Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mikään kainaloläskeihin?

Vierailija
24.04.2015 |

Olen keski-ikäinen normaalipainon ylärajoilla keikkuva nainen. Kroppani häpeäpilkku on rasvan kerääntyminen käsivarsiin. Onhan sitä tietysti vatsassakin, mutta se on normaalimpaa, eikä pistä niin pahasti silmään. Jalkani sen sijaan ovat suht hoikat.

Mikä olisi tehokkain liike kiinteyttämään käsiä vai auttaako tähän enää mikään? Salikortti löytyy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva lähtee tasaisesti koko kehosta eikä vain yhdestä kohtaan. Käsiä treenaamalla salilla = waste of time. Aivan kuten vatsalihasten tekeminen. Et tule saamaan noihin alueihin lihasta oikeastaan yhtään ja kalorikulutus vielä paskempaa.

Aloita pyöräilyn harrastus ja muuta ruokavaliota.

Vierailija
2/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen, ei mikään muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä treenaaminen samaan aikaan laihduttamisen kanssa on hyvä asia, keski-ikäinen nimittäin lösähtää aika helposti laihduttaessaan jos ei kiinteytä samalla. Toki paino tippuu hitaammin jos reippaasti treenaa. Naisten ongelma taitaa olla ettei käytetä tarpeeksi isoja painoja käsitreeneissä!!!

Vierailija
4/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Miksi ihmiset siellä salilla sitten käy? Itse käyn siksi, että helpottaa esim. hartioiden kiputiloja. Mutta eikö siellä suurin osa ainakin kuvittele kiinteytyvänsä?

Vierailija
5/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rakkaus on ainoa, joka auttaa.

Vierailija
6/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuka anto #2 kaks alapeukutusta anna sun argumenttisi kiitos.

Vierailija
7/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:20"]

Jaa. Miksi ihmiset siellä salilla sitten käy? Itse käyn siksi, että helpottaa esim. hartioiden kiputiloja. Mutta eikö siellä suurin osa ainakin kuvittele kiinteytyvänsä?

[/quote]

Saaha sitä kuvitella. Täsmäkohtaista rasvanpolttoa ei kuitenkaan ole olemassa.. Ei treenaaminen silti turhaa ole. Jos tiputtelee läskiä niin treenillä vähennetään lihaskatoa todella paljon. 

Vierailija
8/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset ees hikoile salilla ja naiset ei saa paskan vertaa lihasta vaikka kovilla painoilla treenaiski (mitä ne ei ikinä edes tee)

Vierailija
9/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki hikoilen niinku sika. Mutta teenkin oikeita liikkeitä vapaapainoilla enkä mitään hilavinkutuksia minimipainoilla. Aika harva nainen siellä esimerkiksi kyykkää minun lisäksi. Muutama urheilija yleensä.

Vierailija
10/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:32"]

Se kuka anto #2 kaks alapeukutusta anna sun argumenttisi kiitos.

[/quote]

Ole nyt kiinnostumatta niistä peukuista, hömelö!

Vierailija
11/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:26"]

[/quote]

Tämä oli kyllä aika ihana :) Olettaen, että oli hyväntahtoinen. Kieltämättä auttaa moneen vaivaan. Ei ap.

Vierailija
12/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:26"]

[/quote]

Tämä oli kyllä aika ihana :) Olettaen, että oli hyväntahtoinen. Kieltämättä auttaa moneen vaivaan. Ei ap.

[/quote]

Hyväntahtoinenhan minä olen.

Vierailija
13/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:20"]

[/quote]

Saaha sitä kuvitella. Täsmäkohtaista rasvanpolttoa ei kuitenkaan ole olemassa.. Ei treenaaminen silti turhaa ole. Jos tiputtelee läskiä niin treenillä vähennetään lihaskatoa todella paljon. 

[/quote]

Näin. Rasvaa ei saa pois täsmätyyliin millään treenillä. Kiinteytyminen salilla tarkoittaa kahta asiaa.

Toisaalta treeni kuluttaa kaloreita, eli tapahtuu ihan rasvan palamista, ellei sitten syö vastaavasti enemmän kuin treenaamatta. Se mistä se rasva lähtee, määräytyy geneettisesti eikä siihen vaikuta mitä treenaa. Esim. jos on sitä tyyppiä että on taipumusta että rasva lähtee vatsasta viimeisenä, niin ei vatsalihasten teko sitä saa nopeammin poistumaan. 

Toisaalta on tietysti se juttu, että kun kehittää lihaksia, vähän suurempikin rasvan määrä voi näyttää ok:lta, koska se pysyy paremmin muodossaan eikä roiku. Tämä koskee lähinnä kehon alueita joilla on isoja luustolihaksia. Esim. pakarat, reidet, käsivarret, voi kyllä saada kantamaan jonkin verran ylimääräistäkin rasvaa roikkumatta jos treenaa lihakset rasvan alla kuntoon. Sen sijaan kainaloläskeihin tämä keino ei auta, koska siinä alla ei ole mitään merkittävän suureksi kasvavia lihaksia. Eikä sixpackiakaan näkyviin noin saa, vaan täytyy sulattaa ihan kalorivajeella se rasva pois lihasten päältä, että treenattu vatsa tulee esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi