Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päässä sumuinen ja painava olo, ja väsyttää!

Vierailija
31.12.2021 |

Mistä johtuu? Joskus jo aamulla heti huomaan tuon olon. En jaksa puhua ja päässä kumma olo, fyysisesti tosi voimaton olo. Joskus sitten oloni on normaali ja energinen eikä päässäkään tunnu oudolta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni? Mulla oli just muutaman päivän tuollainen jakso. Ihan kuin olisi ollut tukevassa humalassa. Selvisin just siitä, tosin vieläkin on uupunut olo.

Vierailija
2/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni? Mulla oli just muutaman päivän tuollainen jakso. Ihan kuin olisi ollut tukevassa humalassa. Selvisin just siitä, tosin vieläkin on uupunut olo.

Pää ei ole kipeä. Pelkästään sumuinen ja tuntuu painavalta. Tosi väsynyt ja uupunut olo enkä jaksa puhua.

Ap

Vierailija
4/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Omikron.

Vierailija
5/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumit.

Vierailija
6/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa elämääni. xD Nyt ei muuta kuin vaan hymy huuliin, hihat heilumaan, töitä ja kotiaskareita tekemään ja liikuntaa harrastamaan. Otat kuule vaan ittees niskasta kiinni etkä laiskottele itsesäälissä velloen. Kiittämätön ja turhan narisija oot muuten, nih!

Vierailija
7/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan omigron muunnos, nyt testiin!

Vierailija
8/8 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu, täysin uudenlainen outo päänsisäinen uupumus, ei fyysinen väsymys. En kestä mitään lisätekemistä, tai oikeastaan jo pelkkä ajatus sellaisesta uuvuttaa. Tyyliin että kissa ei syö ruokaansa vaan jättää aina roippeet jotka kuivavat sinne, tai joku soittaa ja pyytää käymään. Ihan normaaleja pikkujuttuja muttakun jo pelkkä jonkin vaatimisen ajatteleminen uuvuttaa. Tämä alkoi elokuulla ja joulunpyhät erityisesti stressasi. Jaksan kyllä tehdä mielekästä hommaa ja välillä olen ihan iloinen mutta toisinaan ihan takki tyhjä.

Varmasti tällekin joku diagnoosi saadaan, ellei koronavariaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän