Kenestä julkkiksesta olet miettinyt, että mitä hänelle kuuluu nykyään?
Mä mietin tuota Elias Hämäläistä, joka voitti sen X-Factor-kisan. Että mitäköhän hän puuhailee nykyään.
Monet julkkikset ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen.
Kommentit (259)
Lindahan oli just Hasselhofin talk showssa ja eikös blogia kirjoita?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:17"]
Lindahan oli just Hasselhofin talk showssa ja eikös blogia kirjoita?
[/quote]
Ai oliko? Mistä naftaliinista se oli kaivettu?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:12"]
Mitäköhän Molli-Ollille kuuluu?
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288677052941.html
[/quote]
Onpa kulahtaneen näköinen Röllipeikko :o Voi kun saisi isot sakset ja pääsisi leikkaamaan tuon tukan ja parran ♥
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:12"]Matti Nykäsen exä Sari Paanala oli jossain vaiheessa julkisuudessa paljonkin, mutta nyt on hävinnyt. Samalla tuli toinen exä eli Susan Ruusunen mieleen. Ei sillä että kamalasti tekisin näillä tiedoilla mitään, hassua vaan miten nämä tyypit jäävät mieleen.
Mitäköhän Molli-Ollille kuuluu?
[/quote]
Susanilla on pitopalvelu pk'seudulla .
Mitäköhän niille miljonäärivaimot espanjassa-naisille kuuluu..? Toisen mies tapettiin ja murha taitaa yhä olla selittämätön..
Hanna Pakarinen oli viime kesänä Voice lla radiojuontajana :D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:23"]waldo?
[/quote]
Pyörittää omaa kauppaa Sellossa. Näkyy siellä usein tiskin takana. Samoin kuin siskonsa BB-Miia
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:18"] 1980-luvun alkupuolella mm. Markku Aron kanssa keikkaillut Nisa Soraya. Teitä nuorempia lukijoita ilahduttaakseni laitan linkkejä, joista ainakin ensimmäinen kannattaa avata jo pelkän koreografian takia. Ei tartte kiittää. Nisa Soraya - Anna rakas raju hetki Markku Aro ja Nisa Soraya - Mun suothan tulla vierees sun (Euroviisukarsinta 1981) [/quote] Ainakin muutama vuosi sitten toimi Rhodoksella karaoke-emäntänä :)
[/quote]
Nisa on pyöriny varmaan vähän siellä sun täällä. melkonen maailmankansalainenhan nainen on. Syntynyt briteissä, muuttanut sieltä jo pienenä Ranskaan ja sieltä Singaboreen , josta sitten lähti aikoinaan kiertämään bändinsä kanssa Eurooppaan ja sitä kautta keikalle myös Suomeen, jossa tapasi Markku Aron, jonka kanssa sitten keikkailikin 80-luvun alun.
Olin Nisan kanssa tekemisissä 2000-luvun alkupuolella työasioissa. Silloin vaikutti Kanarialla ja siellä onkin Suomen ohella pitkään asustellut lähinnä talvia. Melkoinen tättähäärähän nainen on, mutta ihan posiitiivsessa mielessä.
Nisan puhelinnumerokin puhelimessani oli aina siihen asti kun kulmahousukansalainen lainasi puhelintani minulle ilmoittamatta joskus muutama vuosi sitten, eikä ole puhelintani vieläkään palauttanut. On varmaan ihan vahingossa unohtanut palauttaa.
En minä tosin Nisan numeroa enää tuolloin tarvinut, meidän soittelut kun rajoittui siihen yhteen projektiin. Mutta monet muut tärkeät numerot kyllä jäi tuolle puhelimen "lainausreissulle", joten ottihan se isosti päähän, vaikka puhelin itsessään ei kovin kallis ollutkaan. Melkosia velikultia nuo pulisonkiveijarit :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"]Rasmuksen pojat. Uutta levyä ei ole tullut aikoihin. Mites Lovex ja Reckless Love, juurikin Tiktakin tytöt [/quote] Lauri asuu Helsingissä, ja kaksi muuta ulkomailla. Perhe-elämää viettävät kaikki. Mun mielestä yksi asuu ainakin Italiassa tai Portugalissa. Lauri tekemässä omaa levyä?
[/quote]
Siis eikö Lauri ja Paula muuttaneet viime vuoden lopulla Los Angelesiin Paulan opintojen perässä? Vai tulivatko jo maitojunalla kotiin?
HIM ja 69 eyes. Mitähän heille kuuluu? The (heheh) Rasmus? Tehosekoittimen Otto?
Entiset Miss Suomet, viralliset salarakkaat (en muista nimiä) ne teki jotain laulukeikkoja sillä nimellä. :D
Assi Koivisto, Marko Ahtisaari, Halosen tytär (Anna?)? Jari Komulainen ja sen missi? Vanessa Kurri?
MC Mariko Kwanista. Teki 2008 soololevyn wikipedian mukaan mutta mitähän se nykyään puuhailee?
Pizza Pekkarisestahan oli juttua joku aika sitten hesarin kuukausiliitteessä. Asuu espanjassa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"]Rasmuksen pojat. Uutta levyä ei ole tullut aikoihin. Mites Lovex ja Reckless Love, juurikin Tiktakin tytöt [/quote] Lauri asuu Helsingissä, ja kaksi muuta ulkomailla. Perhe-elämää viettävät kaikki. Mun mielestä yksi asuu ainakin Italiassa tai Portugalissa. Lauri tekemässä omaa levyä?
[/quote]
Siis eikö Lauri ja Paula muuttaneet viime vuoden lopulla Los Angelesiin Paulan opintojen perässä? Vai tulivatko jo maitojunalla kotiin?
[/quote]
Asuvat losissa
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:52"]
MC Mariko Kwanista. Teki 2008 soololevyn wikipedian mukaan mutta mitähän se nykyään puuhailee?
[/quote]
Joogaohjaajana, muutti takaisin Suomeen kun oli se We want more- ohjelma tekeillä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:56"]ETTEKÖ TE OO KUULLU GOOGLESTA? [/quote] Ei siellä kuule kaikkee kerrota. Mitäköhän sille pinkkitukkaiselle Martalle (?) kuuluu, joka pääs aika pitkälle josaain musiikkikisassa. Räppäsi kivasti siinä ohjelmassa. ;-) [/quote] Eikös Sini Sabotage ollut kiinnostunut tekemään hänen kanssaan yhteistyötä kisan jälkeen? Oli silloin tuomaristossa.
[/quote] sekoitit Almaan
[/quote]
Almaa juuri tarkoitin. Mutta muistin nimen väärin. Sinne päin. Mitäköhän hän duunailee nykyään?
Entä laulaja Päivi Paunu, onkohan elossa enää? Muistatteko viihdyttäjä Markku Arokanto, tunnettiin myös persoonallisesta isosta nenästään?
Euran Daltonit?
Siiri Nordin? Reino Nordin? Nylonbeatin Jonna? Oli joskus ainakin vaatekaupassa töissä, lieneekö vielä? Sooloura ei ainakaan ottanut tuulta alleen.
No ei kai mikään iso julkkis koskaan ollut, mutta Tehosekoittimen entinen kitaristi ja Levy-yhtiön perustaja Arska. Teininä olin ihastunut häneen ja meillä olikin jotain juttua joskus. Nykyään tuntuu kadonneen maan alle, jonnekin ulkomaille?
Linda Lampenius.