Työpaikan kaappiin jemmattu suklaalevy katosi. Pian se ilmestyi samaan paikkaan takaisin.
Päiviteltiin kovaan ääneen että kuka on niin härski että varastaa toisten suklaat. Se työkaveri jonka kaikki tiesivät syylliseksi (historia toistaa itseään) oli hetken yksin tilassa. Tämän jälkeen yksi meistä avasi kaapin ottaakseen sieltä muuta tavaraa ja TSÄDÄÄM! suklaalevy oli ilmestynyt entiselle paikalleen. :D
Rosvo ei vielä tiedä että me tiedämme hänen palauttaneen levyn. Työkaveri kätki suklaan toisaalle. Nyt odotellaan että päästään vielä kerran etsimään suklaata rosvon läsnäollessa, ja se onkin taas kadonnut. :D "Ei, ei se tosiaan täällä ole".
Joo, lapsellista, mutta jösses että joillain on pokkaa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalta varastaminen aiheuttaa potkut. Kannattaa pitää mielessä.
Ei tässä kukaan ole työpaikalta varastanut vaan työntekijä toisten työntekijöiden eväitä.
Ap
Ehkä se ajatteli, että syö himoonsa sen levyn ja tuo toisen samanlaisen tilalle eikä kukaan ehdi huomata mitään.
Mulle kävi noin kerran tyhjän eväsrasian kanssa. Otin rasian kuivauskaapista, kun luulin sitä omakseni. Se, kenen se täsmälleen samanlainen rasia oli, nosti siitä kauhean haloon. Naureskeli kaikille miten hänen evärasiansa on varastettu ja jätti heippalapunkin keittiöön "sinä, joka pöllit mun rasian, tässä on sen kansikin, ole hyvä!"
Kävin vähin äänin palauttamassa rasian ja etsin omani jostain syvemmältä kuivauskaapista.
Ja kauhea naureskelu sitten "hei se mun rasia palautettiin!!! 😆😂🤣"
Ei muuten ollut mulla tuon jälkeen koskaan enää "aikaa" auttaa tota tyyppiä missään asiassa.
Ehkä haän ajatteli, että se on talon yhteinen suklaalevy? Avasi sen ja toi uuden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi noin kerran tyhjän eväsrasian kanssa. Otin rasian kuivauskaapista, kun luulin sitä omakseni. Se, kenen se täsmälleen samanlainen rasia oli, nosti siitä kauhean haloon. Naureskeli kaikille miten hänen evärasiansa on varastettu ja jätti heippalapunkin keittiöön "sinä, joka pöllit mun rasian, tässä on sen kansikin, ole hyvä!"
Kävin vähin äänin palauttamassa rasian ja etsin omani jostain syvemmältä kuivauskaapista.
Ei muuten ollut mulla tuon jälkeen koskaan enää "aikaa" auttaa tota tyyppiä missään asiassa.
Ei tullut mieleen sanoa että sori, otin vahingossa sun rasian ja palautan pikimmiten?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan kertonut että sinä sen vahingossa otit? Ei järin kypsää sinultakaan...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ajatteli, että syö himoonsa sen levyn ja tuo toisen samanlaisen tilalle eikä kukaan ehdi huomata mitään.
Voi olla. On kyllä ennenkin jäänyt kiinni yhteisten herkkujen jemmaamisesta. Eikä todellakaan ole ostanut uusia tilalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haän ajatteli, että se on talon yhteinen suklaalevy? Avasi sen ja toi uuden tilalle.
Ei ajatellut. Yhteiset eväät on meillä aina pöydällä tarjolla, omat eväät kaapeissa. Juuri siksi näin etteivät mene sekaisin.
Hauskaa tässä on sekin, että oltaisiin laitettu se levy jakoon kun muistettiin sen olemassaolo.
Ap
Entisessä työpaikassa yhteinen suklaarasia tai keksipaketti saattoi keventyä huomattavasti kun olin iltavuorossa...
Jos kaikki tietävät tuon työkaverin tavat, miksette sano hänelle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä hampaan jäljet?
Naurahdin ääneen. :D Raukka olis ehtinyt nauttia vohkimastaan herkusta vain yhden haukun verran ennen kuin kakka osui tuulettimeen.
Ap
Leipaiskaa jotain paakelsia, minne laitatte laksatiivia ja jemmatkaa se sinne kaappiin...
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki tietävät tuon työkaverin tavat, miksette sano hänelle mitään?
Ollaan sanottu. Ei ikinä myönnä mitään vaikka jää housut kintuissa kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Leipaiskaa jotain paakelsia, minne laitatte laksatiivia ja jemmatkaa se sinne kaappiin...
Vanha klassikko. Pitäis kyllä toteuttaa. :D Pomminvarmasti toimiva ansa.
Ap
Tällainen haloo yhdestä suklaalevystä? Tai siitä, että joku vahingossa ottaa väärän rasian kaapista?
Teillä ei taida hirveästi olla töitä tehtävänä, kun ehditte tällaista soppaa kehitellä pikkuasioista. Muistan omasta toimistolla käymisestä ihan erilaisia asioita. Kuten sen, että siellä keskityttiin töihin eikä kuppikuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistakaa infota asiasta kaikkia muita paitsi tuota herkkuvoroa :D
Varmaan ap:n työpaikalla kaikki on naisia. Ainakin suurin osa käytöksestä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ajatellut. Yhteiset eväät on meillä aina pöydällä tarjolla, omat eväät kaapeissa. Juuri siksi näin etteivät mene sekaisin.
Hauskaa tässä on sekin, että oltaisiin laitettu se levy jakoon kun muistettiin sen olemassaolo.
Ap
Mitä siinä mammat marmatatte. Tehän saitte takaisin sen suklaalevyn. Olisitte laittanut sen kaikille jakoon. Kaikille ihmisille tapahtuu erehdyksiä. Hän erehtyi luulemaan sitä talon suklaalevyksi ja toi tilalle uuden. Olkaa onnellisia. Turhaa marinaa uudeksi vuodeksi teiltä muilta.
Työpaikalta varastaminen aiheuttaa potkut. Kannattaa pitää mielessä.