Yli miljoonan euron lottovoitosta voisi automaattisesti hyvinkin mennä puolet hyväntekeväisyyteen
Ei kukaan suomalainen tarvitse yli miljoonaa euroa itselleen. Rahat voisi mennä automaattisesti esimerkiksi afganistanilaisten auttamiseen. Avustusten määrä maassa on romahtanut ja ihmiset kokevat iellä nyt nälkää.
Kommentit (14)
Sielläpä kärsivät, itse ovat uskonsa valinneet.
meneehän niistä nytkin veroja ihan hirveesti
Ei miljoona niin kovin iso raha ole. Puolet menee jo pääkaupunkiseudulla taloon.
Kaikki ihmisiin ja ilmastonmuutokseen kohdistuva hyväntekeväisyys tulee lopettaa heti! Poislukien sotaveteraanit tai suomalaiset invalidit.
Yksi suurin ongelma nimenomaan on tämä idioottimainen rahojen kylväminen. Pitäisi tässä vaiheessa jo tajuta tyhmemmänkin.
Jokaisen pitäisi sitten saada itse päättää mihin lahjoittaa. Minä ainakin lahjoittaisin kaikille tuntemilleni vähävaraisille suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
meneehän niistä nytkin veroja ihan hirveesti
Ei mene senttiäkään sinulle tulevasta summasta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitäisi sitten saada itse päättää mihin lahjoittaa. Minä ainakin lahjoittaisin kaikille tuntemilleni vähävaraisille suomalaisille.
Ei Suomessa kukaan ole oikeasti vähävarainen..
Kyllähän niistä meneekin iso osa veroihin. Miljoonan euron lottovoitto on oikeasti kahden miljoonan euron lottovoitto. Karkeasti ottaen; en ole ihan varma veroprosentista.
Veikkauksen tuotostakin menee miljoonia afgaanien auttamiseen, samoin somppujen ym. Kaikkiaan hyväntekeväisyyteen menee ensi vuonna 362,4 miljoonaa. Melkein miljoona euroa päivässä.
Annetaan gepardihatuille lisää rahaa päähineostoksiin. Jippii!
Jos elää vielä 40-vuotta,niinkuin aika moni sukulainen on eläny. Laskee ihan minimi tuloksi 2000 egee kuussa ja kuukausia ois silloin 480,joten ei jäis tuosta kovin paljo mitään käteen, ku eläke jäis minimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa kukaan ole oikeasti vähävarainen..
kyllä on. Minä avustan itsekin vähävaraista maahanmuuttajaperhettä.
Jos sijoitat, maksat tuotosta ja jos käytät, maksat alvit. Kyllä siitä iso siivu menee hyväntekeväisyyteen ilman holhousmaksujakin.
Ahne paskahousu siellä on jo käsi ojossa lottovoittajienkin taskuun kurottamassa. Pese naamasi ja mene töihin.