Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin perhe/parisuhde mitä tiedät?

Vierailija
18.04.2015 |

Minä tiedän sellaisen perheen missä mies on jostain afrikasta, vaimo suomalainen jolla lapsia ennestään. Kaikilla eri isä. Mies on lisäksi 10v nuorempi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoksen niskalla asuu eräs vitun tyhmä ämmä joka matkii minua se on TODELLA OUTO PERHEEN "ÄITI" minulla on 5lasta, aina ku se näki minut raskaana ni kohta sekin oli, vittu et ärsyttää..matkii aina facessakin kansi ja profiili kuvistakin, jos laitan perhekuvan ni kohta silläkin on tai vaihan uuden esim.vauvakuvan ni kohta silläkin on..mun kaks vanhempaa lasta on telinevoimistelussa ja poika sählyssä ni jostai vitusta se sai tietää ni hän laitto syksyllä samoihin harrastuksii hänen pennut..menenkö vetäsee nokkaa häntä vai mitä minä teen??

Vierailija
22/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:45"]Tiedän yhden perheen jossa yksi lapsi. Siellä heidän kolme huonetta ja keittiö asuu miehen paras kaveri myös. Usein ihmettelen mikä se kuvio on kun mies viettää enemmän aikaa kaverinsa kanssa kuin oman perheen kanssa. Käyvät kahden leffassa jne.
[/quote]
Jos tämä on semmoinen brokeback mountain tyyppinen kaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:54"]

Vuoksen niskalla asuu eräs vitun tyhmä ämmä joka matkii minua se on TODELLA OUTO PERHEEN "ÄITI" minulla on 5lasta, aina ku se näki minut raskaana ni kohta sekin oli, vittu et ärsyttää..matkii aina facessakin kansi ja profiili kuvistakin, jos laitan perhekuvan ni kohta silläkin on tai vaihan uuden esim.vauvakuvan ni kohta silläkin on..mun kaks vanhempaa lasta on telinevoimistelussa ja poika sählyssä ni jostai vitusta se sai tietää ni hän laitto syksyllä samoihin harrastuksii hänen pennut..menenkö vetäsee nokkaa häntä vai mitä minä teen??

[/quote]

Mun mielestä  kuulostat aika oudolta...

Vierailija
24/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on kolme lasta ulkomaalaisen miehen kanssa. Tämä mies on jättänyt perheensä jo viitisen vuotta sitten, mutta miehen veli on astunut remmiin. Eli toimii isänä ja aviomiehenä veljensä lapsille ja lasten äidille. 

Tosi erikoista minusta. 

Naapurustossa on 65-vuotias nainen, joka elää 42-vuotiaan miehen kanssa yhdessä. Luulin pitkään, että kyseessä on äiti ja poika, mutta ei. Mies on ilmeisesti vieläpä ainakin lievästi kehitysvammainen puheesta ja olemuksesta päätellen. 

Vierailija
25/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:43"]Sellainen, missä osapuolet eivät keskustele. Mikä idea edes olla yhdessä, jos ei ole keskusteluyhteyttä? [/quote] Mistä tiedät toisten keskustelut?

[/quote]

saatettiinhan tässä puhua ironisesti esim omasta suhteesta, tai vaikka parhaan ystävän suhteesta, josta ystävälle kerrotaan kaikki

Vierailija
26/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuris asuu eräs äiti jolla käy eri ukko painimas huoran kans, sillä 6lasta mustia ja valkolaisia pentuja, tämä äiti on ryssä..tämä on todella OUTO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä