Mitä naiset ajattelevat kun SAAVAT suuseksiä?
Kommentit (57)
NAM Onpas hyvää! Ihan kuin imeskelis kirsikkaa. Kohta tulee vaniljainen yllätys.
Tapio Huttula? Hauska paikka vaalimainoksella olla ton avausviestin alla :P Kaikkeen ei voi vaikuttaa jos haluaa foorumilla mainostaa..
Keskityn tunteeseen, mutta joskus "näen" / tunnen sen väreinä, vaikea selittää. Jos mies nuolee tuosta niin se tuntuu siniseltä ja tuosta persikanväriseltä. :) Hassua. Sininen on paras, silloin tulen tosi nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:52"]
Keskityn tunteeseen, mutta joskus "näen" / tunnen sen väreinä, vaikea selittää. Jos mies nuolee tuosta niin se tuntuu siniseltä ja tuosta persikanväriseltä. :) Hassua. Sininen on paras, silloin tulen tosi nopeasti.
[/quote]
Sulla on synestesia.
Mä tunnen kans väreinä! usein vaaleanpunaisena tai punaisena. Kipu voi olla ruskea tai hopea jne.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:35"]
Mietin, että toivottavasti ei maistu pissalta, vaikka pesin kyllä huolellisesti. Ja sitten mietin, että olispa inhaa, jos nyt tulis pieru. Ja sitten mietin, mahtaako ne limakalvojen limat maistua happamalta.
Tavallisesti vain odotan, että loppuisi ja päästäisiin itse asiaan. Mies tykkää nuolla, niin annan sitten tehdä sitä, vaikken itse oikein saa siitä mitään.
[/quote]
Kiitos, en enää nuole koskaan ketään.
Maistunko/tuoksunko pahalta? Lopettais jo, en jaksa maata tässä. Tulis jo päälle ja sit pikapano 5 minsaa. Toivottavasti ei TAAS pitkittele, vaikka oon sanonut, että lyhyt pani riittää. Paljonkohan kello on, hitto enää 7 tuntia aikaa nukkua. No, nyt tänään suostun, ehkä saan nukkua taas pari viikkoa. Joko nyt voisin vetästä sen tuolta pois. Eiks se tajua etten mä tuu suuseksissä, oon sanonut sata kertaa!!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:35"]
Mietin, että toivottavasti ei maistu pissalta, vaikka pesin kyllä huolellisesti. Ja sitten mietin, että olispa inhaa, jos nyt tulis pieru. Ja sitten mietin, mahtaako ne limakalvojen limat maistua happamalta.
Tavallisesti vain odotan, että loppuisi ja päästäisiin itse asiaan. Mies tykkää nuolla, niin annan sitten tehdä sitä, vaikken itse oikein saa siitä mitään.
[/quote]
tän takia en nauti suuseksin ottamisesta. En pysty rentoutumaan, jollen ole vastapesty ja vatsan toiminta on ok. Mua ei myöskään jotenkin kiihota ajatus suihinotosta. Ajattelen miestä tulemassa sisään eikä nuoleminen oikeen sovi siihen.
Ei ihme jos tulee kaiken maailman tauteja jos muna tungetaan suuhun. Kyllä sille on ihan oma kolonsa.
Ujostelen että tuoksahtaako alapäässä liikaa joltakin, jos ei olla just ennen käyty pesulla - vaikka poikaystävä aina vakuuttaa että ei, ja että "ei haittaa vaikka ei oo suihkuteltu nyt, haluutko sä mieluummin mennä suihkuun nyt?!?", tuntuu että se vaan kiihottuu jos en oo ihan putipuhdas.
Mitä sitten ajattelen? Keskityn aika paljon siihen nautintoon ja ehkä ohjailen poikaystävän kädet hyväilemään rintojani samalla ym. Saatan nähdä tunteita väreinä kuten joku muukin täällä. Sit mietin ihanaa tulevaa yhdyntää rakkaan kanssa. Joskus kuvittelen salaa että joku poikaystävän tuttu hieroo tissejäni ja poikkis antaa suuseksiä, tai toisin päin. Välillä kuvittelen että meidän kaveripariskunta paneskelis meiän vieressä jossain sohvalla tms. Mikä nyt sattuu itteeni milloinkin kiihottamaan. :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:15"]
Ujostelen että tuoksahtaako alapäässä liikaa joltakin, jos ei olla just ennen käyty pesulla - vaikka poikaystävä aina vakuuttaa että ei, ja että "ei haittaa vaikka ei oo suihkuteltu nyt, haluutko sä mieluummin mennä suihkuun nyt?!?", tuntuu että se vaan kiihottuu jos en oo ihan putipuhdas.
Mitä sitten ajattelen? Keskityn aika paljon siihen nautintoon ja ehkä ohjailen poikaystävän kädet hyväilemään rintojani samalla ym. Saatan nähdä tunteita väreinä kuten joku muukin täällä. Sit mietin ihanaa tulevaa yhdyntää rakkaan kanssa. Joskus kuvittelen salaa että joku poikaystävän tuttu hieroo tissejäni ja poikkis antaa suuseksiä, tai toisin päin. Välillä kuvittelen että meidän kaveripariskunta paneskelis meiän vieressä jossain sohvalla tms. Mikä nyt sattuu itteeni milloinkin kiihottamaan. :D
[/quote]
No huhhuh, toivottavasti et ole kaverini.
Mietin että toivottavasti en haise/maistu pahalle, nuolis kunnolla eikä tuolleen lipittäis, klitoris on pikkasen ylempänä, nyt on hyvä älä lopeta, ai saatana ku vetää suonta jalasta.
Mies osaa nuolla hyvin, mutta pitkittää sitä liikaa. Enkä halua pussailla sen jälkeen kun minä en pimppiäni ala maistamaan!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
Mitä se sua haittaisi jos pyörisit sattumalta joskus mielikuvissani? :D Mutta älä huoli, vain harvat ja seksikkäimmiksi kokemani yhdistelmät pääsevät fantasioihini, sinä et ole siellä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
Mitä se sua haittaisi jos pyörisit sattumalta joskus mielikuvissani? :D Mutta älä huoli, vain harvat ja seksikkäimmiksi kokemani yhdistelmät pääsevät fantasioihini, sinä et ole siellä.
[/quote]
Koska aika kuvottavaa. En voisi tuollaisen jälkeen suhtautua "ystävääni" normaalisti. YÖK! Turha sun varmaan on väittää että en ole seksikäs, et edes tiedä miltä näytän. :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Sulla on synestesia.
[/quote]
Oho, aina oppii uutta näköjään. En tiennyt että sillä on nimi. :) Mielenkiintoista.
Jos joutuisin sitä kestämään ajattelisin varmaan, että hyi vittu miten hirveetä. En siis tykkää yhtään.
Välillä en ajattele mitään, välillä jotain fantasion. Rakastan suuseksiä enkä kyllä voisi olla miehen kanssa joka ei sitä halua antaa.