Ostin perähikiältä rivarin , jossa 5x30m^2 huoneistoa, 60000 eurolla
Siihen kun pistää vuokraa 700e per kämppä, niin mukava tuotto :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ovat kaupunkilaiset elitistit haukkumassa meitä maalaisia. Minun vuokrani vuonna 2021 valmistuneessa kerrostalossa on 390 euroa. Ja asun siis maaseudulla, pienessä alle 10'000 hengen kylässä. Ja kyllä, täällä on 700 euron vuokra-asuntoja.
Ap kirjoittaa, että 30m2. En usko, että saa 700 eurolla niihin asukkaita, kun silloin ihmiset jo niitä mieluummin ostaa. Jos laittaa vuokraoveen asuntojen maksimikooksi 35 euroa ja hakee kallein ensin, suurin osa on kalustettuja Forenomin asuntoja kaupunkipaikoilla. Joku muukin siinä on. Mutta tavalliset perähikiän asuntojen vuokrat on alle 600 euron ja noistakin kalleimmat on uusia tai vasta remontoituja, eikä nekään ihan korvessa ole.
Sukulainen vuokrasi vanhuudenpäiviksi saunallisen 35 neliön rivariyksiön sieltä, missä on lapsuu vietetty, kirkonkylä Pohjois-Savosta. Maksaa 360 euroa/kk.
Vierailija kirjoitti:
Perähikiällä ei ole rivareita
Joo tätä minäkin mietin. Olikohan niin että perähikiä on 2km sivussa Hikiä citystä ja siellä on vain 4 taloa keskellä ei mitään. Joku paikallinen voisi tarkentaa
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ovat kaupunkilaiset elitistit haukkumassa meitä maalaisia. Minun vuokrani vuonna 2021 valmistuneessa kerrostalossa on 390 euroa. Ja asun siis maaseudulla, pienessä alle 10'000 hengen kylässä. Ja kyllä, täällä on 700 euron vuokra-asuntoja.
10 000 hengen kylä ei kuulosta kovinkaan pieneltä, eikä edes maaseudulta. Täällä oikealla maaseudulla (meidän kylän asukasluku alle 300 henkeä) ei kyllä kukaan maksa yksiöstä 700 €/kk vuokraa. Tuskin ne teidänkään tuon hintaiset asunnot ovat 30 neliön koppeja.
Enkä minä ole huomannut missään vastauksessa maalaisten haukkumista, vain kiihkotonta faktojen toteamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perähikiällä ei ole rivareita
Joo tätä minäkin mietin. Olikohan niin että perähikiä on 2km sivussa Hikiä citystä ja siellä on vain 4 taloa keskellä ei mitään. Joku paikallinen voisi tarkentaa
Laita etuoveen tai vuokraoveen hakusanaksi rivitalo ja karttahaku. Pienissä kirkonkylissä on kyllä rivitaloja. Itse olen kotoisin 3000 asukkaan kunnasta, sittemmin kaupunkiin liitetty ja siellä on varmasti yli 10 rivitaloa, sekä osaketaloja että vuokrataloja. Jo siitä lapsuudenkodistani, puoli kilometriä kirkonkylälle, missä on yksi kauppa, pari kampaamoa, kahvila, alko ja apteekki, on alle puolen kilometrin päässä kolme.
Kuka tietää missä on Jääli? Sieltä löytyi myynnistä 12 rivitaloasuntoa.
Todellinen vuora taso tuommoisesta luukusta on n. 200,00 euroa ellei ole kylän keskustassa. Mikäli kirkkoon ja S-markettiin on matkaa alle 200 metriä voi saada sen 350,00 mikäli hintaan sisältyy vesi, sähkö ja sauna.
Irti ei pääse ellei kohdalle satu joku toinen "asuntosijoittaja".
Seurakunnatkaan eivät nykyään huoli noita edes lahjoituksina.
Sinulla ei taida olla mitään käsitystä minkä näköisiä nämä syrjäytyneet haisuliinimuijat ovat.