Onko normaalia että mies vakuuttelee toisilla treffeillä ihan aiheen vierestä, että hän ei sitten lyö naisia?
Juttelimme illallisen ohessa ihan eri asiasta, tyyliin hänen kissoistaan. Sitten pamautti yhtäkkiä "mä en sitten muuten lyö naisia" Tuli kyllä semmoinen wtf-olo. Vastasin hämmentyneenä jotain, että no sehän on hyvä jos ei ole väkivaltainen. Hän ei ollut edes humalassa, pari olutta ottanut.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä häntä, ihmiset on välillä outoja ja epäloogisia.
Ex-vaimo sai yhtä äkkiä päähänsä, että pelkää minun pahoinpitelevän hänet.
Ikinä ei ollut tapahtunut mitään siihen vivahtavaakaan. Mitkään puheet tai vakuuttelut eivät auttaneet
ja tämä johti suhteen päättymiseen.
Mainosti vielä kylillä pelkäävänsä minun väkivaltaisuutta.
Myöhemmin selvisi; kun oli mennyt terapiaan; että kaiken oli todennäköisesti aiheuttanut jonkinlainen takauma nuoruuden poikaystävästä, joka oli aikanaan mätkinyt häntä.
Minä jouduin pienellä paikkakunnalla kyllä vakuuttelemaan, että minä en lyö enkä ole lyönyt naista,
(vaikka pahimmalla hetkellä kyllä kävi joskus mielessä, että miksei antaisi mennä kun kumminkin on tuomittu syylliseksi ilman oikeudenkäyntiä).
Tuo viimeinen kappale kertoikin kaiken tarpeellisen. Ja kertoi myös miksi kaikki uskoivat mitä sinusta kuulivat.
Hmm... todellisuudessa naiset vain vihaavat miehiä joten olette valmiita aina uskomaan pahinta.
Siihen koko metoo perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Varoitusmerkki. Normaalilla miehellä ei pyörisi mielessä mitkään naistenhakkaamiset, eli ei siis tarvitsisi vakuutella että itse ei ainakaan lyö. Lopettaisin tapailun jollain hienovaraisella tekosyyllä.
Oma eksä oli just tuollainen mä-on-kiltti-et-ikinä-tuu-itkemään-takiani -jankuttaja. Treffivaiheessa ihmettelin jo sen juttuja, mutta en tajunnut että tuollainen on varoitusmerkki. Alle vuodessa eteni lähisuhdeväkivaltaan ja jopa poliisiasiaksi. Tarkemmin ajateltuna tuo oli myös ainut ja ensimmäinen mies jonka olen ikinä kuullut aktiivisesti yrittäneen suitsuttaa miten kiltti ja ei-väkivaltainen hän oikein on.
Kerran mainitsi asiasta ja ap:n mielikuvitusmies on jo jankuttaja?
Mitä sanotaan naiselle jolla on musta silmä?
Ei mitään, sille sanottiin jo
Olen pillereillä eikä ole tauteja