KUMMAN vartalon ottaisitte mielummin? (sisältää kuvan)
2. Kurvikas http://www.starer.ru/images/kate-upton/sports-illustrated-2014-swimsuit-issue/1.jpg
Miehetkin saa vastata oman mieltymyksen :)
Kommentit (47)
En kumpaakaan. 1. Ihan liian laiha ja 2. K. Uptonilla ei ole vyötäröä, eikä lantiota, eli suora pötkö. Tykkään tiimalasin muotoisesta vartalosta.
1. Ehdottomasti
2. Ei minusta ole muuten kurvikas kuin noista hemmetin isoista tisseistä.
No ite tykkään sirosta. Isot rinnat (vaikka niitä niin hehkutetaankin) tekevät musta aina hivenen kömpelön näköiseksi ja itse tykkään sellasesta sporttimallista. Itse olen siro, mutta ikävä kyllä kolmen lapsen pitkät imetykset tekivät musta täyslaudan.
En osaisi kuvitella itseäni isorintaisena, joten ottaisin ykkösen. Elikkä kauhean rinnattoman teinipojan kropan siis Maisa Torpan mukaan!
Tuossa toisessa alkaa jo maan vetovoima vaikuttaa, D kuppi on ihan tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:42"]
En ottaisi kumpaakaan. Mulla on yhtä iso tissit kun kuva 2, mutta oon paljon hoikempi!
[/quote]Stereotyyppinen jättitissinen, mutta äärettömän hoikka av-mamma saapui heti haukkana paikalle!
Ykkösen. Haluaisin olla just tollainen laiha juoksijatyyppi. Nyt olen lihava lyllerrystyyppi....
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:43"]
En kumpaakaan. 1. Ihan liian laiha ja 2. K. Uptonilla ei ole vyötäröä, eikä lantiota, eli suora pötkö. Tykkään tiimalasin muotoisesta vartalosta.
[/quote]
Näin juuri. Minusta kurvikas tarkoittaisi juuri tiimalasivartaloa eli X-kirjaimen mallista vartaloa, jossa on selkeästi erottuva uuma ja kauniisti kaartuvat lantio ja rinnat.
Hyväkroppaisia naisia molemmat, mutta kallistun ykköseen.
Varmaan ottaisin kakkosen. Isot tissit on minusta viehättävämmät.
Toi eka näyttää paljon käytännöllisemmältä, joten se.
Ehdottomasti kakkosen,näyttää naiselta eka tytöltä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:43"]
[/quote]Pitihän se arvata, suurimmalla osalla mammoista on tietty paremmat kropat kun kummallakaan noista naisista ;) -mies
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:41"]
2. Kurvikas http://www.starer.ru/images/kate-upton/sports-illustrated-2014-swimsuit-issue/1.jpg
Miehetkin saa vastata oman mieltymyksen :)
[/quote]
2 on paljon parempi. Ylempi näyttää riisitautiselta pikkupojalta
En ottaisi kumpaakaan. Mulla on yhtä iso tissit kun kuva 2, mutta oon paljon hoikempi!