Mies vaan möllöttää
Olen viime kuukausina täysin kyllästynyt mieheeni. Olemme molemmat olleet koko korona-ajan etätöissä kotona, mikä voi vaikuttaa asiaan. Minun mielestä hän möllöttää tietokoneensa ääressä klo 8-16 (joo, se on täysin ok - teen itsekin saman ajan töitä), jonka jälkeen hän siirtyy sohvalle möllöttämään, kunnes on aika mennä nukkumaan ja sitten sama taas toistuu…
Emme siis tee mitään yhdessä, emme puhu mitään, ei mitään yhteistä tai yhteyttä. Jos koitan tästä sanoa, on mies heti puolustuskannalla: ”Eikö omassa kodissa saa olla oma itsensä? Pitääkö tässä alkaa esittämään jotain muuta kuin olen?”
Kuitenkin ennen meillä toki oli paljonkin yhteistä ja teimme kaikenlaista + keskustelimme asioista.
Varmaan kyse on ihan perusväljähtämisestä, mutta miten eteenpäin, jos toinen ei jaksa/halua/pysty muuttumaan?
Kommentit (26)
Tällä miehellä on p ornolehti toisessa kädessä ja toisessa muna. T. Kilt timies
Nämä asiat pitää osata ottaa esiin varovasti. Siltä kannalta, että mitä sinä voisit tehdä toisin tilanteen muutamiseksi.
Jos mikään ei tuota tulosta, kyse voi olla miehen henkisistä ongelmista, jotka vaativat osaavampaa auttajaa kuin sinä.
Viime kuukaudet on Suomessa ollut kylmää, märkää, lunta, räntää, pilkkopimeää paskaaa! Ei kuule muutkaan tee mitään ihmeellistä. Mikäänhän ei estä sinua aloittamasta vaikka kymmentä uutta harrastusta.
Ei sille kai voi tehdä mitään jos toiseen ei saa mitään kontaktia. Eri asunnot varmaan. Jos toinen haluaisi kommunikoida oikeasti, niin kyllä puhuu edes jotain ja selvittää asiat ajoissa.
Itteään voi vaan muuttaa. Voit muuttaa esimerkiksi suhtautumistasi asiaan
Eli valitat ja odotat että mies järjestää sulle sirkushuveja ja kynttiläillallisia? Mitä ihan konkreettista tekemistä olet itse ehdottanut?
serfgsr kirjoitti:
Mahon luuskan seurassa ei kellään voi olla muuta tekemistä kuin möllöttäminen
Meillä on kolme lasta, joten maho en ole.
Oletko kokeillut siivota vähän enemmän, antaa miehellesi hierontaa, huomioida sitä esimerkiksi jonkin hyvän ruoan kanssa? Tiedäthän, nämä perusjutut kuntoon. Iltaisin sitten otat siltä poskeen nätit hepenet päällä, etkä itse vaadi mitään. Tuo muuten toimii jopa kesken palaverin.
Kohtele häntä kuin kuningasta niin hän saattaa taas huomata sinutkin.
Jos olet sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Viime kuukaudet on Suomessa ollut kylmää, märkää, lunta, räntää, pilkkopimeää paskaaa! Ei kuule muutkaan tee mitään ihmeellistä. Mikäänhän ei estä sinua aloittamasta vaikka kymmentä uutta harrastusta.
Mulla on harrastuksia, joten en tarvitse miehestä itselleni ohjelmatoimistoa. Parisuhde tuntuu vain turhalta, jos sitä ei käytännössä enää ole olemassa. Eli jotain yhteistä olisi mukava taas saada.
Vierailija kirjoitti:
Ap paljonko olet lihonut?
Syntymästäni noin 60 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on harrastuksia, joten en tarvitse miehestä itselleni ohjelmatoimistoa. Parisuhde tuntuu vain turhalta, jos sitä ei käytännössä enää ole olemassa. Eli jotain yhteistä olisi mukava taas saada.
Parisuhde päättyy kun ensimmäinen lapsi syntyy. Sen jälkeen olette perhe.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä teet klo 16 eteenpäin?
Teen perheelle ruoan, kuskaan lapsia harrastuksiin, autan heitä läksyissä (joo, ei nyt joululomalla), käyn omissa harrastuksissa, käyn ruokakaupassa, siivoan, pidän yhteyttä ystäviini ja sukulaisiini. Sitä samaa, mitä suurin osa perheellisistä varmaan tekee.
Jaksamista ittellä oli 20 vuotta tuota sorttia