Miksi autoteitä ei suljeta ja autoja kielletä, kun vuodessa 210 kuolemaa !!?!
"Suomen tieliikenteessä kuoli vuoden aikana 210 ihmistä"
Kommentit (27)
Kypäräpakko , pakolliset pelastaja henkilöt takapenkille matkalle mukaan ,
Ajokielto 23 jälkeen , saa ajaa vain isi ja äiti kyydissä joilla on rokotukset kunnossa.....
Ravintolaan ei saa ajaa ollenkaan klo 18 jälkeen , joku voi kuitenkin altistua alkoholille....
Tää tasavalta ei minua näe kun eläke alkaa.
Taito ei ihan ole luokkaa häkkinen tai räikkönen. Vielä se auto ainakin jotenkin tiellä pysyy. Olin palkkatuella kierrätyksessä ja ajoin pakua. Yleensä aina rajoitusten mukaan kun työaikana ei ole kiire. Toinen 9 e orjista sanoi että hän on vaarassa myöhästyä bussista.
Mä sanoin että ajetaanpa sitten reippaammin. Pari ketaa kuului ääneet aaa ja muutaman kerran ei vttu. Jätkät tärisi kun päästiin perille. Toinen niistä valitti pomolle. Se ei vaikuttamut mitään. Sen mielestä olin rauhallisimpia kuskeja mitä kierrätyksessä on ajanut.
On mulla ajamisesta ihan hyvä saldo. Kortti on ollut 32 vuotta ja yksi parkkisakko. Voin ajaa lujaakin mutten ole kaahari. jääradalla olen opetellut että tiedän milloin auto lähtee käsistä. Tiellä ajamalla en ole ainakaan vielä tunaroinut. Toivotavasti en koskaan töpeksi. Ikäkin alkaa tulla vastaan niin omasta puolesta voin jättää ajamisen nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että kielletään onnettomuudet.
Vihervassarin ratkaisu asiaan. Vuonna 1972 kuolemia oli noin tuhat, ajoneuvokanta kolmannes ja kokonaisajosuorite kuudesosa nykyisestä.
Viisi kertaa kuusi on kolmekymmentä, eli liikenne on nyt 30 kertaa turvallisempaa per kilometri.
Miksei sairaaloita kielletä kun siellä kuolee tuhansittain ihmisiä vuositasolla?
Tunkittaako kirjoitti:
Kypäräpakko , pakolliset pelastaja henkilöt takapenkille matkalle mukaan ,
Ajokielto 23 jälkeen , saa ajaa vain isi ja äiti kyydissä joilla on rokotukset kunnossa.....Ravintolaan ei saa ajaa ollenkaan klo 18 jälkeen , joku voi kuitenkin altistua alkoholille....
Tää tasavalta ei minua näe kun eläke alkaa.
Kävelijöille kypäräpakko ja kelluntaliivit. Lisäksi pakolliset etu ja takavalot sekä suuntavilkut. Ehdoton nolla raja promilleista niin ehkä sitten elämästä selviää hengissä? Huimausaineden ajattelustakin ehdotonta linnaa vähintään vuosi.
Oisko nuo tarpeeksi sopivat säännöt kaikkein nipoimmillekkin?
Miksi ei kielletä elämä? Tai lapsien teko, koska kaikki ketkä syntyvät tai elävät kuolevat.
Autoilun onnettomuuksien vahingot maksetaan liikennevakuutuksilla. Eli kun rahoittaja löytyy ei sairaalakuormitus ole ongelma.