Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AVA:n Fitnesspäiväkirjat - ohjelma

Vierailija
18.04.2015 |

Mitä mielipiteitä herättää? Superäiti, jolla aikaa riittää perhe-elämän lisäksi myös hyvinvointiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retardi ohjelma retardeille akoille. 

Vierailija
2/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin tylsä, etten jaksanu katsoo ku ekan vartin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli kyllä ihan kiva ohjelma. :)

Vierailija
4/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa.

Vierailija
5/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenkin nii outo ohjelma...jaksoin katsoa vähän netin kautta, kun pätki.

Ehkä ekan jakson jännitystä ja leikkaamista, mutta kaikki muut kuulosti niin oudoilta, paitsi tää Venla, joka ilmeisesti on joku näyttelijä, eli tottunut puhumaan kameralle.

Sen yhden "löysä nahka - oliskohan tähän jotain rasvaa avuksi" ja se "ranskalaisia ja nakkeja - siis kun me ei ikinä syödä ranskalaisia ja nakkeja ja sit me vaan päätettiin yhtäkkiä syödä ranskalaisia ja nakkeja ja mä oli aivan et ranskalaisia ja nakkeja ja ostin siis todellakin ranskalaisia ja nakkeja. Jos kuitenkin söisin tota kanaa. Mutku tossa on ranskalaisia ja nakkeja. Luoja.

Ja sen Nannan hihittelyt Jeren jutuille ja lapsuuden muistelot luistelupukuineen. Nooo, ihan söpöä mutta niiin tekemällä tehtyä. "Me ollaan niin läheisiä tän mun perheen kanssa" "ja eikun mulla onkin sulle ihan yllärinä tää luistelupuku, aivan sattumalta, et ikinä arvannut" "Ja voi ihme, että oliskin ihana jos tää joku Sissi tai Sessu tai Sassu voiskin lainata tän, että satuittekin just kylään, kylläpä olikin ihmeellinen sattuma..."

Jokainen sitä Eeviä lukuunotamatta jotenkin väsyneen ja ikäistään vanhemman näköinen. Mutta tietenkin varmasti hyvin terveitä.

Sen Venlan jutut oli jopa fiksuja. Muuten vaan niin outoa.

Vierailija
6/6 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ton Nannan nimi oikeesti Nanna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi