***ELOISIEN TAPAAMINEN ***
Kommentit (72)
Minulle sopii 19. tai 20.10. Meillä on silloin koululaisilla syysloma, mutta se ei tahtia haittaa.
Mehän voitaisiin alkaa pitää tosiaan niitä kuukausittaisia tapaamisia sitten niin kaikki kerkiäisi varmasti jossain vaiheessa mukaan ;) Mutta tuo 20.10 vaikuttaa olevan ihan hyvä päivä ja varmaan päiväsaikaan olisi hyvä juttu.
Mä ainakin jo mielellään tapaisin noihin aikoihin kun olisi niin kiva olla jotain menoa vauvan kanssa jo aika piankin.
Pia
Soitan tänään ja varaan tuon 20.pvän, jos se vaan on silloin vapaana. Tulen ilmoittamaan myöhemmin.
EHDOTUS: Kuten Pia kirjoitti, aloitetaan kk-tapaamiset niin pääsee myöhemminkin mukaan, jos tuo 20.pvä on liian aikainen tai ei muuten sovi. 4.11. olis perjantai, joten silloin voitais kahvilassa.
Palaan myöhemmin!
kavereille ois vauvoja lokakuussa syntymässä ja niitä haluttas käydä samalla reissulla kattomassa.... mutta... mie siis ilmottelen sitten vähän lähemmin kun täältä ei ihan noin vaan lähdetä sinne helsinkiin, esikoisellekin pitää järkätä joku hoitopaikka jne....
Mullekin sopisi näiltä näkymin se 19.-20.10. ja kabinetti kuulostaa hyvältä. Olen kiinnostunut myös kahvilatapaamisista kuukausittain. Kiva tavata muita mammoja ja samanikäisiä vauvoja :).
Marhein ja " Jossu" (neiti saa nimensä 24.9. pidettävissä ristiäisissä :)
Mekin tulemme tytön kanssa mielellämme Chicosiin 19/20.10.
Tapaamista odotellen!
Eli Töölön Chicosin kabinetti on varattu 20.10. klo 13 meille. Ruokalista löytyy netistä ja tuoon aikaan on voimassa myös lounaslista, joka kuulemma myös sieltä netistä löytyy. Ilmoitin, että meitä on n. 20 hlöä.
Voitaisko vielä tehdä uusintailmoittautuminen tähän, kun nyt on aika selvillä, eli kaikki mukaan tulevat vahvistakaa vielä tähän ketjuun ilmoittatumisenne.
Pumpuli
Mistä sitä ruokalistaa tsekataan...kysyy yksi takahikiällä asuva piilo-blondi....Onko sen paikan nimi se...hmm...unohdin jo...no C:llä se alkoi...
Opemammatus
Miun tars vielä tuolta puoliskolta kysästä, ettäjotta lähtisköhää se miulle kuskiks, kon tää ei tykkää ajella isolla kirkolla :)
Laitan vahvistuksen heti, kon se tuleep kotia tuolta.
E
http://www.ravintolaopas.net/chicos/ravintola.asp?cID=84&lang=fi
Tuolta löytyy ruokalistat.
Mies lupasi yrittää ottaa sille viikolle isyysloman ja näin ollen pääsisi minulle kuskiksi! :) Älykiva.
jos vain isovanhemmat ehtivät hoitaa muita.
kiitos pumpuli kun varasit kabinetin.
ja ruokailu on ehdoton juttu... mikäs sen mukavampaa kuin valmis ruoka nenän eteen tarjoiltuna.
minulla ei ole aavistuskaan missä tuo paikka sijaitsee mut jospa saisin miehen pitämään silloin vapaapäivän ja hän lähtisi minulle kuskiksi. takas tullessa voisi poiketa vaikka ikeassa...
eli oltaisiin tytön kanssa tulossa. Siellä on lounaalla mun käyntien mukaan aina salaatti valinnaisilla protskuilla tai pitsaa valinnaisilla jutuilla vaihtoehtona eli voi tilata listalta tai tällaisia omia juttuja valita.
Pia
Kiva pumpuli kun varasit :)
Pakko on vaan ottaa tuo tyttökin mukaan, saapa nähdä mikä show siitä syntyy. Päivällä on vähän heikko saada lapsenlikkaa.
Tuli tässä mieleen, että mihinkäs kaikkien rattaat mahtuu? Onko tietoa / kokemusta?
Ja taas huutoa, mentäväääää
Todennäköisesti pääsen vauvan kanssa kahdestaan jos vaan mummi pystyy hoitamaan.
t.tuuli
Ollaan tulossa pojan kanssa, ja syön minäkin otan ruoan kun täältä vähän kauempaa tullaan.
Omppupomppu ja poika 8vko
Yritän järkätä keskimmäisen hoitoon koko päiväksi, niin ei tarvitse hänen tulla mukaan. Tulen siis vauvan kanssa.
Jamssa + tytsy 1kk
Hei! Palstoilta kadonnut Pantteri ilmoittautuu myös Rasmuksen kanssa mukaan ja toki voin syödä. Nettisurffailu on jäänyt kiireessä ihan minimiin, mutta live-tapaaminen innostaa kovasti. Mukava nähdä teitä!
Mun vauva kun syntyi nyt vasta 10pv eli viimeisenä elokuisena, niin ehdottaisin tapaamista aikaisintaan marraskuussa. Mieluiten marraskuun loppupuolella. Mutta jos muut haluaa aiemmin, niin ehkä joskus toisen kerran tulen mukaan omani kanssa.
Viikonloppua minäkin ehdottaisin.
Villa ja vauveli nyt 1vk ja 2pv