Haluaisin nähdä yhteiskuvasssa kaikki, jotka äänestävät Alexander Stubbia
Keitähän tuohon porukaan kuuluu? Jotain sellaisia, jotka äänestävät suunnilleen ainoita kuulemiaan tai tuntemiaan poliitikkoja?
Kommentit (5)
Ai niin, sit on viälä tää yks osasto. "Mä en tykkää politiikasta" -jengi. Sit äänestyspäivänä äänestetään sitä trendikkäintä tiätysti, ku Saaraki sitä komeeta miästä äänesti. Tai sit sitä naista ku se on nainen siit trendipualueesta.
Pitäs varmaan kattoo et mikä pualue ois eka lähimpänä omaa näkemystään. Sit kattoa et onks puhuttu pelkkää paska aiempina vuasina puolueohjelmasta, ja sit vasta siitä pualueesta valita ehdokas.
Mun miälestä tarttis saada sitä mitä tilaa.
Ei taida ne kaikki vähintään 10 000 mahtua samaan kuvaan
Oletko keskustellut hänen kanssaan? Todella asiansa osaava mies, lisäksi miellyttävä. Eduskuntaan ei kannata äänestää ensikertalaista, eka kausi menee opetellessa eikä saa mitään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:36"]
Oletko keskustellut hänen kanssaan? Todella asiansa osaava mies, lisäksi miellyttävä. Eduskuntaan ei kannata äänestää ensikertalaista, eka kausi menee opetellessa eikä saa mitään aikaan.
[/quote]
Eikä myöskään "konkareita" jotka ovat selkeästi osoittaneet osaamattomuutensa vuosien varrella. Heitä kiinnostaa vain ja ainoastaan paksu lompakko ja tää on de facto.
Uudet tilalle, huijarit kuutamolle. Helposti höynäytettäviä riittää, ja paljon ilmeisesti.
Seniilit sekä "paremmat ihmiset", sekä muka "paremmat ihmiset" heitä äänestävät.
Seniiliosastolla on luultavasti aika perkeleesti äänestäjiä. Lisäksi mua huvittaa nää mukamas paremmat ihmiset, jotka ovat vain olevinaan niin trendikästä että ja suuret suunnitelmat itselleen. Jäitä hattuun.
Suomi ei ole maailman sosiaalitoimisto, suomella on helkkaristi velkaa. Kotimaassakin on rutkasti korjattavaa ja parannettavaa. Korjataanko nämä ensin ja sitten katsotaan sen yli 600 miljoonan jakamista ulkomaille, häh?
Täysin järjetöntä tietysti.