Mitä ajattelisit jos huomisaamuna av:n kommenttien alla olisi julkaistu jokaisen kirjoittajan oikea nimi, asuinpaikka ja ammatti?
Yöllä olisi jotenkin päässyt tuollainen muutos Aihe vapaalla tapahtumaan ja koko kirjoitushistoriasi olisi ensimmäisestä viestistäsi lähtien saanut allekirjoituksesi kotipaikan ja ammatin kera. Mitä ajattelisit? Miltä sinusta tuntuisi?
Alkaisitko etsiä jos vaikka löytyisi myös tuttujen tai työkaverien viestejä täältä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Se olisi kiva jekku.
Tällä palstalla olisi varmasti trafiikkia niin, että sivusto kaatuisi alta aikayksikön.
Soittaisin Lintilälle ja kysyisin neuvoja älylaitteiden kaappaus-tarinaa varten.
Varmaan monessa ketjussa olisi vain yksi kirjoittaja riitelemässä itsensä kanssa.
Katsoisin ensin omat kommenttini pahimpien hölmöilyjen varalta ja sitten tietenkin syynäisin palstaa muistivihon kanssa!
Ei haittaisi yhtään. Ei tartte olla kovinkaan kummoinen sherlokki selvittäessään, kuka mä oikeasti olen. Olen kyllä joskus aiemminkin palstalla sanonut, että jos joku palstalainen tulee rimpauttamaan mun ovikelloani, niin kyllä mä aina kahvit keitän.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/