***ELOISIEN TAPAAMINEN ***
Kommentit (72)
Täällä kans oltais tulossa mukaan. Toivon mukaan saan pojille jonkun hoitamaan jottei niitä tartte raahata mtkassa mukana. Ne kun ei edes oo niitä kilteimpiä ja rauhallisimpia tapauksia... =)
Tuo vaunujen säilytyspaikka kiinnostaa muakin, siinä on meinaan ratasta poikineen kun tälläinen mammasakki lähtee liikkeelle..?
ja minäkin ehkä joudun pojan taas ottamaan...
En ole aiemmin kirjoitellutkaan elokuisissa, vaikka olenkin seuraillut elokuisten keskusteluja ihan raskauden ensimetreiltä saakka. Tulisin mielelläni mukaan ja tutustuisin teihin muihin. Toivottavasti isovanhemmat pääsisivät hoitamaan esikoista. Häntä en oikein viitsisi ottaa mukaan, aika kun taitaisi mnnä vain hänen perässään juoksemiseen :).
sillä varauksella ettäö saan esikoisen hoitoon.
adalmina ja Saana 7.5vkoa
Adalmina
Pumpuli
Pubu
Calahthea
Ode
Pantteri
LEM
Elo
Air
Pepper
Jamssa
Pia74
Hippu77
Puppe29
Emali
Peeveli
Hanneli
Marhein
Eria
Myry
Tuuli72
Omppupomppu2
Petraelena
Opemamma
Eli 24 ilmottautunutta tällä hetkellä...Ihanaa!
meillä niin pieni vauva etten viitti lähtee pidemmälle.. teillä muilla jo sen verran isommat,tää on tää viimosten huonopuoli :(
Jos et vielä halua lähteä vauvan kanssa liikkeelle niin tule ihmeessä myöhemmin mukaan kuukausitapaamisiin :)
Olen syyskuun alussa syntyneen (eräpäivä oli elokuussa) pienen miehen äiti Helsingistä ja tulisin mielelläni mukaan teidän tapaamiseen. Olen lueskellut elokuisten ketjua säännöllisesti mutta kirjoittaminen on jostain syystä jäänyt. Myös kuukausitapaaminen kiinnostaisi, sillä tuttavapiirissä ei juuri pienten vauvojen äitejä ole ja vertaisseura tekisi hyvää. Joten jos passaa, niin ilmoittaudun mukaan kaikenmaailman tapaamisiin.
Töppönen & Pikku-ukko 3 vko ja 3 päivää
Ja superihanaa, että Ope olit laskenu mukaantulijat!! Juuri tänään ajattelin, että ehtisinköhän tänään käydä pinon läpi ja laskea. Vielä odottelen ainakin Karmiinin ilmoittautumista, mutta tulkaahan muutkin mukaan!
Sitten pari käytännön juttua. Koska meitä on näin paljon, voisi jokainen ottaa asiakseen askarrella itselleen nimilapun, johon laittaisi nikin ja oikean nimen ja vauvankin nimen. Eikös juu? On muuten jännä, että kesän tapaamisen jälkeen olen ajatellut teitä kaikkia mukana olleita oikeilla nimillä, eli nikeistä tuli ihan oikeita persoonia ;-)
Toisekseen ravintolan käytännöstä. Kuulemma yli 12 hengen porukoiden yhteydessä vaaditaan normaalisti yhteislaskutus. No, meidän tapauksessa sellainen ei tietenkään tule kyseeseen, joten varauksen vastaanottanut henkilö sanoi, että erillislaskutus on ihan ok, jos kukaan ei tilaa paljon juomia ja laskujen tullessa kukin istuu alkuperäisellä paikallaan. Tarjoilija ei mitenkään voi muistaa kaikkien tilauksia, varsinkin jos ne on moniosaisia. Totesin, että meistä ei kyllä kukaan tilaa eri drinksuja, joten älkäähän vain moiseen ryhtykö ;-) Ja nyt kun meitä on jo pitkälti päälle 20, mahtaa tarjoilija pomppia ilosta...joten tehdään kukin osuutemme, ettemme tee hänen työtään mahdottomaksi ja pidämme huolta, että muistamme itse, missä alunperin istuimme ja mitä tilasimme. Minä kyllä pompin ilosta, että meitä on tapaamisessa paljon! Hauska nähdä teitä kaikkia, jotka tämän palstan kautta olen oppinut " tuntemaan" !
Pumpuli
Eli me tullaan kanssa pojun kanssa (ja minä syön - ja paljon!)
Karmiini
ps. pitääkö kohta varata isompi kabinetti? :)
..ihan uusi taustailija.. (taas yksi!)
Teitä ja keskustelujanne on tullut menneiden kuukausien aikana seurattua ahkerasti ja nyt olisi kiva päästä ihan oikeasti mukaan. Tapaamisesta on kai luontevaa aloittaa?
Meillä laskettu aika oli 30.8. (kuten opemammallakin?) ja hiukkasen meni pitkäksi - bikkuruinen tyttö syntyi sunnuntaina 3.9.
Mutta mikäli mukaan vielä mahtuu, niin yksi syöjä ja yksi vauva lisää ensi viikon perjantain ravintolakeikalle.
Nähdään silloin!!
bikkuruinen
luultavasti joudun tuon neidin ottamaan mukaan.