Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos huomisaamuna av:n kommenttien alla olisi julkaistu jokaisen kirjoittajan oikea nimi, asuinpaikka ja ammatti?

Vierailija
19.10.2025 |

Yöllä olisi jotenkin päässyt tuollainen muutos Aihe vapaalla tapahtumaan ja koko kirjoitushistoriasi olisi ensimmäisestä viestistäsi lähtien saanut allekirjoituksesi kotipaikan ja ammatin kera. Mitä ajattelisit? Miltä sinusta tuntuisi?

Alkaisitko etsiä jos vaikka löytyisi myös tuttujen tai työkaverien viestejä täältä?

Kommentit (7)

1/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Ei tartte olla kovinkaan kummoinen sherlokki selvittäessään, kuka mä oikeasti olen. Olen kyllä joskus aiemminkin palstalla sanonut, että jos joku palstalainen tulee rimpauttamaan mun ovikelloani, niin kyllä mä aina kahvit keitän. 

Vierailija
2/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kiva jekku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kiva jekku.

Tällä palstalla olisi varmasti trafiikkia niin, että sivusto kaatuisi alta aikayksikön. 

Vierailija
4/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin Lintilälle ja kysyisin neuvoja älylaitteiden kaappaus-tarinaa varten.

Vierailija
5/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin pakkaamaan laukkuja.

Vierailija
6/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monessa ketjussa olisi vain yksi kirjoittaja riitelemässä itsensä kanssa.

Vierailija
7/7 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin ensin omat kommenttini pahimpien hölmöilyjen varalta ja sitten tietenkin syynäisin palstaa muistivihon kanssa!