Miten reagoisit, jos näkisit työnantajasi tai työkavereitasi uimahallissa?
Jäisitkö sinne vai kääntyisitkö heti pois, jos näkisit heidät heti esim. pukuhuoneessa? Minä tarkistan aina uimahallin parkkipaikalta, ettei siinä näy työnantajani autoa, ennen kuin menen uimahallin ovesta sisälle.
Kommentit (15)
Siis täh? Oletko ihan normaali aikuinen ihminen? Kovin menee elämä rajoittuneeksi ja vaikeaksi, jos pitää uimahallin parkkipaikalla kytätä, ettei siellä vaan ole töistä tuttuja autoja. Eiköhän tuo uimahallissa uimapuvussa tai vaikka pesuhuoneessa alasti oleminen ole ihan normaalia elämää, ainakin useimmille meistä.
Kaikki työpaikalla ovat samaa sukupuolta kuin minä. Olisin varmaan, että "Moiiii Kaisa!* Mitä kuuluu, mitäs tässä, pienet kinkunsulatusuinnit ajattelin vetää, heh heh" ym. small talkin yritystä. Olen suoraan sanoen aika tönkkö, jos kohtaan yllättäen tuttuja, mutta koettaisin olla mukava, sillä työkaverini ovat kivoja.
Eipä tuo vielä mitään. Tuttavani ei voi lenkkeillä kotinsa lähellä, sillä pelkää että törmää kollegoihinsa.
Minä en ollut millään muotoa kummissaan, mutta miespuolinen työkaverini tullessaan uimahallissa vastaani otti uimahousuistaan peniksensä esiin ja heilutteli elintään.
Minua nauratti, en pahastunut.
Koska olen kaupungin työntekijä käytännössä siellä uimahallilla on aina työkavereita.
Minulla ovat uimalasit vahvuuksilla, mutta ei niilläkään ihmeitä tehdä. Tunnistaisin jos tulisivat kahta metriä lähemmäksi. Sehän on nyt koronaetiketissä muutenkin kiellettyä.
Olin altaassa. Näin pomoni kävelevän uimapuku päällä. Nauroin hänen todella isolle ja lihavalle ahterille. Kim Kardashinakin jää toiseksi.
Jotkut arvostelevat uimahallissa näkemiään ihmisiä todella rumasti. Siksi en tykkää, jos sattuu olemaan tuttuja paikalla, kun menen uimaan.
???