Mitä tupakkamerkkiä poltitte raskausaikana?
Ajattelin itse polttaa teinivuosiltani tuttua Smartin vihreää. En viitti tota Marlboron punasta, oon kuullu että se voi aiheuttaa kesken menon?! Mitä mietteitä teillä, onks jollain jotain suositusta?
Kommentit (25)
Poltin ihan ällämmän sinistä, lievitti kivasti supistuskipuja. Itse asiassa synnytykseni onnistui paljon paremmin ja kivuttomammin kuin tupakoimattomilla äideillä kätilöni mukaan. Naureskelimme ja päättelimme sen johtuvan tupakoimittomien takakireydestä :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:24"]Jos vaikka otat pitkiä henkosia auton pakoputkesta niin moni ongelmasi voi ratketa.
[/quote]Anteeks mitä?! Lasuilmo ja nettivinkki tehty
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:24"]Jos vaikka otat pitkiä henkosia auton pakoputkesta niin moni ongelmasi voi ratketa.
[/quote]Anteeks mitä?! Lasuilmo ja nettivinkki tehty
[/quote]Miksi tätä on alapeukutettu?
ET POLTA MITÄÄN AAARRGHHHH PIMPPIRAGE
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:32"]ET POLTA MITÄÄN AAARRGHHHH PIMPPIRAGE
[/quote]MUN KEHO MUN PÄÄTÖS AAARGGHHH FEMINISTIRAGE.....
Punaista norttia poltellen kaikki kymmenen kersaa maailmaan.
Näppisätkiä vääntelin, lyhyt filtteri. Punainen smartti.
Punaista Norttia ilman filtteriä, kun kuubalaiset sikarit olivat lopussa.
Tykkään poltella samaa merkkiä kuin kulloinen miehenikin. Nykyisen raskauden aikana poltan siis sinistä L&M:ää, aikaisemmissa raskauksissa on ollut mm. punainen Marlboro, Camel, vihreä Nortti ym.
Punainen ryssän lämäri ilmeisesti ainakin huoa 1.5askia päivässä vedettynä, istukka ongelma, vähän vettä , käynnistys ennen aikoja ja imikupilla, pillu revennyt melkein navasta puoleen väliin selkää, sillä pillulla ei enää naida.
Tutulle naiselle kävi ja täysin totta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:37"]Punaista norttia poltellen kaikki kymmenen kersaa maailmaan.
[/quote
Äiti, ookko sittenki hengissä?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:41"]
Tykkään poltella samaa merkkiä kuin kulloinen miehenikin. Nykyisen raskauden aikana poltan siis sinistä L&M:ää, aikaisemmissa raskauksissa on ollut mm. punainen Marlboro, Camel, vihreä Nortti ym.
[/quote]siis onko kaikki lapset eri isille? montako??
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:37"]Punaista norttia poltellen kaikki kymmenen kersaa maailmaan. [/quote Äiti, ookko sittenki hengissä?
[/quote]
Kunhan vitsin lykkäsin, tai yritin ainakin. Tupakki ja lastenteko ei sovi yhteen.
Vihreetä BabyMurderia oon nähnyt noiden polttavan
Marihuana suosittelet juuri aamupahoinvoinnin takia alkuraskaudessa ja turvotuksen takia loppun odotuksessa ääliö
Olen ammatiltani aromaterapeutti joten polttelen tietysti Aroma-sätkiä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:41"]
[/quote]siis onko kaikki lapset eri isille? montako??
[/quote]
häh? Onko joku niin tyhmä että tekee monta lasta samalle äijälle?
Jos vaikka otat pitkiä henkosia auton pakoputkesta niin moni ongelmasi voi ratketa.