Tässä on nyt kaksi vuotta kärvistelty koronamaailmassa. Alkaa kohta masentaa. Miten teillä?
Tähän mennessä on mennyt ihan ok. Nyt alkaa kohta masentaa.
Kommentit (32)
Riskiryhmäläisenä ne rokotteet on pakko ottaa eikä ole oikein muita vaihtoehtoja ja alkaa miettimään liikoja tuleeko niistä oireita vai ei. Ennemmin otan rokotteet kuin joutuisin sairaalaan teholle joka olisi kaikkein pahinta mitä voisi sattua. Sairastua voi siltikin mutta pääasia että kotihoidolla selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sellaisella ihmisellä on asiat liian hyvin, jos masentuu koronasta. Olettaen tietenkin, ettei korona ole vienyt läheistä tai työpaikkaa.
No ja mitähän pahaa siinä on, jos jollakulla on asiat hyvin? Kateellisten ja katkerien puhetta tuollainen.
Hyvin mikäs tässä lampaille nauraessa. En pystyisi elää valheessa.
Minä olen nauttinut korona-ajasta. Viihdyn etätöissä ja olen tyytyväinen, kun vältyn turhilta kissanristiäisiltä. Ei niihin toki ole pakko osallistua muulloinkaan, mutta nyt ei tarvitse keksiä tekosyitä tai joutua sanomaan muuten ei.
Ei masenna. Olen tehnyt korona-aikana kahdeksan ulkomaan matkaa, käynyt keikoilla ja nauttinut lenkkeilystä. Ihmisiä en ole juurikaan tavannut eikä ole ollut ikäväkään ketään.
Nauran extroverteille joilla lähtee järki. Mulla menee paremmin kuin koskaan. Töissä on kivaa, ja nimenomaan etätöissä, tehokkuus on noussut ja saamme ennätysbonukset. Toivottavasti tulee taas uusia variantteja ja paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vähän se lannistaa. Olisi loppusyksystä ollut suunnitelmissa pieni kotimaan reissu, jonka kumminkin peruin kun koronatartunnat lähtivät uuteen nousuun. Ei olla käyty yhtään missään kahteen vuoteen, ennen reissattiin paljonkin pitkin maailmaa.
Aika idiottimaista olla ollut reissaamatta, kun esim. viime kesänäkin yli 20 Euroopan maassa oli huomattavasti parempi koronatilanne kuin Suomessa. No, omapa oli menetyksenne.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta se espanjantautikin kesti. Eikä sekään lähtenyt ilman maskeja, käsidesiä, turvavälejä ja rokotuksia. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän se lannistaa. Olisi loppusyksystä ollut suunnitelmissa pieni kotimaan reissu, jonka kumminkin peruin kun koronatartunnat lähtivät uuteen nousuun. Ei olla käyty yhtään missään kahteen vuoteen, ennen reissattiin paljonkin pitkin maailmaa.
Aika idiottimaista olla ollut reissaamatta, kun esim. viime kesänäkin yli 20 Euroopan maassa oli huomattavasti parempi koronatilanne kuin Suomessa. No, omapa oli menetyksenne.
Joo niin on oma menetys. En ole halunnut kuitenkaan riskeerata omaa ja muiden terveyttä yhtään enempää kuin on pakko joten kotona on pysytty.
Ei masenna yhtään. Hienoa aikaa on ollut, kun ei tarvitse muita ihmisiä nähdä.
Ei ongelmaa. Ja kaikista turhista kissanristiäisistä voi kieltäytyä nyt "meillä taitaa olla jotain flunssaa aluillaan"-tekosyyllä.
Enemmän aikaa oikeasti kiinnostaville asioille, turhien ihmisten sijaan.
Eikä tämä lopu ikinä näillä nykyisillä rokotteilla, kiihtyy vain:
Robert Koch Institute report released today states that 95.58% of the #Omicron cases in Germany are fully vaccinated (28% of those had a "booster"), 4.42% are unvaccinated.
71.1% of the total population is fully vaccinated in Germany.
Niin ja miksi tuo rokottamattomien osuus on noin pieni tartunnoista? Senhän pitäisi olla 100-71,1 jos tarttuisi tasapuolisesti kaikkiin, mutta onkin vain 4,42%.