Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, vaihdatteko naisen lennosta?

Vierailija
18.04.2015 |

Toisessa keskustelussa kyseltiin sitä, että ovatko naiset vaihtaneet miestä lennosta ja homma näytti olevan aika yleistä ja naisten mielestä pääpiirteittäin positiivinen asia. Jopa sellainen viesti sai suuren määrän plussia, jossa sanottiin, että oli entinenkin mies hyvä, mutta vaihdoin heti kun tuli parempi.

Miehenä vähän oksetti lukea kyseistä keskustelua ja se sai minut miettimään, että pitäisikö itsekin vaihtaa nainen parempaan, vaikka nykyisen kanssa viihdynkin. Hän vaihtaa minut kuitenkin joskus pois, joten samapa se on tehdä itse ensin. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:57"]

Ai niin ja hyvin monilla naisilla on myös aina varapoikaystävä: http://www.voice.fi/suhteet/julmaa-lahes-puolella-seurustelevista-naisista-on-varapoikaystava/4/66456

Ei kannata ilmeisesti liikaa kiintyä omaan naiseensa tai mennä ikinä naimisiin.

[/quote]

No tuskin tuo "varapoikaystävä" odottaa kotona puhelimen vieressä naisen soittoa, vaan elää omaa elämäänsä. Jokaisella on exiä ja useimmilla on vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä. Sitten voi leikitellä ajatuksella että ryhtyisi suhteeseen heistä jonkun kanssa. Ei se vielä tarkoita että tämä henkilö itse olisi edes kiinnostunut.

Vierailija
22/25 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:00"]

Teidän miesten vika, mitäs piiritätte kaikki niitä samoja naisia, jotka muutkin miehet haluavat.

Meitä naisia, joista yksikään mies ei ole kiinnostunut on myös aika paljon, mutta eipä kelpaa teille ei...

[/quote]

On sinustakin kiinnostuneita miehiä ollut varmaan useita, mutta sinä et ole ollut kiinnostunut heistä, koska itsekin haluat niitä miehiä, joita muutkin naiset haluavat. Naisten osallahan tämä menee vielä enemmän näin, koska miehet eivät kaipaa mitään muottiin laitettua alfanaarasta, vaan hyvinkin monenlaiset naiset kelpaavat.

[/quote]

Ei. Eipä ole kukaan pyytänyt treffeille moneen vuoteen tai muutenkaan osoittanut kiinnostusta.

Eiku aijuu, sä olitki yks taas näistä palstamiehistä, joiden puheet taas tiedetään :D Tui tui, odotan jo mitä uutta katkeraa settiä alat kirjoittamaan! Tänne vaan, mä kuule odotan ja innolla!

[/quote]

No mikset itse pyydä miehiä treffeille? Silloin pitää itse toimia, jos asiat eivät tapahdu automaattisesti. Vässykkä.

[/quote]

Mitä teissä miehissä on sellaista, jota mun pitäisi tavoitella erikseen?

[/quote]

Kaipa sinä itse sen parhaiten tiedät, kun tulit oikein valittamaan että kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

[/quote]

Ja sinä vajaaälyisenä käännät sen minun valittamisekseni miehen puutteesta. Tosiasiassa kyse on siitä, että ap:n ongelma on hänen omassa maussaan naisten suhteen :D

Sillon ei voi kun mennä nurkkaan itkemään, jos haluaa tavoiteltuja naisia. Sellasen haluaa pari muutakin miestä, paras voittaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:32"]

Ai niin ja hyvin monilla naisilla on myös aina varapoikaystävä: http://www.voice.fi/suhteet/julmaa-lahes-puolella-seurustelevista-naisista-on-varapoikaystava/4/66456

[/quote]

No tuskin tuo "varapoikaystävä" odottaa kotona puhelimen vieressä naisen soittoa, vaan elää omaa elämäänsä. Jokaisella on exiä ja useimmilla on vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä. Sitten voi leikitellä ajatuksella että ryhtyisi suhteeseen heistä jonkun kanssa. Ei se vielä tarkoita että tämä henkilö itse olisi edes kiinnostunut.

[/quote]

Ei varapoikaystävä tarkoitakaan, että siitä tietäisi, että on kiinnostunut saati että hän odottaisi puhelimen ääressä. Mutta mietittynä nyt kuitenkin, ketä vois koittaa jos ei ois enää omaa miestä.

Vierailija
24/25 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:00"]

Teidän miesten vika, mitäs piiritätte kaikki niitä samoja naisia, jotka muutkin miehet haluavat.

Meitä naisia, joista yksikään mies ei ole kiinnostunut on myös aika paljon, mutta eipä kelpaa teille ei...

[/quote]

On sinustakin kiinnostuneita miehiä ollut varmaan useita, mutta sinä et ole ollut kiinnostunut heistä, koska itsekin haluat niitä miehiä, joita muutkin naiset haluavat. Naisten osallahan tämä menee vielä enemmän näin, koska miehet eivät kaipaa mitään muottiin laitettua alfanaarasta, vaan hyvinkin monenlaiset naiset kelpaavat.

[/quote]

Ei. Eipä ole kukaan pyytänyt treffeille moneen vuoteen tai muutenkaan osoittanut kiinnostusta.

Eiku aijuu, sä olitki yks taas näistä palstamiehistä, joiden puheet taas tiedetään :D Tui tui, odotan jo mitä uutta katkeraa settiä alat kirjoittamaan! Tänne vaan, mä kuule odotan ja innolla!

[/quote]

No mikset itse pyydä miehiä treffeille? Silloin pitää itse toimia, jos asiat eivät tapahdu automaattisesti. Vässykkä.

[/quote]

Mitä teissä miehissä on sellaista, jota mun pitäisi tavoitella erikseen?

[/quote]

Kaipa sinä itse sen parhaiten tiedät, kun tulit oikein valittamaan että kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

[/quote]

Ja sinä vajaaälyisenä käännät sen minun valittamisekseni miehen puutteesta. Tosiasiassa kyse on siitä, että ap:n ongelma on hänen omassa maussaan naisten suhteen :D

Sillon ei voi kun mennä nurkkaan itkemään, jos haluaa tavoiteltuja naisia. Sellasen haluaa pari muutakin miestä, paras voittaa ;)

[/quote]

Mainitsithan sinä, ettei kyselijöitä ole... Et siis ole ikinä torjunut ketään?

Vierailija
25/25 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

Ei varapoikaystävä tarkoitakaan, että siitä tietäisi, että on kiinnostunut saati että hän odottaisi puhelimen ääressä. Mutta mietittynä nyt kuitenkin, ketä vois koittaa jos ei ois enää omaa miestä.

[/quote]

Typerä nimitys siinä tapauksessa. Ei tyyppi voi olla varalla jos ei itse edes tiedä siitä. Haavepoikaystävä tai teoriapoikaystävä olisi parempi nimitys mutta vähemmän provosoiva tietenkin. Ja sitähän ei kukaan halua?