Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies vakuuttelee toisilla treffeillä ihan aiheen vierestä, että hän ei sitten lyö naisia?

Vierailija
31.12.2021 |

Juttelimme illallisen ohessa ihan eri asiasta, tyyliin hänen kissoistaan. Sitten pamautti yhtäkkiä "mä en sitten muuten lyö naisia" Tuli kyllä semmoinen wtf-olo. Vastasin hämmentyneenä jotain, että no sehän on hyvä jos ei ole väkivaltainen. Hän ei ollut edes humalassa, pari olutta ottanut.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K_ilttis yrittää kömpelösti hyvesignaloida.

Luultavasti kyse on tästä.

Vierailija
22/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red flag 🚩

PUHU SUOMEA!

Suomennos sinulle: punainen lippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että kyseinen mies oli tosi hermostunut ja sen takia möläytti jotakin noin hölmöä suustaan. Itse en pelkästään tuon takia tuomitsisi, vaan katsoisin kokonaisuutta.

Epäilen, että kyseisen miehen joku ex-nainen on tullut oman ex-miehensä pieksämäksi ja tälle ex-naiselle on sitten jäänyt traumoja kyseisestä suhteesta, jotka ovat sitten heijastuneet miehen ja ex-naisen suhteeseen tms... josta sitten jäänyt tälle miehelle uskomus siitä että kaikki naiset pelkäävät että miehet lyövät tms... Eli saattaa olla että tuolle on jokin ihan looginenkin selitys.

Vierailija
24/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitusmerkki. Normaalilla miehellä ei pyörisi mielessä mitkään naistenhakkaamiset, eli ei siis tarvitsisi vakuutella että itse ei ainakaan lyö. Lopettaisin tapailun jollain hienovaraisella tekosyyllä.

Oma eksä oli just tuollainen mä-on-kiltti-et-ikinä-tuu-itkemään-takiani -jankuttaja. Treffivaiheessa ihmettelin jo sen juttuja, mutta en tajunnut että tuollainen on varoitusmerkki. Alle vuodessa eteni lähisuhdeväkivaltaan ja jopa poliisiasiaksi. Tarkemmin ajateltuna tuo oli myös ainut ja ensimmäinen mies jonka olen ikinä kuullut aktiivisesti yrittäneen suitsuttaa miten kiltti ja ei-väkivaltainen hän oikein on.

Vierailija
25/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuota vakuutteleva exä. Sen mielestä se, ettei hän lyö naista, teki hänestä hyvän puolison. "En sentään lyö."

Aha. No, itse halusin muutakin älyllistä toimintaa parisuhteelta. Että sanoisin, että tuo on se bare minimum, josta lähdetään. En myöskään halua miehiä lyövää miestä. Enkä valehtelijaa jne. 

Löytyi sitten ihan sellainen normaali, älykäs ihminen, jonka kanssa perustin perheen ja saimme yhdessä lapsia. Ei ole lyönyt minua eikä lapsia, mutta ei ole kyllä vakuutellut sitäkään, etteikö löisi ;). Tässä 20 vuoden kokemuksella sanoisinkin, että jos niin kävisi, niin todennäköisesti olisi saanut aivovamman, joka olisi muuttanut käytöksen aggressiiviseksi ja kuuluisi silloin jo muutenkin hoidon piiriin.

Vierailija
26/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tulkitsemaan yhden tyhmän kommentin takia vielä miestä väkivaltaiseksi.

Ne oikeat hälyttävät merkit ovat, jos mies alkaa kontrolloida esim. vaatetustasi, tsekata puhelintasi tai tivata ketä näit ja mitä puhuit.

Tutustu ensin paremmin.

Vierailija
27/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitusmerkki. Normaalilla miehellä ei pyörisi mielessä mitkään naistenhakkaamiset, eli ei siis tarvitsisi vakuutella että itse ei ainakaan lyö. Lopettaisin tapailun jollain hienovaraisella tekosyyllä.

Oma eksä oli just tuollainen mä-on-kiltti-et-ikinä-tuu-itkemään-takiani -jankuttaja. Treffivaiheessa ihmettelin jo sen juttuja, mutta en tajunnut että tuollainen on varoitusmerkki. Alle vuodessa eteni lähisuhdeväkivaltaan ja jopa poliisiasiaksi. Tarkemmin ajateltuna tuo oli myös ainut ja ensimmäinen mies jonka olen ikinä kuullut aktiivisesti yrittäneen suitsuttaa miten kiltti ja ei-väkivaltainen hän oikein on.

Ennen netin yleistymistä tutustuin mukavan oloiseen mieheen lehti-ilmoituksen kautta.  Hän vakuutti  olevansa "kunnollinen" . Jossain vaiheessa muutettiin yhteen. Selvisi, että hän oli alkoholisti. Kuulin erään sukulaisen kautta, että mies oli pahoinpidellyt ensimmäistä vaimoaan.

Vierailija
28/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex sanoi noin, kun kuuli että olen ollut väkivaltaisessa suhteessa. Vuosi meni, niin alkoi väkivalta. Omasta mielestään ei pahoinpidellyt, kun ei lyönyt nyrkillä naamaan. Löi kyllä nyrkillä käsivarsiin, heitteli pitkin seiniä ja repi. Että sinuna varoisin, jos noin sanoo heti tavatessaan...

Vierailija
29/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt naista montakin kertaa, en tosin tyttöystäviäni. Yhdestä kerrasta olen pahoillani, toisesta en koska nainen hyökkäsi ensin. Meni oikeuteenkin ja todistaja todisti samoin. Olin kauan sitten sellaisessa työssä jossa ihmiset saattoivat käydä päälle.

Vierailija
30/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies varmasti kertoo olevansa herrasmies jos ei ra iskaa sinua nukkeassasi mahdollista humalaa pois.

Vahva jaa-ääni täältäkin sille, ettet enää tapaa tuota miestä.

Vierailija
31/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen mainostaminen on lähinnä sellaista valkoritarointia. Yleensä tuollaista sanova mies puhuu noin toiselle miehelle naisen läsnäollessa. Että kato mä oon hyvä ukko. Hyvesignalointia.

Itse en jaksa väkivaltaisen lapsuuden eläneenä oikein myöskään yliherkkiä ihmisiä.

Maailmassa on pahempiakin asioita kuin saada turpaansa.

Sanat ovat aina vaarallisempia kuin väkivalta, viime kädessä.

Nyrkistä voi tulla mustelma mutta sanoista voi lähteä henki.

Vierailija
32/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäskö sun kysyä siltä mieheltä että miksi se sanoi noin? Koska onhan ne nyt vähän outoa.

Vierailija
33/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
34/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red flag 🚩

Puhu Suomessa suomea wammainen, vaikka oikeassa periaatteessa oletkin.

Vierailija
35/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen mainostaminen on lähinnä sellaista valkoritarointia. Yleensä tuollaista sanova mies puhuu noin toiselle miehelle naisen läsnäollessa. Että kato mä oon hyvä ukko. Hyvesignalointia.

Itse en jaksa väkivaltaisen lapsuuden eläneenä oikein myöskään yliherkkiä ihmisiä.

Lähtee se nyrkistäkin henki jos huonosti käy. Moni väkivaltaisessa suhteessa elänyt kuitenkin luokittelee henkisen väkivallan pahemmaksi ja vammauttavammaksi kuin fyysisen. Samoin teen minä. En ole traumatisoitunut siitä miten minua on satutettu fyysisesti vaan se vuosien pelko ja nöyryyttäminen teki minusta traumatisoituneen ja työkyvyttömän. Yhä kärsin henkisen väkivallan aiheuttamista oireista, krooninen väsymys, sydän ja verenpaineongelmat, muistikatkot ja neurologiset häiriöt, ptsd. Mustelmat on parantuneet jo vuosikymmen sitten.

Vierailija
36/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että eräs tunnettu palkkamurhaaja on sanonut myös noin.

Vierailija
37/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtee se nyrkistäkin henki jos huonosti käy. Moni väkivaltaisessa suhteessa elänyt kuitenkin luokittelee henkisen väkivallan pahemmaksi ja vammauttavammaksi kuin fyysisen. Samoin teen minä. En ole traumatisoitunut siitä miten minua on satutettu fyysisesti vaan se vuosien pelko ja nöyryyttäminen teki minusta traumatisoituneen ja työkyvyttömän. Yhä kärsin henkisen väkivallan aiheuttamista oireista, krooninen väsymys, sydän ja verenpaineongelmat, muistikatkot ja neurologiset häiriöt, ptsd. Mustelmat on parantuneet jo vuosikymmen sitten.

Näin. No voi lähteä toki, mutta itse pelkään miehenä enemmän jotain narsistikusipäätä kuin jotain nyrkkisankaria. Naisena näkökulma on tietenkin toinen, ymmärrän sen. Ihmisessä on niin paljon pahuutta että väkivalta on siitä vain pieni siivu. Vaarallisimpia ovat maireat ja imartelevat ihmiset.

He haluavat tuhota sinut.

Vierailija
38/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minö haluaisin kuulla lisää, miten puhumalla saa toisen hengiltä. Uusi juttu minulle.

Vierailija
39/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi tulkitsemaan yhden tyhmän kommentin takia vielä miestä väkivaltaiseksi.

Ne oikeat hälyttävät merkit ovat, jos mies alkaa kontrolloida esim. vaatetustasi, tsekata puhelintasi tai tivata ketä näit ja mitä puhuit.

Tutustu ensin paremmin.

Tämä kommentti on käsittämätön. Mutta toisaalta: ihmiset päätyvät koko ajan väkivaltaisiin suhteisiin. Heidän täytyy olla sellaisia että eivät ymmärrä selkeitä varoitusmerkkejä vaan kuittaavat ne "tyhmiksi kommenteiksi".

Vierailija
40/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso hälytysmerkki. Vain väkivaltaisille tulee edes mieleen sanoa tuollaista. Sitten kun hön lyö, niin se on ihan ERI ASIA, koska silloin hänellä, hyvällä, kiltillä väkivallattomalla miehellä, on mielestään poikkeuksellisesti PAKOTTAVA SYY lyömiseen, ja se on täysin naisen OMA VIKA, että hyvä mies joutuu luonteensa vastaisesti lyömään

Näin se menee.

Juuri näin. Narsistiset ja muut luonnevikaiset hokevat hakattuaan toisen henkihieveriin:

"Katso nyt mitä sait minut tekemään!"

"Miksi sinun pitää tehdä ja sanoa niin ja niin kun olen kieltänyt. Katso nyt miten hermostuneeksi sait minut!"

"Lupaatko ettet enää hermostuta minua noin"

Ja hulluimmillaan väkivallan uhri voi päätyä pyytämään anteeksi psykopaattihullulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan