Minkä ikäistä porukkaa täällä on nyt näin uuden vuoden aattona paikalla?
Ikäsi? Miksi palstailet etkä ole sosialisoimassa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
N 24 Ei sosiaalista elämää ja alkoholisoitunut. Kivaa on silti. Hulluilla on halvat huvit. Viinat kyllä makso päälle 50€ mutta silti.
Täälläkin nousuhumala päällä ja ihan yksin. Laitoin Dua Lipan Love again soimaan ja haaveilen jos rakastuisin itsekin tulevana vuotena. Mitä juot? Mulla on rommia, punkkua ja siideriä.
M62. Tänään synttärit. En uskalla mennä ulos, kun siellä ammuskellaan. Mietin, että alkoiko se 3. maailmansota.
1,5v kirjoitti:
Papaa! Mamaa! 👶
Hyvä bändi, california dreaming on lempparibiisi niiltä
Vierailija kirjoitti:
M62. Tänään synttärit. En uskalla mennä ulos, kun siellä ammuskellaan. Mietin, että alkoiko se 3. maailmansota.
Tuleeko flashbackit rintamalta?
Vierailija kirjoitti:
Jestas sentään tääl on vaan viis-kuuskymppisii..
Nuoret jaksaa bailaa. 💃🏼🕺🏼
57 - vaimo puhelimessa siskonsa kanssa. Jossain välissä ulos katsomaan Töölönlahden ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko flashbackit rintamalta?
heh
Piti lähteä juhliin, mutta polttelin vähän pilveä ja tulin siihen tulokseen, että mukavampi jäädä kotiin kokkailemaan ja kuuntelemaan musiikkia. Nyt tuntuu erittäin hyvältä idealta.
N34
Vierailija kirjoitti:
Sinun kunniaksi laukauksia.
50v. Ei voisI vähempää kiinnostaa joku parveilu.
Vierailija kirjoitti:
50v. Ei voisI vähempää kiinnostaa joku parveilu.
Ai niin ja tänään reservi TJ!
Mä en voi sanoa edes, selvä ikäkriisi siis. Mutta onhan meitä näköjään laidasta laitaan täällä UV:nakin. Noloahan tää on... palsailla nyt tääkin päivä. Voimme julistaa itsemme luusereiksi, virallisesti.
M40. Naispuolisen kaverin kanssa käytiin illalla kävelemässä, siinä ihan tarpeeksi sosiaalia mulle. Kohta nukkumaan.
N34, olen täällä, koska sen jälkeen kun muutin mieheni luokse ja saimme lapsen kaikki sosiaaliset suhteeni kariutuivat.
M51 sinkku. Lapset ovat kavereillaan. Saunon, juon pari olutta, surffailen netissä ja katson jonkun elokuvan ja nautin vapaaillasta.
UV-juhliminen ei enää kiinnosta.