Ostaako joku oikeasti jotain Helsingin Sokokselta?
Mielestäni kummallinen, sokkeloinen paikka. En voisi kuvitella viettäväni siellä aikaa ja etsiväni vaatteita.
Kommentit (35)
Ai joo ennen herkkukurkut maku kurkut tehtiin Suomessa niissä oli mausteita sinapinsiemeniä viinitarhan lehtiä ja ihana maku no niin nyt kun ostat älkää ostako maku on etikka viini ja kurkun laatu huonompi eikä yhtään mausteen maustetta ei mitään from Tsekki. Sama juttu ku sinappi että aito luonnon tuote vietiin Viroon maku muuttui ja mukaan tuli lisäaineita mitkä ei siihen kuulu.Sen ostaminen loppui siihen. Ne maku tuotteet on virosta että avaa ensin se sämpylä ja katso mitä syöt. Väsyneet salaat. Ja kyljessä lukee Helsinki vaikka tehdään Tallinnassa. Olette huijattavissa. Nehän myy toreilla ja kuohuissa sujuvasti virosta tuotua suomalaisena että saisivat hintaa enemmän. Samoin myyvät altaassa järvikalaa merikalana.
No ei siellä Mannerheimin varressa asuvilla ole paljon vaihtoehtoja. Seuraavaksi lähin kauppa mistä saa kodintarvikkeita on Espoon Leppävaarassa (Sello) tai Matinkylässä (Iso-Omena)
Sukkia ja sukkahousuja ostan, joskus.
Ennen mylläystä ostin myös urheiluvaatteita, nykyään urheiluosastoa ei taida edes olla.
Ellos oli hyvä mutta pelkkä postimyynti vie kyllä asiakkaat jotka ei viitsi juosta hakemassa ja palautella tuotteita koska ne ei sovi yleensä. Kaupoissa varastetaan myös kasseja ja ostoksia että et olekaan unohtanut kassia vaan se on viety. Sokos on viimeisiä paikkoja mistä ostaa ruokaa mutta viimeisiä paikkoja mistä saa livenä vielä edes astioita ja shampoota. Vietnamissa tehtyä.
Mitä huonompaa tuotteet on sen kauempaa niitä hyviä haetaan. Meillä lähti suuri joukko ihmisiä Ruotsiin ostaan ulkoilupukuja kun aikuisille ei löydy nuorisolle kyllä. Kenkiä on nuorille ei aikuisille pitää ostaa 50 vuotiaana lasten kenkiä niinkö ? Sitten on näitä jotka on muuttanut tänne ja varastaa kenkiä myös aamutossuja ja pitää niitä talvikenkinä .....Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä Mannerheimin varressa asuvilla ole paljon vaihtoehtoja. Seuraavaksi lähin kauppa mistä saa kodintarvikkeita on Espoon Leppävaarassa (Sello) tai Matinkylässä (Iso-Omena)
Leppävaarassa on sentään uimahalli ja yksi jokunen kauppa Aasiasta covid Sars ruokaa ja muslimit myy DNA kännyjä. Loistavaa. Luhdan takki oli muuttunut ohueksi huonosti ommelluksi Made on China muistatte että luhta oli lujaa tekoa hyvin pitävät ompeleet ennen. Meillä on aina ollut itsetuhoinen ajatusmaailma.
Tiedoksi noi luistavapohjaiset sandaalit on perseestä ne pitää jo vakuutusyhtiön kieltää myymästä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö. Stocka ja Muji ihan vieressä. Autottoman onni, sain tuplauntuvapeitteet ratikalla kotiin sopuhintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Mark and Spencer, josta löytää hyviä arkivaatteita. Ainoa liike, jonka vuoksi nykyisin lähden Espoosta ostoksille Helsinkiin.
On muuten ainoita paikkoja mistä saa kunnollisia alusvaatteita miehille.
Ja superedullisia ja kestäviä alushousuja naisille. Ostan viiden paketteja puuvillaisia, ihan eri kestävyys kuin esimerkiksi Slogeilla ja hintaa jää pari euroa per pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan omat alusvaatteeni sieltä. Aikoinaan etsin imetysliivejä ja siellä sai laatupalvelua yms. Sen jälkeen olen käynyt siellä.
Tuo yms. tekee lauseesta jotenkin oudon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Mark and Spencer, josta löytää hyviä arkivaatteita. Ainoa liike, jonka vuoksi nykyisin lähden Espoosta ostoksille Helsinkiin.
Ja superedullisia ja kestäviä alushousuja naisille. Ostan viiden paketteja puuvillaisia, ihan eri kestävyys kuin esimerkiksi Slogeilla ja hintaa jää pari euroa per pikkarit.
Ainoa asia, mitä olen ostanut koko sokokselta moneen vuoteen. Mutta myydäänkö noita paketteja vielä? Ostin kesällä kahteen otteeseen, ja värit ja koot olivat huvenneet niin, että epäilin, lopetetaanko ne kokonaan. ap
Olen asunut 20 vuotta Helsingissä ja mietin samaa. Joskus olen käynyt, ja on sokkeloinen ja jotenkin tylsä ja ankea. Kosmetiikkaosastolla kiertelen joskus, mutta ei innosta sekään. Tulee pikkukaupungin ainoa tavaratalo mieleen.
Pienennetty on Sokostakin poistamalla vitoskerros, tuskin enää menee niin hyvin kuin ennen nettikaupan valtakautta. Kosmetiikkaosasto on mielestäni aika suosittu, muualla ei sitten yhtä paljon ihmisiä olekaan. Taisin viimeksi ostaa keväällä kaksi farkkutakkia keskustan Sokokselta, merkeissä on hyvin valinnanvaraa eri hintaluokissa. Pidän hieman hankalana sitä, että merkit on hajautettu, mutta toisaalta esimerkiksi M&S on selkeästi omana osastonaan. Sieltä olen ostanut useamman takin, sukkahousuja, alusvaatteita, mekkoja ja ainakin yhden villaneuleen sekä useammat farkut. Aikaisemmin oli parempi valikoima myös kenkiä ja laukkuja hyvällä hinta-laatusuhteella, pari useampi vuosi sitten ostettua yhä vakikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, mitä olen ostanut koko sokokselta moneen vuoteen. Mutta myydäänkö noita paketteja vielä? Ostin kesällä kahteen otteeseen, ja värit ja koot olivat huvenneet niin, että epäilin, lopetetaanko ne kokonaan. ap
Voi ei, jos näin on. Minulla on nyt niin paljon varastoa, että en ole katsonut varmaan yli kahteen vuoteen, tilasin edellisen satsin Englannista, kun jo aiemmin huomasin, että värikkäät olivat jääneet Suomessa pois myynnistä. Brexitin myötä taitaa Briteistä tilailu jäädä, mutta siellä olivat vielä halvempia ja tilasin samalla myös useammat rintsikat, koska valikoima oli suurempi.
Vuosi sitten viimeksi neuleen. Kosmetiikkaa tulee myös ostettua silloin tällöin.