Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydelliseksi?

Vierailija
18.04.2015 |

Olen normaalipainoinen 25v nainen, bmi on tällä hetkellä n. 23. Pidän itseäni nättinä ja kivavartaloisena. Puhuin poikaystävän kanssa laihduttamisesta ja siitä kuinka minulle on kertynyt hieman ylimääräistä viime aikoina.... Yllätyin todella kuinka paljon hän myötäili minua ja alkoi innokkaasti selittää miten kannattaisi jatkossa syödä ja liikkua. Missään vaiheessa hän ei sanonut ettei minun tarvitse laihduttaa. Omasta mielestäni tavoittelen itse lähinnä "täydellisyyttä" ja olisin jo todella hyvä ja nätti näin. Poikaystävän mielestä ilmeisesti sitten näin ei ole. Tiedän että on naurettavaa toivoa näin, mutta jotenkin vain ajattelin että kun mainitsen hänelle laihdutuksen, hän sanoisi ettei tietystikään minun tarvitse laihduttaa yhtään... Nyt poikaystävä ihmettelee miksi olen pahoittanut mieleni ja sanoo että otan turhia paineita ulkonäöstäni. Miksiköhän? Ehkäpä olisin vain halunnut kuulla "olet ihana juuri noin"...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ihmisiä täällä. Normaalipainoinen tyttö suree kun poikaystävän mielestä hänen pitää laihduttaa ja täällä vain lisätään vettä myllyyn... Kaikilla teillä meni se ohi että tyttö pitää itse itseään nättinä jo nyt. Eikö se ole tärkeintä?

Vierailija
2/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:08"]Kauheita ihmisiä täällä. Normaalipainoinen tyttö suree kun poikaystävän mielestä hänen pitää laihduttaa ja täällä vain lisätään vettä myllyyn... Kaikilla teillä meni se ohi että tyttö pitää itse itseään nättinä jo nyt. Eikö se ole tärkeintä?
[/quote]
Poikaystävä ei ollut se, jonka mielestä aloittajan pitää laihduttaa, vaan AP itse kertoi aloittavansa laihduttamisen ja poikaystävä kannusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen / mies haluaa treenata, se on aina positiivista. Laiskottelemalla ja löhöämällä alkaa kehitys läskiksi, vaikka vielä olisikin hyvässä kunnossa. Joten ei kai tuossa ole mikään ihme että kannustetaan pitämään itsensä kunnossa, vaikka olisikin jo ihan hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä naisia. N31

Vierailija
5/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ootkin plösö, ei 23 BMI ole kauhean alhainen... :D

Vierailija
6/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole sanonutkaan olevani nälkäkurki vaan NORMAALIPAINOINEN.

Vierailija
7/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:42"]

No en ole sanonutkaan olevani nälkäkurki vaan NORMAALIPAINOINEN.

[/quote]

Ei se sitä kerro, etteikö sulla voisi olla selkeästi ylimääräistä rasvaa kehossa. Harva BMI 23 näyttää timmiltä ja hyväkuntoiselta, ellei ole treenannut.

Ja olihan sun poikkiskin jo sitä mieltä, että olis tosi hyvä että laihduttaisit. Miehet sanoo niiiiin suoraan noissa kohdin "ei" laihdutukselle, jos naisen vartalo on tarpeeksi kuuma ja kaunis.

Vierailija
8/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme pelle. poikaystävä kannustaa ja sinä loukkaannut. jos se ei olisi lannistanut, niin olisit varmaan loukkaantunut siitäkin.

Vierailija
9/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista lässytystä. Tosin en jaksanut lukea kuin ekan rivin.

Vierailija
10/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että parisuhteessa pääsee helpommalla, kun puhuu kipeistä asioista rehellisesti. Kerro poikakaverillesi, mikä painaa mieltä. Siinä testaat, onko suhteellanne todellista tulevaisuutta ja jos näin on, lähennytte.