Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti jotain Helsingin Sokokselta?

Vierailija
31.12.2021 |

Mielestäni kummallinen, sokkeloinen paikka. En voisi kuvitella viettäväni siellä aikaa ja etsiväni vaatteita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei osta. Ihan vaan koristeena on se liike siinä 🤪

Vierailija
2/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Mark and Spencer, josta löytää hyviä arkivaatteita. Ainoa liike, jonka vuoksi nykyisin lähden Espoosta ostoksille Helsinkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt monia hyviä vaatteita sieltä. Pirullisesti muuttavat kaiken paikkaa kyllä jatkuvasti ja viimeksi käydessäni olivat poistaneet uuden suomalaisen designin lähes kokonaan. Saa nähdä, jääkö jatkossa väliin.

Vierailija
4/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan välillä kyllä, ihan normaali tavaratalo se on.

Vierailija
5/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorakaide, jonka ympäri pääsee, ei kyllä ole sokkelo.

Vierailija
6/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa. Haluan että on olemassa kivijalka liikkeitä eikä pelkästään ulkomaalaisia nettiliikkeitä.

Vierailija
7/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Mark and Spencer, josta löytää hyviä arkivaatteita. Ainoa liike, jonka vuoksi nykyisin lähden Espoosta ostoksille Helsinkiin.

Eivätkö ne ole tekokuiturytkyjä?

Vierailija
8/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa. Ei se siinä muuten olisi.

Vierailija
9/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ainoita paikkoja mistä saa kunnollisia alusvaatteita miehille.

Vierailija
10/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa itse valita, mitä ostaa. Minulla on todella hyvin käyttöä kestänyt M&S:n 100% merinovillahuppari. Heiltä löytyy myös pellavaa, jota itse en ole ostanut, ehdottomasti hinta-laatusuhteeltaan parhaat farkut ja samoin tietyt mustat sukkahousut.

Vierailija
11/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osta Sokokselta, ostaako kuitenkin Prismalta tai Citymarketilta?

Vierailija
12/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan 100 % puuvillaa minun sieltä ostamani T-paidat ovat. Tuo on ainoa liike, josta löydän minulle istuvia perus-T-paitoja, jotka eivät heti kulahda pesussa. Pitkissä housuissa on myös lyhyelle sopivia kokoja. Lisäksi löydän sieltä helposti minulle istuvia rintaliivejä.

Vierailija
13/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kummallinen, sokkeloinen paikka. En voisi kuvitella viettäväni siellä aikaa

Sitten et varmaan käy Ikeassakaan.

Vierailija
14/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan omat alusvaatteeni sieltä. Aikoinaan etsin imetysliivejä ja siellä sai laatupalvelua yms. Sen jälkeen olen käynyt siellä.

Vierailija
15/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, Sokos on siinä ihan näytillä vaan ollut vuosia ilman asiakkaita.

Vierailija
16/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on joskus remontoitu, mutta voisi kyllä taas korjailla.

Vierailija
17/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kummallinen, sokkeloinen paikka. En voisi kuvitella viettäväni siellä aikaa

Sitten et varmaan käy Ikeassakaan.

Kierrätys huonekalut kankaat ja hevosen lihapullat idea on se että joudut kiertää koko kaupan että ostaisit jotain. Redi on ihan hiton pimeä ja sokkelo ei edes aikuisten viinabaaria yhtään nuorisolle on. Aikuisten vaatteita ei löydy teineille. Huono ilma sisällä pimeä.Ei vanhat tai aikuiset syö mitään siipiä tai viineriä.Vanhemmat ihmiset ei edes syö sokeria.Astia myymälä myy sekaisin käytettyjä ja uusia astioita juu ei kiitos haisee varastetuille.Sokos on taantunut leivän laatua myöten huonoon suuntaan . Elanto oli ennen oikea leipä luomu ei lisäaineita kauppa.Oli Suomessa tehtyä takkia lakanaa nyt ne Turkissa Kiinassa Vietnam ja covid Sars Thaimaassa tehtyä. Ainakaan mikään rakkaus Suomen valtioon ei näy missään. Vietnam muumia Thaimaa muumia. Eihän ne enää ole mitään Aasian keltatähti. Budha.

Vierailija
18/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa, sukkiksia, alusvaatteita ja jotain koruja ostan.

Vierailija
19/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ku niiden maitojauhe kermajauhe ja kahvijauhe ihan ku multaa. Punamultaa. Puujauhoja. Veteen tehty lätty ja glukoosi. Syöt itsesi kuoliaaksi jos noita syöt.

Vierailija
20/35 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi juuri tänään.

Ihan hyvä paikka ostaa vaatteita. Olen ostanut alusvaatteita, ohuita merinovilla-aluspaitoja ja päällysvaatteita aina välillä alennuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi