Mitä täytteeksi tortilloihin?
Mitä laitatte? Itse tulee laitettua jauhelihan lisäksi punasipulia, fetaa, oliiveja, kurkkua, paprikaa.. kaipaisi vähän vaihtelua.
Kommentit (21)
Yleensä laitan nyt ainakin tavallista sipulia. En erityisemmin pidä punasipulista. Sekalaisia rehuja mitä tulee mieleen ja jos olen laittanut kovin tuliset mausteet niin sitten vaikka viiliä pehmentämään sitä. Suosittelen kokeilemaan jauhelihan sijaan myös naudanlihasuikaleita.
Sellaista täytettä, mihin tulee sipulia, paprikaa ja broileria, ja salsaa. Sekä pähkinöitä.
Lisäksi guacamole itse tehty tietty, feta, creme fraice, tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
jauhenlihaa (palstalaisten ilmaisu)
Onpa hauskaa.
Siis pelkkää jauhelihaa laitat?
Guagamolea, salsaa, smetanaa, häränfilesuikaleita, kanasuikaleita, kurkkusilppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hauskaa.
Siis pelkkää jauhelihaa laitat?
sitä just
Vierailija kirjoitti:
Guagamolea, salsaa, smetanaa, häränfilesuikaleita, kanasuikaleita, kurkkusilppua.
juustokastike unohtui.
Tomaattia, kurkkua, sipulia, jäävuorisalaattia, valkosipulia, eri värisiä paprikoita, broileria ja kuokkamoolea ja extrahot salsakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Tomaattia, kurkkua, sipulia, jäävuorisalaattia, valkosipulia, eri värisiä paprikoita, broileria ja kuokkamoolea ja extrahot salsakastiketta.
Ai niin ja emmental-juustoraaste unohtui.
Mustapavuista, tomaattimurskasta, valkosipulista ja mausteista mössö.
Lisäksi halloumia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa ja mausteita omaksi sekoituksekseen.
Guacamolea.
Riisiä, kanaa tai jauhelihaa, salaattia, juustoraastetta ja ranskankermaa. Jos tykkää, niin lisäksi tomaattia ja maissia.
Meillä jokainen kokoaa tästä valikoimasta itse: ananasta, jäävuorisalaattia, creme fraichea, guacamolea, salsakastiketta, juustodippiä, kanasuikaleita, chili sin carnea, tomaattia, juustoraastetta, paistettuja herkkusieniä, punasipulia ja keitettyä riisiä.
Kanaa, mietoja/ vahvoja chilejä, tomaatti, kurkku, guacamole, kermaviili, vuohenjuusto.
Vierailija kirjoitti:
Guagamolea ja greme fraishea
Kebap-suikaleita (pakasteesta, pannulla kypsennettyjä) kokeilin kerran, lisänä nämä salaatit ja perinteiset tortillasoosit. Oli todella hyvää sekin :)
Jauhelihaa tai broilerin suikaleita, tuoreita kasviksia (punaista tai vihreää paprikaa, kirsikkatomaattia, vihreää salaattia, punasipulia, kurkkua, avocadoa), tomaattista tacokastiketta, cheddarkastiketta tai vaihtoehtona tälle creme fraichea, tölkkijalopenoja ja juustoraastetta.
Tonnikala, suolakurkku, punasipuli, kiinankaali, tomaatti, smetana ja halutessa vielä fetajuusto.
Kalkkunaa, paistettua paprikaa ja sipulia, kurkku, tomaatti, jalapeno, juustokastike.