Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpirakastunut exään

Vierailija
19.04.2015 |

Olen naimisissa ja viestittelen hänen kanssaan. Hänkin on tahollaan parisuhteessa, mutta meillä molemmilla on todella, todella ongelmalliset nykyiset suhteet. Olen avoimesti suunnitellut eroa miehestäni jo vuoden vaihteesta lähtien, tosin olen edelleen naimisissa. Exäni vieläpä asuu ulkomailla nykyisin. Ai että kaipaan häntä! En ole koskaan rakastanut ketään niin syvästi kuin häntä. Hän tunnusti tuntevansa samoin. Kuitenkin vielä roikumme nykyisissä suhteissamme - osin olosuhteiden vieminä. En koskaan tajunnut, että voisin olla tällaisessa tilanteessa, sillä olen aina ollut uskollisuuden ja avoimuuden kannattaja. Painajaismainen parisuhteeni kuitenkin johti tällaiseen tilanteeseen sen ohella, että en koskaan päässyt ylitse edellisestä erostani. Kunpa keksisin keinon, jolla pääsisin tästä nykytilanteesta mahdollisimman kivuttomasti pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte exän kanssa? Muistele tarkkaan niitä asioita jotka johtivat eroon ennekuin teet lopullisen päätöksen. 

Vierailija
2/4 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä ollut myös avioliitossani selibaatissa kohta kaksi vuotta, niin kaiholla muistelen aivan huippuihania intiimejä hetkiä exäni kanssa (kuulemma siinäkin asiassa tunne on molemminpuolinen). Aviomieheni kanssa seksi ei ole ollut koskaan nautittavaa, joten päädyimme täysselibaattiin aika pian. Onko kellään toiminut exän kanssa yhteen palaaminen vai olenko liian vaarallisilla vesillä? T. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:19"]

Miksi erositte exän kanssa? Muistele tarkkaan niitä asioita jotka johtivat eroon ennekuin teet lopullisen päätöksen. 

[/quote]

Exäni ylitti erään rajan tietyssä todella hankalassa käyttäytymismallissaan (aggressiivisuuden kanssa ongelmia), mutta hän haki sittemmin ongelmaansa ammattiapua ja on muuttunut sen asian suhteen. Se oli ainoa todellinen ongelma suhteessamme. Aika on ainakin omalta osaltani parantanut haavat ja mietin niitä hyviä puolia, sillä niitä oli todella paljon varsinkin, jos vertaa nykyiseen mieheeni, jonka kanssa olemme aivan liian erilaisia ja lisäksi mieheni on silloista exääni huomattavasti äkkipikaisempi ja aggressiivisempi, mutta miehelläni ei ole mitään mielenkiintoa muuttua siltä osin tasapainoisemmaksi, puhumattakaan, että hän hakisi siihen ammattiapua. Olen miettinyt tätä kuviota enemmänkin ja olisin valmis ja halukas yrittämään exäni kanssa uudelleen. T. AP

Vierailija
4/4 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi