Onko jotain hauskoja juttuja ja kokemuksia, joista olisi hyötyä myös Cv:n kannalta?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää kuinka työnhakija kokee olevansa sopiva henkilö haettuun paikkaan.
Geneerinen hakemus = paska
asiat jotka ei liity mitenkään haettuun duuniin = turhaa
Meinaan, ihan kiva että harrastat koirasi kanssa agilityä. Tuo tulee olemaan tietoa jonka saan sitten kahvipöydässä jos sinne asti pääset. Jos nyt kuitenkin haemme C# koodaria backend puolelle niin miten tuo tekee sinusta sopivan henkilön.
Se on sitten eri juttu jos kerrot että olet koodannut vaihto-oppilaana paikalliselle agility-järjestölle oman applikaation, jolle yrititte koneoppimisella opettaa konenäön kautta tuomarointia ja siinä tapahtui joku hassunhauska kommellus, kuten koneiden valtaannousu jonka ratkaisitte sammuttamalla keskustietokoneen niin hei, ihan eri tilanne. Kerro pois.
Hakemuksessa voi olla harrastukset, mutta lyhyesti.
Ulkomaanvaihto, ulkomaankomennus, muu pitempi jakso ulkomailla.
Oman yrityksen/sivubisneksen luominen. Sen ei tarvitse edes olla menestynyt, eikä se tietenkään edes saa viedä liikaa aikaa nyt, vaan sun pitää kyetä keskittymään halemaasi tehtävään täysillä, mutta osoittaa dynaamisuutta ja oikeaa asennetta että olet yrittänyt ja sulla saattaa sen myötä olla myös näkemys työnantajapuolen tarpeista työsuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää kuinka työnhakija kokee olevansa sopiva henkilö haettuun paikkaan.
Meinaan, ihan kiva että harrastat koirasi kanssa agilityä. Tuo tulee olemaan tietoa jonka saan sitten kahvipöydässä jos sinne asti pääset. Jos nyt kuitenkin haemme C# koodaria backend puolelle niin miten tuo tekee sinusta sopivan henkilön.
Se on sitten eri juttu jos kerrot että olet koodannut vaihto-oppilaana paikalliselle agility-järjestölle oman applikaation, jolle yrititte koneoppimisella opettaa konenäön kautta tuomarointia ja siinä tapahtui joku hassunhauska kommellus, kuten koneiden valtaannousu jonka ratkaisitte sammuttamalla keskustietokoneen niin hei, ihan eri tilanne. Kerro pois.
Hakemuksessa voi olla harrastukset, mutta lyhyesti.
Voi toki, mutta jos ne ei liity mitenkään mihinkään niin miks mä joudun ne lukemaan. Pahimmillaan mulla on jotain ennakkoluuloja ko. harrastajia kohtaan ja vaikka se ei vaikuta niin vaikuttaapa kuitenkin jos tule kaksi tasaväkistä kilpailijaa.
Oikeasti, katsokaa samalla että se valokuva on hyvä. Tinder-kuvat on kevyttä kauraa cv-kuvaan verrattuna. Jos hymy näyttää ylimieliseltä niin homma voi tyssätä siihen jos työporukka on rento. Tämä enemmän miesten ongelma.