***ELOISIEN TAPAAMINEN ***
Kommentit (72)
Olin kyllä tuossa Opemamman listassa, mutta varmistelen vielä, koska " uusintailmoittautuminen" ajan ja paikan varmistumisen jälkeen jäi multa väliin....
Eli VAHVISTAISITKO Pumpuli, että olen laskuissa mukana...meitä tulee minä ja vauva ja syön. KIITOS! Odotan innolla tapaamista. SUURKIITOS vaivannäöstäsi!
emali ja Masuvauva
Juu olet laskuissa mukana! Luotan tuohon Open tekemään listaan, josta edelleen olen hänelle kiitollinen, ja plussaan vaan mukaan uudet ilmoittautuneet. Eli jos jonkun jo aiemmin ilmoittautuneen nimi ei tuossa Open listassa näkynyt niin ilmoittauduthan uudestaan KIITOS!
Pumpuli
Eli hän joka on elomamma, ja oli kesätapaamisessakin, mutta ei ole rekisteröitynyt näille sivuille.
adalmina
Hei,
Olen kanssa näitä pitkään taustailleita täältä Espoon suunnalta mutta nyt kun tämä vauva-arki alkaa jo luistamaan, uskallan ajatella myös tapaamiseen osallistumista.
Meillä on siis esikoispoika Tiitus joka näki päivänvalon Kätilöopiston sairaalassa 24.8.2006. On tosi mukava tavata kerralla muita kanssasisaria sekä samanikäisiä vaaveleita. Tässä siis ilmoittautumiseni joten tapaamisiin!
Adalmina
Adalminan ystävä
Pumpuli ja Eeli
Pantoufle
Bikkuruinen
Töppönen
Karmiini ja Tommi
Pubu ja Anni
Calathea ja Aava
Ode
Pantteri ja Rasmus
Lem ja Jinka
Elo ja kaksoset
Air ja Amanda (muistinkohan oikein...)
Pepper
Jamssa
Pia74
Hippu77
Vaaga30
Puppe29
Emali
Peeveli
Hanneli ja Hilla
Marhein
Eria ja Jaakko
Myry ja Eetu
Tuuli72
Omppupomppu
Petraelena
Opemamma ja Vimpula eli Leevi
Kaikkien vauvojen nimiä en muistanut tai niistä ei ollut tietoa, anteeksi...
SIIS 30 MAMMAA KERA PIENOKAISTEN 20.10. perjantaina klo 13 Töölön Chicosissa...varatkaahan käteistä ja mahdollisimman moni ilman rattaita!
Laitatko Pumpuli sen tarkan osoitteen vielä...Mannerheimintie ????
Mies lupasi ystävällisesti järjestellä itselleen työreissun tapaamispäivällemme, koska kuitenkin Helsingissä ravaa harva se viikko. Hän voi samalla vahtia esikoista sillä välin kun me tapaamme ja pääsemmehän me sitten koko perheellä viikonlopun viettoon sinne päin. Jee jee!! Montakohan meitä mahtaa jo olla tulossa?
Pantoufle
Omppupomppu
Adalmina +Ystävä?
Hanneli
Jamssa?
Elo
eli jäljelle jää 24 äitiä lapsineen
Listaamieni mammojen lisäksi siis kuusi uutta on ilmottautunut mukaan, Karmiini ja Adalminan ystävä, Pantoufle ja kolme uutta palstailijaa (tsekkaan nikit...)
syönhää se mieki, kuka sitä ny syömättä elää :D
Jos se nyt sitte pitikään erikseen ilimottaa :)
että mihin ihmeeseen me laitetaan kaikkien rattaat? Täytyy toivoa, että ei sada vettä.
Hirvittää myös, miten selviän esikoisen ja vauvan kanssa. Viimeksi yritin olla Sanomatalossa kahvilla; puolisen tuntia meni ok, sitten neiti päätti ottaa ritolat. Yrittäkää ymmärtää: Kamalasti haluan mukaan eli tuotava on riesaksi neiti kärsimätön...
Älä murehdi, meitä on monta mammaa vahtimaan pikkuneitiä, kyllä me selvitään yhteistuumin! Mukaan vaan rohkeasti!
Opemammatus, joka myös miettii miten rattaiden käy...otankohan turvaistuimen ja liinan ja jätän rattaat autoon...
vaunuja nii auttaapiko se ;)
En itseasiassa ollu ajatellu ottaa rattaita, kun niiton vähä kurja pakkailla autoo ja puis...meinasin pärjätä ihan vaan turvakaukalolla ja sylillä, katotaan ny mitä mieltä Jaska on siitä :)
Turvakaukalon vaan. Ja jos niin moni kun pystyy, tulis ilman vaunuja, onhan meitä tosiaan monia mammoja sylittelemässä, jos vaan muiden sylit kelpaa.
Ja sittenhän voi laittaa välillä niiden vaunuihin keillä on vaunut. Ja noin iso porukka kun on tulossa, kaikki ei kuitenkaan (luulis ainakin..) saa ruokaa samaan aikaan.
Calathea ja Aava
Sitten vain ehdottelemaan aikaa ja paikkaa!
eli jos arkipäivänä treffataan niin 5. ja 6.10.; 26. ja 27.10. sekä 15. 16. ja 17.11. tuolloin mies on vapaalla mutta jos päädytään johonkin muuhun päivään niin kysyn mummua ja pappaa esikoisen kaveriksi.
Paikkaa en osaa ehdottaa joten taivun enemmistön päätäkseen.
pubu ja Anni
Olisiko viikonloppu hyvä, kun silloin ainakin monella mies/muut apujoukot paremmin saatavilla. Sitten voidaan jo päivällä ajoissa nähdä eikä kellään ole välttämättä kiirusta. Tai siis niin pähkäilisin. Itselleni käy kyllä milloin vaan.
Paikoista itse tykkään Sellon kahviloista, mutta viikonloppuisin saattaa olla taas täyttä. Viikolla päiväsaikaan on ollut mukavasti tilaa. Ja siellä voipi sitten shoppailla halukkaat ennen/jälkeen tapaamisen. Muista paikoista ei kovin kokemusta. niin, Sanomatalo on ollut sen pariin kertaan todella täynnä porukkaa, kun olen sinne yrittänyt kaverini kanssa mennä...
Kutsu käy...palailen
tapaamispäiväksi käy mulle mikä vaan paitsi 13.-16.10
Paikaksi ehdotan Sanomatalon kahvilaa, kun se on niin mukava paikka tai Itäkeskusta.
Kun nähdään, kuinka paljon on tulijoita, voi alkaa miettiä paikkaa. Mietin, että vaikka meitä olis vaikka saman verran kuin kesän tapaamisessa, on kahvila kuin kahvila aika epäkäytännöllinen. Jotenkin kyllä epäilen meitä tulevan nyt enemmän. Siinä tapauksessa vois alkaa miettiä, ja miksei muutenkin, että varaiskin jonkun kabinetin. Mulla on ainakin hyviä kokemuksia työvuosilta, kun käytiin päiväkotilasten kanssa ravintolassa syömässä, niin varattiin aina Chicos' n kabinetti. Siellä oli oma rauhansa.
Arki vai viikonloppu? Mulle ihan sama, molemmissa hyvät/huonot puolensa. Arkena ainakaan ei kenelläkään osu päällekkäin ristiäispäivän kanssa.
Vielä kysymys: onko innokkaita elokuisia tapaamaan esim. joka kuun eka maanantai tms?
Voi tehdä tiukkaa ihan noin vaan tärähtää paikalle isolla porukalla. Kannattaisin edelleen esim. sitä Selloa, sinne kun pääsee hyvin autolla ja julkisilla. Ottakaa pitkänmatkalaiset kantaa, mitä mieltä olette. Vaikka toki keskustaan pääsee kyllä varmaan helpoiten joka suunnasta vaivatta...
mukavalta idealta kuulostavat nuo teidän tapaamisenne. Minä olisin lähtenyt mielelläni teitä elokuisia tapaamaan, mutta pe 20. päivä meillä on täyteen buukattu: 5-vuotiaan neuvola ja illalla vielä yhdet illanistujaiset!
Mutta, olen kiinnostunut kuukausittaisista tapaamisista kahviloissa! Olen muutenkin aina ollut suuri kahvittelija, joten voisin yrittää tulla esim. pe 3.11 tapaamiseen. Itse asun Espoossa, joten hyvin käyvät esim. Helsingin ja Espoon kahvilat minulle.
Mutta pitäkääpä hauskaa Töölössä ja ehkä nähdään vielä.
T. Pikkuodessa ja typykkä pian 7 vkoa