Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää nyt joku hauska provo uudenvuoden aattoon!

Vierailija
31.12.2021 |

Täällä on tylsää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita "hauskoja" provoja on tämä palsta pullollaan joka ikinen päivä, oli uudenvuoden aatto tai ei. Ei niihin tarvitse enää erikseen rohkaista :)

Vierailija
2/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kun naapuri osti raketteja ison pinon LUOTTOKORTILLA. Meillä kun on varaa ostaa ihan käteisellä.

Kuinka monta postilaatikkoa meinaatte räjäyttää tänään. Oma ennätykseni on 73 kello kahdeksaan mennessä.

Naapuri seisoo pellon laidalla kaljakassi vieressä ja heittelee tähtisädetikkuja kauheessa tuubassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut monta provoa tänäänkin mutta mode ollut vähän liian ahkera. Esim. olisi ollut kiva tietää mitä hän, jolla oli vain yksi nakki jääkaapissa, tarjosi vierailleen. Kesken jääneet tarinat eivät ole kivoja.

Vierailija
4/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit saa olla tänä yönä auki rajoituksettomasti

Vierailija
5/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin söpön transnaisen?

Vierailija
6/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä kuluu rahaa miehen uudenvuoden paukkuihin?

Meillä mies valmisti ne itse mancavessaan. Piti tulla ennätyksellisen halvaksi, mutta naapuri ilmiantoi toiminnan ja soitti poliisin paikalle. Antoivat 3000 euron sakot, takavarikoivat välineet ja tuhosivat jo valmistuneet paukut. Nyt jouduttiin sitten tyytymään myymälästä saataviin, jotka tunnetusti ovat aivan kamalan kalliita ja kun mies pistelee ne illalla peräjälkeen menemään, niin aika lyhyeksi jää ilo. Eipä voi suositella kenellekään.

Vierailija
7/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joulusta saakka juonut. Paljasti äsken nyyhkien, että joku hoito synnytti aattona kaksoset ja hän on isä!

Nainen ei kuulema halua lapsia ja nyt mun pitäis adoptoida ne. Ollaan yritetty jo viisi vuotta saada omaa, ja mies sanoi, että meidän elämä pelastui kertaheitolla! Minä pakkaan täällä laukkuja. Itkettää niiin. 0/5??

Vierailija
8/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut monta provoa tänäänkin mutta mode ollut vähän liian ahkera. Esim. olisi ollut kiva tietää mitä hän, jolla oli vain yksi nakki jääkaapissa, tarjosi vierailleen. Kesken jääneet tarinat eivät ole kivoja.

Minä olen se yksinäinen nakkikaveri. Nakki on nyt paremmassa reiässä. Vieraille lämmitin hernekeittoa.

Vierailija
9/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juttelee siansaksaa kännissä vihreille pikku-ukoille.

Vierailija
10/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se yksinäinen nakkikaveri. Nakki on nyt paremmassa reiässä. Vieraille lämmitin hernekeittoa.

Kiitos, helpotti kuulla sen yksinäisen nakin kohtalosta. Hernekeitto on muuten ihan hyvää uudenvuodenaaton juhlaruokaa.

Vierailija
11/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies SÖI lasten nakit!

Vierailija
12/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö: Korona ei ole keksitty rokotefirmojen toimesta.

Vierailija
13/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sää oot?

Vierailija
14/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö: Korona ei ole keksitty rokotefirmojen toimesta.

Tuo on jo liian härski väittämä provoksikin.

Vierailija
15/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sää oot?

Täällä palstallahan minä. Missäs sinä?

Vierailija
16/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan rahaa vasta ensi vuonna.

Vierailija
17/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alotuksethan täällä on. Ei tarvii keksiä.

Vierailija
18/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Joulupukki joutui matkustamaan autolla jouluaattona ?

- Koska porot sairastuivat poronaan

Vierailija
19/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristeet pois pikavauhtia. Ennenku naapuri ehtii kevään trendit julkaista instassa.

Vierailija
20/29 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko teillä kuluu rahaa miehen uudenvuoden paukkuihin?

Meillä mies valmisti ne itse mancavessaan. Piti tulla ennätyksellisen halvaksi, mutta naapuri ilmiantoi toiminnan ja soitti poliisin paikalle. Antoivat 3000 euron sakot, takavarikoivat välineet ja tuhosivat jo valmistuneet paukut. Nyt jouduttiin sitten tyytymään myymälästä saataviin, jotka tunnetusti ovat aivan kamalan kalliita ja kun mies pistelee ne illalla peräjälkeen menemään, niin aika lyhyeksi jää ilo. Eipä voi suositella kenellekään.

Onko mancavessa joku eteläamerikkalaistyylinen kuivakäymälä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi