Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua aloittamaan laihdutuskuuri

Vierailija
18.04.2015 |

Olen koko alkuvuoden aikonut aloittaa lahdutuskuurin kesää ja rantakautta ajatellen. Mut en vaan saa aloitettua :( Ja kohta on jo kesä... kevättakkikin puristaa uhkaavasti. Harva se ilta huomaan mussuttavani ties mitä herkkuja television äärellä. Huutakaa tai kannustakaa, miten saan itseäni niskasta kiinni??? :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:40"]Et sä mitään laihdutuskuuria tarvi vaan elämäntaparemontin. Siihen ei muutama kuukausi riitä. Vaikka päääsisitkin rantakunton niin meet rannalle ostat jäätelön ja PAM! olet takasin läskies kanssa alle viikon.

Luovuta jo olet läski mikä läski ja mikään eikä kukaan saa susta hoikkaa ja kaunista enää. Ota sipaipussi ja sohvanurkka ja avaa töllötin. Siihen sulla on kyvyt ja lahjat. Vaika et sitä myönnä myös halut.
[/quote]
Tunnustan, 70kg on ihan liikaa mulle 176cm pitkälle naiselle. Ja siihen se paino on nyt jumittunut. Entiseen 60 kiloon on pitkä matka :( Läski mikä läski t:ap

Vierailija
22/22 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:40"]Et sä mitään laihdutuskuuria tarvi vaan elämäntaparemontin. Siihen ei muutama kuukausi riitä. Vaikka päääsisitkin rantakunton niin meet rannalle ostat jäätelön ja PAM! olet takasin läskies kanssa alle viikon. Luovuta jo olet läski mikä läski ja mikään eikä kukaan saa susta hoikkaa ja kaunista enää. Ota sipaipussi ja sohvanurkka ja avaa töllötin. Siihen sulla on kyvyt ja lahjat. Vaika et sitä myönnä myös halut. [/quote] Tunnustan, 70kg on ihan liikaa mulle 176cm pitkälle naiselle. Ja siihen se paino on nyt jumittunut. Entiseen 60 kiloon on pitkä matka :( Läski mikä läski t:ap

[/quote]

Aivan  painoin tammikuussa 89kg ja olin kuin sinä nyt painan 53kg ja olen kaukana sinusta. 164cm pituutta tässä varressa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi