nyt saamari aletaan ignoorata tuota ammattivalittajaa!!!!
Kommentit (20)
Sopii mulle. Mua harmittaa se, että kun olen tarjonnut vilpittömällä mielellä tukea, niin hän ei tartu siihen hennollakaan otteella, vaan jutustelu loppuu siihen. Enkä todellakaan ole tuominnut, vaan tukenut. En ole availlutkaan ketjuja sitten, kun näyttää sille, ettei kirjoittelekaan saadakseen apua tai tukea. Minua ei haitttaa vaikka hän täällä onkin, mutta turha avata niitä todella on ollut.
Hänen aloituksissaan ei ole järjen hiventä!
Ottaa päähän jo se allekirjoitus : T.ammattivalittaja.
Niin negatiivinen!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Mun mielestä ammattivalittaja saa leikkiä tällä hiekkalaatikolla.
[/quote]
Niin minunkin mielestäni. Näen hänen hahmonsa mielessäni pullavana, taikinanaamaisena ja suupielet alaspäin valittamassa milloin mistäkin. Koskaan ei ole hyvin. Hyvän sketsihahmon ainekset vaikka seuraavaan Putoukseen.
Uuvuttava trolli, harmittaa että olen joskus tuhlannut aikaani ja sydäntäni yrittämällä auttaa ihan oikeasti mokomaa pelleä. Hänet sietäisi bannata kerta toisensa jälkeen, koska pilaa palstan henkeä tekaistuilla jutuillaan. Palstan omissa säännöissäkin trollaaminen/ provoilu on kielletty, ja siinä meillä on täydellinen esimerkki siitä miten sillä häiritään keskustelua.
Harmittaa jo valmiiksi nekin uudet ja hyväuskoiset palstailijat, jotka menevät lankaan. Itse en enää ole klikannut aukikaan koko aloituksia ikuisuuksiin.
No joo, turhake täällä ihan täysin. Typerät ja vajaat jutut joka kerta.
En ole noteerannut enää kuukausiin. Luulisin että vain uudet keskustelijat enää lankeavat näihin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:14"]En ole noteerannut enää kuukausiin. Luulisin että vain uudet keskustelijat enää lankeavat näihin.
[/quote]
Minä olen vanha keskustelija, mutta ajankulukseni luen ja vastailen joskus. Mulla on aikaa.
En ole provo. Olen oikea ihminen jolla ollut ja on suht erikoinen ja vaikea elämä. 90 prosenttisesti olen totta täällä elämästäni kirjoitellut.t.ammattivalittaja
Miksi te ylipäätään avaatte niitä keskusteluja? Hahah, tämä oli toinen avaamani ketju hänestä/häneltä, enkä oo kyllä hirveästi himoinnut niiden muiden avaamista. :D hupsut av-mammat :D <3
Noinhan se toimii, mitä äidit edellä, sitä lapset perässä. Entä jos henkilö ei olekaan täysin trolli? Tuleeko teille hyvä mieli kun haukutte heikoilla olevaa? Ja jos on ihan keksittyä, niin miksi ottaa niin vakavasti?
Trolli tai ei. Tollasia naisia on oikeesti olemassa. Surkeita, sairaita, ylipainosia, heikkolahjasia, itsetuhosia, yksinäisiä ruikuttajia. Välillä kirjotukset herättää hilpeyttä, mutta yleensä säälittää. Tyyppi on oikeesti sairas, istuu päivät pitkät koneella ja tekee outoja alotuksia.
Sopii minulle. Alkaa vituttaa sen huomionhakuisuus.