Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISIEN TAPAAMINEN ***

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti joudun tuon neidin ottamaan mukaan.

Vierailija
62/72 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans oltais tulossa mukaan. Toivon mukaan saan pojille jonkun hoitamaan jottei niitä tartte raahata mtkassa mukana. Ne kun ei edes oo niitä kilteimpiä ja rauhallisimpia tapauksia... =)

Tuo vaunujen säilytyspaikka kiinnostaa muakin, siinä on meinaan ratasta poikineen kun tälläinen mammasakki lähtee liikkeelle..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäkin ehkä joudun pojan taas ottamaan...

Vierailija
64/72 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin kirjoitellutkaan elokuisissa, vaikka olenkin seuraillut elokuisten keskusteluja ihan raskauden ensimetreiltä saakka. Tulisin mielelläni mukaan ja tutustuisin teihin muihin. Toivottavasti isovanhemmat pääsisivät hoitamaan esikoista. Häntä en oikein viitsisi ottaa mukaan, aika kun taitaisi mnnä vain hänen perässään juoksemiseen :).

Vierailija
65/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä varauksella ettäö saan esikoisen hoitoon.

adalmina ja Saana 7.5vkoa

Vierailija
66/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmina

Pumpuli

Pubu

Calahthea

Ode

Pantteri

LEM

Elo

Air

Pepper

Jamssa

Pia74

Hippu77

Puppe29

Emali

Peeveli

Hanneli

Marhein

Eria

Myry

Tuuli72

Omppupomppu2

Petraelena

Opemamma

Eli 24 ilmottautunutta tällä hetkellä...Ihanaa!

Vierailija
67/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niin pieni vauva etten viitti lähtee pidemmälle.. teillä muilla jo sen verran isommat,tää on tää viimosten huonopuoli :(

Vierailija
68/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä halua lähteä vauvan kanssa liikkeelle niin tule ihmeessä myöhemmin mukaan kuukausitapaamisiin :)

Vierailija
69/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyskuun alussa syntyneen (eräpäivä oli elokuussa) pienen miehen äiti Helsingistä ja tulisin mielelläni mukaan teidän tapaamiseen. Olen lueskellut elokuisten ketjua säännöllisesti mutta kirjoittaminen on jostain syystä jäänyt. Myös kuukausitapaaminen kiinnostaisi, sillä tuttavapiirissä ei juuri pienten vauvojen äitejä ole ja vertaisseura tekisi hyvää. Joten jos passaa, niin ilmoittaudun mukaan kaikenmaailman tapaamisiin.

Töppönen & Pikku-ukko 3 vko ja 3 päivää

Vierailija
70/72 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja superihanaa, että Ope olit laskenu mukaantulijat!! Juuri tänään ajattelin, että ehtisinköhän tänään käydä pinon läpi ja laskea. Vielä odottelen ainakin Karmiinin ilmoittautumista, mutta tulkaahan muutkin mukaan!

Sitten pari käytännön juttua. Koska meitä on näin paljon, voisi jokainen ottaa asiakseen askarrella itselleen nimilapun, johon laittaisi nikin ja oikean nimen ja vauvankin nimen. Eikös juu? On muuten jännä, että kesän tapaamisen jälkeen olen ajatellut teitä kaikkia mukana olleita oikeilla nimillä, eli nikeistä tuli ihan oikeita persoonia ;-)

Toisekseen ravintolan käytännöstä. Kuulemma yli 12 hengen porukoiden yhteydessä vaaditaan normaalisti yhteislaskutus. No, meidän tapauksessa sellainen ei tietenkään tule kyseeseen, joten varauksen vastaanottanut henkilö sanoi, että erillislaskutus on ihan ok, jos kukaan ei tilaa paljon juomia ja laskujen tullessa kukin istuu alkuperäisellä paikallaan. Tarjoilija ei mitenkään voi muistaa kaikkien tilauksia, varsinkin jos ne on moniosaisia. Totesin, että meistä ei kyllä kukaan tilaa eri drinksuja, joten älkäähän vain moiseen ryhtykö ;-) Ja nyt kun meitä on jo pitkälti päälle 20, mahtaa tarjoilija pomppia ilosta...joten tehdään kukin osuutemme, ettemme tee hänen työtään mahdottomaksi ja pidämme huolta, että muistamme itse, missä alunperin istuimme ja mitä tilasimme. Minä kyllä pompin ilosta, että meitä on tapaamisessa paljon! Hauska nähdä teitä kaikkia, jotka tämän palstan kautta olen oppinut " tuntemaan" !

Pumpuli

Vierailija
71/72 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me tullaan kanssa pojun kanssa (ja minä syön - ja paljon!)

Karmiini

ps. pitääkö kohta varata isompi kabinetti? :)

Vierailija
72/72 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan uusi taustailija.. (taas yksi!)

Teitä ja keskustelujanne on tullut menneiden kuukausien aikana seurattua ahkerasti ja nyt olisi kiva päästä ihan oikeasti mukaan. Tapaamisesta on kai luontevaa aloittaa?

Meillä laskettu aika oli 30.8. (kuten opemammallakin?) ja hiukkasen meni pitkäksi - bikkuruinen tyttö syntyi sunnuntaina 3.9.

Mutta mikäli mukaan vielä mahtuu, niin yksi syöjä ja yksi vauva lisää ensi viikon perjantain ravintolakeikalle.

Nähdään silloin!!

bikkuruinen