa ja sitten nukkumaan kun nukuttaa.
41v nainen kotona korona karenteenissa. Miehen kanssa tosin, mutta se katsoo tylsää musiikki dokkaria, joten nettailen.
29. Katsotaan lasten kanssa elokuvaa, tulee selailtua somea samalla.
M36. Ei ole ystäviä. Vanhemmat ainoat ihmiset joiden kanssa tekemisissä. Enpä tuota uutta vuotta muutenkaan jaksaisi viettää. Ihan sama koko pommi-juhla.
N53. Ei innosta juhliminen. Ihan normaali perjantai- ilta. Huomenna siivoan joulukuusen pois ja muut joulutilpehöörit.
Jestas sentään tääl on vaan viis-kuuskymppisii..
Vierailija kirjoitti:
Jestas sentään tääl on vaan viis-kuuskymppisii..
No eikö se ole aika odotettavissa? Nuoret on juhlimassa ja vanhemmat on kotona 🙄 N59
N 24 Ei sosiaalista elämää ja alkoholisoitunut. Kivaa on silti. Hulluilla on halvat huvit. Viinat kyllä makso päälle 50€ mutta silti.
N42. Olisi ollut juhlatkin tarjolla, mutta om viime aikoina ollut niin vilkasta sosiaalisesti, että halusin vain jäädä kotiin. Mies lähti juhliin,joten olen kaksin kissan kanssa kotona. Söin perunasalaattia ja join skumppaa. Nyt tiirailen raketteja ikkunasta ja palstailen.
N34. Ollaan sukuloimassa ja nyt on hiljainen hetki, kun pikkulapset on menossa sänkyyn.
Mä oon kohta 14 vuotta vanha. 1.3. 2022.