Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset kuse seisaltaan?

Vierailija
17.04.2015 |

Naisten kusisuihku on kuulemma 15-20% voimakkaampi kuin miehillä. Ja naisten suihkun voimaa ei heikennä löysä letku.

Eli käytännössä naiset pystyvät kusemaan paljon pitemmälle kuin miehet. Eikö ihan nöyttämisen halusta kannattaisi kusta seisaltaan, ainakin jos paikalla on miehiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämisen halusta? Minä ainakin kusen ihan yksinäni ilman yleisöä.

Vierailija
22/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sitä letkua, millä vois pissin suunnan määrätä. On vaan reikä ja maanvetovoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainenhan kusee seisaaltaan. Etkö tiennyt sitä? Sen takia kauppojen ja markettien hyllytkin on täynnä niitä toinen toistaan imukykyisempiä pikkuhousunsuojia.

Vierailija
24/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin pentuina vanhemmilta salaa kisoja mua parivuotta vanhemman velipojan kanssa, kumpi pissaa pidemmälle. Mä voitin joka kerta sen reilusti, vaikka ihan lopussa usein sainkin loppulirut omille kintuille.:) 

Vierailija
25/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:53"]

Meillä ei ole sitä letkua, millä vois pissin suunnan määrätä. On vaan reikä ja maanvetovoima.

[/quote]

Paitsi että sä voit omalla kädellä avittaa ja ei miehetkään kuse pitämättä kiinni hepistään. jokanen on varmaan kyykkykussut kaduille mutta näköjään seisaaltaan harvempi. 

Vierailija
26/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:45"]

Kyllähän naisten kusilaarikin olisi mahdollinen, mutta siinäkin pitäisi pylly paljastaa levittäessään reitensä seinästä ulos tulevaa kourua varten.

[/quote]

Ei tarvitse paljastaa pyllyä

Vierailija
27/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainoa syy minkä takia ei kusta seisaaltaan on se että miehet ei siedä sitä koska nainen joka kusee seisaaltaan ja pieree on niitten mielestä liian rivo. 

Vierailija
28/28 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:57"]

Me käytiin pentuina vanhemmilta salaa kisoja mua parivuotta vanhemman velipojan kanssa, kumpi pissaa pidemmälle. Mä voitin joka kerta sen reilusti, vaikka ihan lopussa usein sainkin loppulirut omille kintuille.:) 

[/quote]

Veljesi mielellään osallistui noihin kisoihin vain katsoakseen suoritustasi. Tai ainakin välinettä jolla sen suoritat. Minä ainakin olisin osallistunut ihan sen takia vaikka olisin hävinnyt joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi