Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin tosiaan seksiä toisen miehen kanssa 2 kertaa...

Vierailija
17.04.2015 |

Eli siis olen 20v mies ja oltiin kavereiden kanssa mökkeilemässä. Sinne tuli lössiä, joista en tuntenut puoliakaan. Oli vähän paska fiilis koko illan ja menin yksin juomaan leikkimökkiin. Sinne tuli hetken päästä joku toinen jätkä, jonka kanssa juotiin sitten. Molemmilla jotenkin paska fiilis ja tultiin hyviin juttuun. Haluan korostaa, että olen 100% hetero! Sanokaa mitä sanotte, tiedän kyllä itse olevani hetero. No tämä jätkä sitten suuteli minua. Sanoin, että olen hetero. Hän sanoi olevansa pahoillaan, tuntui vain sellaiselta. Jatkettiin siinä sitten juomista, ja suutelimme. Yksi asia johti toiseen ja homma meni leikkimökissä hässimiseksi. OLEN HETERO MUTTA pitää tunnustaa etten ole koskaan ollut niin kova... Lähdin aika nopee pois sieltä. Aamulla sitten nähtiin pusikoissa, kun tulin kuselta. Ja taas pantiin. Tällä kertaa minä otin... MIEHET EI KIINNOSTA. Kokemus kai tuokin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä heterot tällä sivulla tekevät todistamassa heterouttaan... Miksette ole sitten jossain heterosivuilla ?

Jos ei tosiaankaan mitään muuta sanottavaa  ole kuin esim tuolla 15/18:lla ,niin miksi se sitten piti päästä tänne sanomaan. Eivät homotkaan änge mihinkään heterodeittipalstoille sanomaan vain: " V:n heterot !" Mene sitten vaikka jonnekin Jouko Pihon palstalle,sieltä saat oikei varsinaisen  hengenheimolaisen itsellesi...

Vierailija
2/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä ole mitään väärää, jos miehet kiinnostaa. Ei sun kannata selitellä tai uskotella itsellesi mitään heterojuttuja. Turha ja tylsän ahdas lokero olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hetero et kyllä ole

Vierailija
4/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ahdas lokero kuin paskainen olo!

Vierailija
5/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

honey

you so gay :)

Vierailija
6/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only gay in the village.

Vierailija
7/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:04"]

Only gay in the village.

[/quote]

pikku britannia <3

Vierailija
8/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehditkö ap noiden isolla kirjoitettujen lauseiden kohdalla samoin kuin Jim Carrey elokuvassa "Liar, Liar" :D

Vierailija
9/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono trolli taikka dorka :)

News flash: 100% heteroa oman sukupuolen pussailukin kuvottaa sen verran ettei siihen ihan pienestä rahasta suostuisi, eli olet bi tai gay.

Vierailija
10/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hauska trolli :D Miehen matka leikkimökistä kaappiin. 

Vierailija
11/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimollesi

Vierailija
12/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:18"]

Mielestäni hauska trolli :D Miehen matka leikkimökistä kaappiin. 

[/quote] Ihan naulan kantaan sanottu ! Tämä juuri voisi olla tuon´ trollin´ (...vaiko sitten vain  seksifantasian ?) otsikko ! Vai oliko         kyseessä trolliksi (näin munarikkaan  pääsiäisen muistoissa vielä eläen) ikäänkuin...´naamioitu´ seksifantasia.... Niin tai näin,yritystä siitä ei ainakaan puuttunut!

Vierailija
13/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan toi jännä kokeilla jos löytäis sopivan miehen.

Vierailija
14/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa se oli! Mutta oikein  kunnolla sain vasta Espanjan maassa, Barcelonassa.... Siellä vasta oli rakastajia- Jaksoivat melkein koko yön!Tuntuu vieläkin oikein ´päästä varpaisiin´ kun niitä kaiholla muistelen.

Vierailija
15/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun homot.

Vierailija
16/18 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpi homo :)

Vierailija