Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä tapana viedä vauva näytille töihin?

Vierailija
14.08.2008 |

Monet naisethan menevät vauvan synnyttyä näyttämään vauvaa työpaikalle. Tekeekö miehet näin? Mieheni haluaisi mennä, mutta ei ole koskaan nähnyt miehen tuovan vauvaa näytille hänen työpaikallaan. Epäröi, koska ajattelee muiden pitävän häntä typeränä :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen sijaan mun työpaillani kyllä nimenomaan miehet ovat pyytäneet mua tuomaan lapsiani näytille työpaikalle - joskin lähinnä miehet joilla on itsellään myös pieniä lapsia. Eikä tämä siis koske vain vauvoja, kyllä multa on työkaverimiehet kyselleet myös esikoisen perään kun kuulemma on kulunut niin kauan kun sitä on nähty.

En mä niitä ehdoin tahdoin lähde työpaikalle raahaamaan, mutta mukava tietää että ovat tervetulleita jos jostain syystä tulee sellainen tilanne että siellä pitäisi käydä.

Vierailija
22/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaveri, mies, on saanut perheenlisäystä. Odotetaan täällä että toisi vauvan näytille. On sanottukin, mutta ei vielä ole tuonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa (vieläpä hyvin miesvaltaisessa) eräs nuori isä toi ylpeänä vauvansa käymään, ja kyllä ne karskit äijätkin kävi kutittelemassa vauvaa. Sitten tällä isällä oli tapana kiinnittää kahvihuoneen seinään aina uusin kuva tyttelistä. Se oli minusta aika söpöä...

Vierailija
24/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työkaverit toisivat vauvansa näytille =)

Vierailija
25/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten esitteli vauvaa kaikille.

Vierailija
26/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähes kaikki ovat tuoneet vauvansa näytille. Ja osa käväisee toisinaan työpaikalla isompienkin lasten kanssa. Ei ole tullut mieleenkään etteivät miehet toisi vauvaansa näytille siinä kuin äiditkin. (Tai no, meillä eivät naiset ole tuoneet, kun kukaan harvoista naisista ei ole saanut lasta minun siellä ollessani.)

Vierailija
27/27 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuovat koiriaan! Onpa tosi kivaa, kun toimistossa makaa, haisee ja haukkua voksuttaa milloin minkäkin näköinen ja -kokoinen hurtta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi