Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen köyhä

Vierailija
18.04.2015 |

Olen virallisesti työtön, mutta teen kaikenlaista mielekästä päivät pitkät. Kehittelen mm liikeideaani ja selvittelen siihen liittyviä juttuja. Mieheni on taitelija joten ei häenkään tulonsa päätä huimaa. Meillä on ihanan kodikas koti ja aivan mahtavat lapset. Rahaa on tosi vähän, mutta se ei oikeastan näy missään. Olemme tosi onnellinen perhe ja meille riittää lauantai iltana sauna ja yhdessä olo rentoutumiseen. Käydään usein pyörälenkillä, puistossa tai metsäretkillä ne riittää meille. Ei tartte thaimaaseen asti mennä jotta saisimme lomafiiliksen. Olemme monien mielestä outoja kun emme stressaa koko ajan kaikesta. Onnellinen ihminen taitaa olla nykyään todellinen vähemmistön edustaja?!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset kokee köyhyyden ?

minun vanhemmat hankkivat 2 asunnon Virosta, tällä hetkellä vietämme vkonloput aina heidän luona. Asumme sataman lähellä, omistamme laivayhtiön osakkeita joten ylitys on vielä ilmaista kun lapset ovat alle 12 v.

isovanhempien luona on iso piha, naapurustossa kavereita, uima-allas ja tietty tuplasti enemmän sylejä. Tyttären, 5 v paras kaveri on nyt alkanut olemaan kateellinen, vaikka jäämme plussalle aina käynnistä, mm tankki täyteen, paljon ruokaa, kukkia, varsinkin taimia. 

Ei lapset tyydy ikuisesti metsässä pyöräilemiseen ja ilmaisiin harrastuksiin. Mitä jos joku saa vakavemman sairauden ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla